Myönnätkö nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En myönnä. Minä olen mm. koulutetumpi, kovapalkkaisempi, selväpäisemmästä lapsuudenkodista ja enemmän maailmaan nähnyt, joten virallisesti taidan olla se "tasokkaampi".

Mutta en kyllä huolisi mitä tahansa turjaketta miehekseni, kuten näitä "suomalaisista nykynaisista" jatkuvasti kitiseviä juntteja. Jos ei itsellään käy flaksi, niin vikahan on aina vain siinä toisessa sukupuolessa, eikö niin?

Ei se tee naista tasokkaaksi, että on koulutettu ja kovapalkkainen ja maailmaa nähnyt. Itse asiassa tuo viimeinen, "maailmaa nähnyt", on ainakin minulle puhtaasti negatiivistä. Minulle se tarkoittaa, että nainen on holtiton jakorasia.

[QUOTE="mies";23054337]Että olet hyväksynyt vain itseäsi tasokkaampia miehiä?
Ja että olet antanut rukkaset, pettänyt, jättänyt tai eronnut, jos mies on ollut yhtä tasoton tavis kuin sinä?
Myönnätkö olevasi kiipijä ja sieluton ja rakkaudeton pelaaja?[/QUOTE]

Kamala. En todellakaan myönnä enkä ole.

No mun kaikki mieheni ovat olleet maistereita, lakimiehiä, väitelleitä ja kaksi dosenttiakin mahtuu joukkoon että kun itse olen lisensiaatti niin mitä tuosta miesten tasosta sanoisit?

Haluaisin myös tietää miten tasokkuus määritellään ihmisten kesken. Ei ainakaan koulutuksen tai palkan perusteella. Käytöksen ja henkisten ominaisuuksien kohdalla vaadin kyllä mieheltä paljon, remuavat juoppojuntit sivuutan armotta.

Määrittele tarkemmin?

Myönnän. Ihan geneettisistä syistä johtuu, että valtaosa maailman yli 12-vuotiaista miespuolisista ihmisistä katselee maailmaa korkeammalta tasolta kuin minä eivätkä lasteni isät ole tehneet poikkeusta tässä asiassa. Itse asiassa tunnen vain 2 miestä, jotka katselevat maailmaa alemmalta tasolta kuin minä, ja he sattuvat olemaan serkkujani.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23055778:
Myönnän. Ihan geneettisistä syistä johtuu, että valtaosa maailman yli 12-vuotiaista miespuolisista ihmisistä katselee maailmaa korkeammalta tasolta kuin minä eivätkä lasteni isät ole tehneet poikkeusta tässä asiassa. Itse asiassa tunnen vain 2 miestä, jotka katselevat maailmaa alemmalta tasolta kuin minä, ja he sattuvat olemaan serkkujani.

:D

tarkoittanet kirjaimellisesti vertikaalisesta näkökulmasta tarkasteltuna.

Mietitäänpä.

Olen "jättänyt" monta miestä, milloin mistäkin syystä. Siis käynyt treffeillä kerran, pari ja sitten tullut tulokseen, etten ole kiinnostunut. Mikä syistä oli sellainen, että se ylitti oman tasoni? En tiedä. Kun minusta parisuhteessa on kyse henkisestä yhteydestä ja sopivuudesta.

En myöskään tiedä, olisiko nuo miehet jättäneet minut myöhemmin, omiin syihinsä vedoten?

En siis voi myöntää mitään. Vaikka pinnallisuuden myönnän joissain asioissa.

Ei se tee naista tasokkaaksi, että on koulutettu ja kovapalkkainen ja maailmaa nähnyt. Itse asiassa tuo viimeinen, "maailmaa nähnyt", on ainakin minulle puhtaasti negatiivistä. Minulle se tarkoittaa, että nainen on holtiton jakorasia.

Ai maailma=kyrpä. Kaikkea sitä oppii palstalta. Kyllähän varmasti joku vaikka Aasiassa matkustellut nainen on heti holtiton jakorasia, kotosalla nyrkin ja hellan välissä taas ei kukaan jakele mitään ylimääräisiä eikä ole ikinä jaellutkaan...

Jaa,oon kyllä antanut rukkaset ja jättänytkin,mutta niihin oli muut syyt kuin se,ettei mies olis ollu mun tasoinen.Enkä oo pettänyt tai sieluton kiipijä.
Rakkautta piisaa omalle miehelle jo yhteensä 7vuotta ja toivottavasti koko loppu elämän. :)

Yhteistyössä