Myönnän, että olen pinnallinen ihminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nautin siitä kun tyttöni on luokkansa kaunein ja muutenkin aina porukan kaunein tyttö.

Sitten mietin, että miltä tuntuisi jos oma lapsi ei olisi kovin kaunis. Ei kovin hyvältä. Ja tytöstäni näkee, että hänestä tulee vanhempana todellinen kaunotar.

Olen myös huomannut, että useat tyttöni kaverit ovat jotenkin isompia, ei lihavia mutta jotenkin tanakoita. Vai mikä olisi parempi sana, ei tule nyt mieleen?

Oma tyttöni on siro, pitkät hoikat sääret ja ei pömpötä maha niinkuin useilla hänen kavereillaan.

Ja tietysti minulta hyvät geeninsä saanut.

Täällä taas on isompi äiti, semmonen lihava ja tanakka, sieväkin ja mitäs vielä luonne toiset huomioonottava ja iloinen, reipas, rehti. Nätimpi varmana olisin hoikempana, mutta kelpaan kuitenkin itselleni tämmöisenä, kuin olen ja kelpaan muksulleni äitinä sellaisena kuin olen. Ja kaikista ihanin muksunikin kelpaa semmosena kuin on.

Voi sua pintaliitoa, tarttis kattoa sinne peilin taaksekki välillä!

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Täällä taas on isompi äiti, semmonen lihava ja tanakka, sieväkin ja mitäs vielä luonne toiset huomioonottava ja iloinen, reipas, rehti. Nätimpi varmana olisin hoikempana, mutta kelpaan kuitenkin itselleni tämmöisenä, kuin olen ja kelpaan muksulleni äitinä sellaisena kuin olen. Ja kaikista ihanin muksunikin kelpaa semmosena kuin on.

Voi sua pintaliitoa, tarttis kattoa sinne peilin taaksekki välillä!

Vaikka tiedän aloituksen olevan provo, niin pakko vastata, et sä "näytät" kauniimmalta kuin ap. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vähän aikaa mietin, että aionko vastata teille rumille, mutta menkööt. Joo todellaki "näytät" eli oikeasti ei näytä.

Oot kyllä pimee toi näytät lainausmerkeissä on kyllä siks ku ei täällä voi ketään niinku oikeesti nähdä varsinkaan jos ei linkitä kuvaa.........................................

Naapurin nuori äiti sanoi mulle kerran pihalla, että mun tytär on hänen mielestään kaunis. Mä sanoin vaan, että "kiitos" - mun mielestä se on ihan tavallisen näköinen likka.

Kauneus on katsojan silmissä, joku nyt tykkää omasta peilikuvastaan enemmän kuin tarpeeksi..

Alkuperäinen kirjoittaja kaunis:
Vähän aikaa mietin, että aionko vastata teille rumille, mutta menkööt. Joo todellaki "näytät" eli oikeasti ei näytä.

Oot kyllä pimee toi näytät lainausmerkeissä on kyllä siks ku ei täällä voi ketään niinku oikeesti nähdä varsinkaan jos ei linkitä kuvaa.........................................

Joo et todellakaan näe, niin et voi oikeastaan sanoa kumpi on kauniimpi.

Sitten vielä yksi juttu, tytölläni on aina kivemman näköiset vaatteet. Olen myös huomannut, että tyttöni on todella sosiaalinen ja hauska. Ei kuitenkaan suosituin tyttö, koska valitettavasti kateuttakin esiintyy. Kavereita kuitenkin on ihan tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tyttäresi tie on siis jo ennalta tallattu tähtiin, kauneutensa kanssa kilpaa säkenöivien.

Kyllä. Jotenkin ajattelin etten saisi noin kaunista tyttöä. Ehkä tytön isän vuoksi. Tai ehkä siksi, koska en ansaitse, pinnallisuuteni vuoksi. Mutta, kyllä geenit vei voiton. Minun.

Alkuperäinen kirjoittaja kaunis:

Joo et todellakaan näe, niin et voi oikeastaan sanoa kumpi on kauniimpi.

Sitten vielä yksi juttu, tytölläni on aina kivemman näköiset vaatteet. Olen myös huomannut, että tyttöni on todella sosiaalinen ja hauska. Ei kuitenkaan suosituin tyttö, koska valitettavasti kateuttakin esiintyy. Kavereita kuitenkin on ihan tarpeeksi.

No kyllä sen aika hyvin näkee siitä, mitä ihminen puhuu.

Toisekseen vaikka ois kuinka kansikuvan naisen tai miehen näköinen, mut huonokäytöksinen/-luontoinen, näyttäisi silmissäni mitättömältä.

Luonne ja ulkoinen olemus tekee vaaaaltavasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tyttäresi tie on siis jo ennalta tallattu tähtiin, kauneutensa kanssa kilpaa säkenöivien.

Kyllä. Jotenkin ajattelin etten saisi noin kaunista tyttöä. Ehkä tytön isän vuoksi. Tai ehkä siksi, koska en ansaitse, pinnallisuuteni vuoksi. Mutta, kyllä geenit vei voiton. Minun.

onko tytön isä siis ruma?

Yhteistyössä