J
jggj
Vieras
Ei kauneus ole mikään selvä mittari, jolla ihmisistä voi mitata kuka on kaunein. Vaikka on sitä yritetty selittää kasvojen symmetrisyydellä ym. Mutta toisen mielestä kaunis on toisen mielestä ruma 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nautin siitä kun tyttöni on luokkansa kaunein ja muutenkin aina porukan kaunein tyttö.
Sitten mietin, että miltä tuntuisi jos oma lapsi ei olisi kovin kaunis. Ei kovin hyvältä. Ja tytöstäni näkee, että hänestä tulee vanhempana todellinen kaunotar.
Olen myös huomannut, että useat tyttöni kaverit ovat jotenkin isompia, ei lihavia mutta jotenkin tanakoita. Vai mikä olisi parempi sana, ei tule nyt mieleen?
Oma tyttöni on siro, pitkät hoikat sääret ja ei pömpötä maha niinkuin useilla hänen kavereillaan.
Ja tietysti minulta hyvät geeninsä saanut.
Noh ei se varsinaisesti ole pinnallisuutta jos sen itse ymmärtää, lähinnä realismia.
Kauniit ihmiset saavat asioita helpommin yhteiskunnassa ja sijoittuvat korkeammalla sijalle sosiaalisilla tikkailla.
Se on realiteetti vaikkei mielitykkään meitä, ei niin kauniita ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Kauniit ihmiset saavat asioita helpommin yhteiskunnassa ja sijoittuvat korkeammalla sijalle sosiaalisilla tikkailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Kauniit ihmiset saavat asioita helpommin yhteiskunnassa ja sijoittuvat korkeammalla sijalle sosiaalisilla tikkailla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tyttäresi tie on siis jo ennalta tallattu tähtiin, kauneutensa kanssa kilpaa säkenöivien.
Kyllä. Jotenkin ajattelin etten saisi noin kaunista tyttöä. Ehkä tytön isän vuoksi. Tai ehkä siksi, koska en ansaitse, pinnallisuuteni vuoksi. Mutta, kyllä geenit vei voiton. Minun.
onko tytön isä siis ruma?
Niin, miten sen nyt ottaa. Ehkä. Tai ei nyt ruma, muttei todellakaan mikään komea.
Miten hemmetissä sä voit sitten olla sellaisen suohirviön kanssa![]()
Sitä se rakkaus teettää. Ja intohimo. Ehkä säkin koet sellaista joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja Tavis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä se rakkaus teettää. Ja intohimo. Ehkä säkin koet sellaista joskus.
Mitenkäs se House sanoikaan. Kahdeksikot naivat kahdeksikkoja ja neloset nelosia noin keskimäärin. Jos todella hyvännäköinen ihminen on ruman kanssa, niin silloin se hyvännäköinen ei jostakin syystä kelpaa toisille hyvännäköisille.
Sano sinä sitä sitten vaikka intohimoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tyttäresi tie on siis jo ennalta tallattu tähtiin, kauneutensa kanssa kilpaa säkenöivien.
Kyllä. Jotenkin ajattelin etten saisi noin kaunista tyttöä. Ehkä tytön isän vuoksi. Tai ehkä siksi, koska en ansaitse, pinnallisuuteni vuoksi. Mutta, kyllä geenit vei voiton. Minun.
onko tytön isä siis ruma?
Niin, miten sen nyt ottaa. Ehkä. Tai ei nyt ruma, muttei todellakaan mikään komea.
Miten hemmetissä sä voit sitten olla sellaisen suohirviön kanssa![]()
Sitä se rakkaus teettää. Ja intohimo. Ehkä säkin koet sellaista joskus.
Niin mut ei se oikein sovi sun kategoriaasi, outo olet :|
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tavis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä se rakkaus teettää. Ja intohimo. Ehkä säkin koet sellaista joskus.
Mitenkäs se House sanoikaan. Kahdeksikot naivat kahdeksikkoja ja neloset nelosia noin keskimäärin. Jos todella hyvännäköinen ihminen on ruman kanssa, niin silloin se hyvännäköinen ei jostakin syystä kelpaa toisille hyvännäköisille.
Voit ajatella näin, jos sulle tulee siitä parempi mieli. Mä kyllä seurustelin ns. kaupungin komeimman miehen kanssa, mutta valitettavasti en halunnut häntä sillä tavalla. Näytti toki hyvältä minun kanssani. Se ei vaan aina riitä. Otin sitten taviksen ja kyllä sitä ihmettelyä sai kuulla ihan tarpeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nautin siitä kun tyttöni on luokkansa kaunein ja muutenkin aina porukan kaunein tyttö.
