Myöhäinen plussa?

Hei,

tulin kyselemään jo raskautuneilta, että missä vaiheessa on plussa tullut raskaustestiin?

Itselläni tilanne, että inseminaatio tehty ke 18.8 (kp 17) jolloin ovulaatio oli jo tapahtunut ( varmistettu kahdella ultralla 2 pv välein). Aikaisemmin menkat ovat alkaneet 13-14 vuorokautta ovulaation jälkeen ja nyt on menkat päivän myöhässä. Nyt kp 32.

Eilen ja tänään raskaustesti näyttivät negaa eikä mitään oireita edes kuukautisista ole.

Olen tietysti malttamaton, kun jo päivän myöhästymisen jälkeen ihmettelen asiaa, mutta yritystä on takana jo yli 4 vuotta eikä tälläistä ole tapahtunut vielä kertaakaan. Menkat ovat tulleet aina, jos ovulaatio on tapahtunut.

Eli onko vielä toivoa? Kuinka myöhään plussat ovat vasta näkyneet?

Kiitos kovasti jo etukäteen vastauksista :)
 
Kiitti macy gray ;)

Mitä minä nyt tuota interwebiä olen selannut, niin vaikuttaisi enemmänkin siltä, että JOS olisi käynyt niin, että raskaus on alkanut niin:

a) se on menossa kesken, koska raskaushormoni ei nouse normaalisti.
b) kyseessä on KU- raskaus jonka vuoksi raskaushormoni ei nouse normaalisti.

Joten ei erityisen hyvältä vaikuta. Nimittäin ainut mahdollisuus hedelmöittymiselle on 18.8 inseminaatiossa (tai ainakin siinä lähimaastossa), joten huonolta näyttää.
 
Riippuu tietysti myös siitä oletko testannu herkällä tai tavallisella. Vuosia sitten ku ei sellasia herkkiä ollu enkä edes niistä mitään tienny muutenkaan :D sain molemmilla kerroilla plussan 28/36. Kolmannella 27/27 ja nyt 25/27 (herkällä). Joten vielä se sieltä voi tulla jos on tullakseen.
 
Kiitos NeliApina viestistäsi :)
Testien herkkyys on ollut 25 IU/ml, eli aika herkkä kuitenkin. Noita 10 IU/ml testejä en ole tehnyt nyt kuukautisten poisjäännin jälkeen.

Ei tässä taida olla muuta vaihtoehtoa kuin odottaa (ja testailla).
 
NeliApina Kiitos :) Minä olen tehnyt myös prisman liuskatestejä 2kpl ihan puhtaita negoja. Mut onhan tässä vielä häviävän pieni mahdollisuus, että se plussa sieltä sitten tulisi. Ehkä.

Haven Kiitos viestistäsi :) Ei ole lugesteronia eikä muutakaan tukea mukana. Tähän kiertoon ainoa lääke on clomifenit silloin ihan kierron alussa.
Mitään oireita ei ole mistään edelleenkään.

Jatkan kärsivällisyyteni kehittämistä.
 
No mulla oli kuukautiset 3 viikkoa myöhässä ennen plussaa, tosin th väitti että ovulaatio oli myöhässä ja siksi kuukautiset oli hukassa, la:takin siirrettiin ultrassa eteenpäin (ultrahoitaja tosin ei saanut kunnon mittaa pojan asennon takia ja rakenneultrassa oli isompi kuin mitä viikot olis antanu mitoiks), silti olen melko varma että poika alkunsa sai aikaisemmin kun th väittää. Minulla on nimittäin ollut kellontarkka kierto 8 vuotta, eikä ikinä ole menkat ollut noin myöhässä, poika olis myös syntyessää todella jäntevä ja tarkkaavainen, sitä jopa kätilö ihmetteli, joten me eletään oletuksessa että jätkä oli hieman yliaikainen..

Mutta ei muutakun tsemppiä ja malttia! :) :hug:
 

Yhteistyössä