Myös minun lottovoitto oli lopulta vain tyhjä arpa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "qAz"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten muuten kehottaisit minua miettimään omaa käytöstäni? Olen aivan tavis, hiljainen hissukka, en ruma, enkä kaunis. Ärähdän silloin kuin joku sieltä suustaan päästää p****** turhaan lapsiani kohtaan.

Syystäkin ärähdät, ja jos kertomasi on totta (kuulostaa edelleen todella uskomattomalle, kai ilmoitit tapauksesta poliisille?) niin olen pahoillani puolestasi. Oikeasti.

Kehoitin sinua miettimään käytöstäsi, koska tuntuu uskomattomalta että kohtaisit jotain tuollaista noin usein. En tiedä, mistä olet kotoisin tai kenen kanssa olet tehnyt lapsia - sillä ei ollut tuohon kommenttiin mitään merkitystä. Ainoastaan käytökselläsi oli, toivon että ymmärrät mitä tarkoitan.

Minuako tarkoitat? Anteeksi, että hymiöiden käyttäminen ärsyttää, mutta olen oppinut selviämään hirveistä ja vaikeista asioista huumorin avulla, sarkastisesti pystyn puhumaan kidutuksesta yms., jos en pystyisi, sekoaisin. Siksi käytän tässäkin monesti hymiötä, koska lähinnä nämä "vieraiden" kaltaiset "ei tuollaista tapahdu, katso peiliin" -tyypit lähinnä vain naurattavat. Ei minua naurattanut kun puukkoäijä ja -nainen jahtasi lapsiani, eikä naurattanut kun toinen pariskunta kyseenalaisti värivammaisten lasteni oikeuden elää Suomessa. Totta, onhan minua täälläkin kehotettu katsomaan peiliin -mitäs menin tekemään lapsia vääränvärisen kanssa, kestä seuraukset, eikö vain? Miten muuten kehottaisit minua miettimään omaa käytöstäni? Olen aivan tavis, hiljainen hissukka, en ruma, enkä kaunis. Ärähdän silloin kuin joku sieltä suustaan päästää p****** turhaan lapsiani kohtaan.

Sinä olet uhri, monikultturipropagandan uhri. Luulit saavasi sosiaalista arvostusta menemällä naimisiin neekerin kanssa, mutta siinä kävikin päinvastoin: olet tavallisten ihmisten hyljeksimä. Huomattuasi iskeneesi kätesi paskasn olet katkeroitunut, mut elämä on...

Mua on ahdistellut monenmaalaiset ja- kultturitaustaiset miehet, niin suomalaiset kuin muualta tulleet ja muualla olleet, johtuen matkusteluista. Johtopäätös; people and their ways sucks sometimes?

Suoraan sanottuna: ihmiset ovat kusipäitä kansalaisuuteen ja ihonväriin katsomatta, rasistit on rasisteja tuosta kirjoituksesta huolimatta, ja suvaitsevaiset saavat pönkittää itsetuntoaan ja HS saa lukijoita. Mitä kukaan tuostakaan voittaa?

Veikkaan, että jos kirjoittaja olisi ollut joku toinen, reaktio hänen kirjoitukseensa olisi ollut toinen. Ehkä.

[QUOTE="vieras";27786066]Sinä olet uhri, monikultturipropagandan uhri. Luulit saavasi sosiaalista arvostusta menemällä naimisiin neekerin kanssa, mutta siinä kävikin päinvastoin: olet tavallisten ihmisten hyljeksimä. Huomattuasi iskeneesi kätesi paskasn olet katkeroitunut, mut elämä on...[/QUOTE]

No siehä se varsinainen timantti oot. Maan kirkkain.

[QUOTE="vieras";27786073]Eikö siihen saisi olla uskomatta? Vastahan sinä edellisellä sivulla mainostit, ettet usko johonkin tekstiin, kun kirjoittaja ei ole uskottava. Muutko eivät saa sanoa niin?[/QUOTE]

My point exactly.:saint:

[QUOTE="vieras";27786073]Eikö siihen saisi olla uskomatta? Vastahan sinä edellisellä sivulla mainostit, ettet usko johonkin tekstiin, kun kirjoittaja ei ole uskottava. Muutko eivät saa sanoa niin?[/QUOTE]

Vuosia nämä keskustelut on menneet niin, että kaikki rasistien hyökkäykset ovat poikkeuksetta totta, toisin päin taas ei.
Saahan siitä huomauttaa, että olisiko taas niin? Oli totuus sitten mitä oli.