Sitten mietin, että miltä tuntuisi jos oma lapsi ei olisi kovin kaunis. Ei kovin hyvältä. Ja tytöstäni näkee, että hänestä tulee vanhempana todellinen kaunotar.
Olen myös huomannut, että useat tyttöni kaverit ovat jotenkin isompia, ei lihavia mutta jotenkin tanakoita. Vai mikä olisi parempi sana, ei tule nyt mieleen?
Oma tyttöni on siro, pitkät hoikat sääret ja ei pömpötä maha niinkuin useilla hänen kavereillaan.
Ja tietysti minulta hyvät geeninsä saanut.
Noh ei se varsinaisesti ole pinnallisuutta jos sen itse ymmärtää, lähinnä realismia.
Kauniit ihmiset saavat asioita helpommin yhteiskunnassa ja sijoittuvat korkeammalla sijalle sosiaalisilla tikkailla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voit ajatella näin, jos sulle tulee siitä parempi mieli. Mä kyllä seurustelin ns. kaupungin komeimman miehen kanssa, mutta valitettavasti en halunnut häntä sillä tavalla. Näytti toki hyvältä minun kanssani. Se ei vaan aina riitä. Otin sitten taviksen ja kyllä sitä ihmettelyä sai kuulla ihan tarpeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tavis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä se rakkaus teettää. Ja intohimo. Ehkä säkin koet sellaista joskus.
Voit ajatella näin, jos sulle tulee siitä parempi mieli. Mä kyllä seurustelin ns. kaupungin komeimman miehen kanssa, mutta valitettavasti en halunnut häntä sillä tavalla. Näytti toki hyvältä minun kanssani. Se ei vaan aina riitä. Otin sitten taviksen ja kyllä sitä ihmettelyä sai kuulla ihan tarpeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tavis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voit ajatella näin, jos sulle tulee siitä parempi mieli. Mä kyllä seurustelin ns. kaupungin komeimman miehen kanssa, mutta valitettavasti en halunnut häntä sillä tavalla. Näytti toki hyvältä minun kanssani. Se ei vaan aina riitä. Otin sitten taviksen ja kyllä sitä ihmettelyä sai kuulla ihan tarpeeksi.
Mieleni on hyvä jo ennestään, kiitos. Elämä on jokseenkin mukavaa, kun on löytänyt sen oikean puolison, joka miellyttää niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. En pystyisi tekemään tuollaisia kompromisseja kuin sinä, mutta jokainen tavallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tavis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä se rakkaus teettää. Ja intohimo. Ehkä säkin koet sellaista joskus.
Tais se komistus dumpata sut :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jes, en olekaan palstan pinnallisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Komeako? Ainakin vaikutusvaltainen ja rikas.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pate:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Tavis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä se rakkaus teettää. Ja intohimo. Ehkä säkin koet sellaista joskus.
Tuliko traumoja ku otit sitten taviksenItse en saisi yöllä unta jos petiin ei kömpisi kylän kaunein nainen, minun mielestä tietty
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tavis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jes, en olekaan palstan pinnallisin.
Pinnallisuudesta en tiedä, mutta et ainakaan taida olla palstan krantuin noine miesvalintoinesi, jos pitää täällä oikein avautua siitä, miten tyttö onneksi ei ole isänsä näköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä nukun yöni todella hyvin. Sitten kun on nukkunut yöt hyvin, on entistä kauniimpi. Tai tuntuu ainakin siltä. Ja aamulla näkee kauniin tyttönsä kasvot, mikäs sen parempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Oletko sä ap kertonut ajatuksesi miehelesi, mites se asian otti =)
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Täällä taas on isompi äiti, semmonen lihava ja tanakka, sieväkin ja mitäs vielä luonne toiset huomioonottava ja iloinen, reipas, rehti. Nätimpi varmana olisin hoikempana, mutta kelpaan kuitenkin itselleni tämmöisenä, kuin olen ja kelpaan muksulleni äitinä sellaisena kuin olen. Ja kaikista ihanin muksunikin kelpaa semmosena kuin on.
Voi sua pintaliitoa, tarttis kattoa sinne peilin taaksekki välillä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Oletko sä ap kertonut ajatuksesi miehelesi, mites se asian otti =)
Mitkä ajatukset? Hän ei ole enää mieheni.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En olekaan enää lapsen isän jälkeen tuntenut moista intohimoa toista miestä kohtaan. Valitettavasti olen joutunut antamaan monelle miehelle pakit, jopa niille hyvännäköisille. Jos ei tule sitä oikeaa tunnetta, en haaskaa aikaani. Elämässä on muutakin kuin miehet, tai ainakin minun elämässäni.