[QUOTE="vieras";27786008]Sulla on varmaan linkki tuohon puukkohippatapaukseen? On sen luokan juttu että siitä olisi lehdet kirjoitelleet jos olisi totta.[/QUOTE]

Eipä ollut uutisissa siitä, poliisikin kyllä pääsi vauhtiin, mutta kyseisen puukkoukon näen melkein joka päivä. Hyvä sentään, että nyt alueen lapset osaavat pelätä häntä ja kiertävät kaukaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pistää aina hymyilyttämään;27785991:
[video=youtube;FWkUonFf2vo]http://www.youtube.com/watch?v=FWkUonFf2vo[/video]

Lähe ny saatanan homo

--------------------

SLAP!

:D

Ihan kurkoo

Siinä sitä taas mamu uhkasi tappaa.:(

Kaikkien sossupakolaisten mielestä on rasismia jos puhuu maahanmuuton ongelmista suoraan. Pitäis aina olla jotain kiertoilmaisuja ja yrittää kääntää positiiviseksi voimavaraksi kaikki rikollisuus jonka maahanmuuttajat on tehnyt.

Vuosia nämä keskustelut on menneet niin, että kaikki rasistien hyökkäykset ovat poikkeuksetta totta, toisin päin taas ei.
Saahan siitä huomauttaa, että olisiko taas niin? Oli totuus sitten mitä oli.

No on kai se pikkasen eri asia 'hieman epäillä' jonkun tarinaa kun tolkuttaa toiselle 'miettisit omaa käytöstäs' sen kummemmin tapausta tuntematta. Daa!

[QUOTE="vieras";27786080]Löytyskö linkkiä tuohon tapaukseen missä puukkomies ja puukkonainen juosseet joidenkin lasten perässä?[/QUOTE]

Sen verran selvennys, puukolla uhannut nainen oli eri tapaus, eri aikaan.

[QUOTE="vieras";27786102]Kaikkien sossupakolaisten mielestä on rasismia jos puhuu maahanmuuton ongelmista suoraan. Pitäis aina olla jotain kiertoilmaisuja ja yrittää kääntää positiiviseksi voimavaraksi kaikki rikollisuus jonka maahanmuuttajat on tehnyt.[/QUOTE]

Puhu niistä ongelmista asiallisesti, älä please tyyliin 'mamut tykkää raiskata ja mamut raiskaa ja tappaa ja polttaa autot ja vie naiset ja työpaikat ja jajajaajjajaja....' jos todella haluat asiallista keskustelua maahanmuuton sosiaalipoliittisista ongelmista.

• Tykkää
Reactions: Kissimi ja Draumsyn
[QUOTE="vieras";27786083]Eikö halla-ahonkin PERHE ole saanut tappouhkauksia?

Se jos jokin on sairasta.[/QUOTE]

Jussi on uhattu tappaa ties kuinka monta kertaa, vaimo on uhattu raiskata ja pienet lapset on uhattu pahoinpidellä. Tälläistä toimintaa suvaitsevaisilta.

[QUOTE="vieras";27786114]Mä en vaan usko. Tuollaisista jutuista kyllä kirjoitetaan. Tai sit juttu ei ihan mennyt niin miten kerroit.[/QUOTE]

Luuletko todella, että kaikista väkivallanteoista tai niiden yrityksistä todella kirjoitetaan lehteen? Media-alan ihmisenä voin kertoa, että ei kirjoiteta.

No on kai se pikkasen eri asia 'hieman epäillä' jonkun tarinaa kun tolkuttaa toiselle 'miettisit omaa käytöstäs' sen kummemmin tapausta tuntematta. Daa!

Kyllä, joskus ihmisen pitää miettiä omaa käytöstään. Kuten jo yllä kirjoitin, ei siihen kehottaminen liittynyt tuon kirjoittajan mahdolliseen ihonväriin tai kumppanin kansalaisuuteen vaan omaan käytökseen. Ehkä olen väärässä, kestän sen kyllä. Ehkä on ihmisiä jotka Suomessa joutuvat päivittäisen rasismin kohteeksi ja asialle pitäisi tehdä jotain. Mutta ei kirjoitella lehdissä tekstiä joka lyttää suurin piirtein jokaisen suomalaisen. Ei sillä mihinkään pääse. Daa.

[QUOTE="vieras";27786127]Luuletko todella, että kaikista väkivallanteoista tai niiden yrityksistä todella kirjoitetaan lehteen? Media-alan ihmisenä voin kertoa, että ei kirjoiteta.[/QUOTE]

No varmasti kirjoitetaan jos uhreina pienet lapset!

Puhu niistä ongelmista asiallisesti, älä please tyyliin 'mamut tykkää raiskata ja mamut raiskaa ja tappaa ja polttaa autot ja vie naiset ja työpaikat ja jajajaajjajaja....' jos todella haluat asiallista keskustelua maahanmuuton sosiaalipoliittisista ongelmista.

Asiallisesti on puhuttu ja sanottu. Se vaan ei tunnu menevän kalloon kun puhuu asioiden oikeilla nimillä. Miksi ei saisi.

Yhteistyössä