Myöhään plussanneet!!

• Viestiketjun aloittaja Toiveikas
  • Ensimmäinen viesti
Toiveikas
Menkat myöhäs nyt 1-2 päivää ja olen tehnyt kaksi testiä, jotka molemmat näyttäneet negaa. Yleensä menkkani ovat kellontarkat!!
Puolitoista viikoa ollut outo olo; nännit kosketusarat (jota ei ole ikinä ennen menkkoja ollut), pissattaa useammin, vilunväristyksiä välillä, huimausta, joka tosin nyt jo helpottanut, kuplintaa/ ilmantuntua alamahassa jne..
Voihan olla, että tekee menkkoja, mutta voiko mahdollinen plussa näkyä viel myöhemminkin vai onko vauvatoivo menetetty??
Molemmat testit tehty Aconilla, jonka pitäis olla herkimpiä testejä. Ekan testin tein jo ennen kuin menkat olivat edes myöhässä ja toisen testin, kun menkat olivat myöhäs päivän.
Kokemuksia kaipailee hän. Kiitos!! :)

kukeseen harmailee
Minulle kävi esikoisesta silleen, että kierto oli yleensä 33-35pv. Ja kp 35 tein negatiivisen raskaustestin. Menkat eivät kuitenkaan alkaneet, vaikka oli ihan menkkamaisia tuntemuksia. Kp 40 tein uuden testin ja saina todella haalean-haalean haamun (testina apteekin oma raskaustesti). Vasta kp 45 tuli selvä plussa raskaustestiin.
Tämä myöhäinen plussa selittyi ensimmäisessä ultrassa, kun la siirtyi kahdella viikolla.

Toiveikas
Voi vitsi.. ette usko, miten mukava kuulla et kaikki on vielä mahdollista. Täytyypä nyt sit viel rauhassa odotella vaikka malttamaton olenkin :) Olo on ollut kyl välillä menkkamainen, mutta silti niitä ei kuulu eikä näy. Voi että, kun hykerryttää :)
Milloinkahan mun kandes tehdä uus testi?

Toiveikas
Voi että mä oon ilonen!! :) Nyt pitää vaan toivoa parasta. Tein tänä aamuna sen tokan testin ja kun negaa näytti sekin, olin niin pettynyt. Ehkä mä nyt sit ootan useamman päivän, ennenkun taas uuden testin teen. Enkä kyl kehtais apteekkiin ihan heti kolmatta testiä mennäkkään hakemaan:) Mistähän se muuten johtuu, et kaikilla se raskaus ei heti näy??

kolmekertaamamma
minä olen aina odottanut että kuukautiset on 2 viikkoa myöhässä(on tosi säännölliset ollut)ennen testausta, ettei tulisi pettynyt olotila.maailman vanhin oire raskaudessahan on se kuukautisten poisjäänti.nykyihmiset on niin malttamattomia ja testailee jo ennen kuin ovat edes myöhässä.itseään säästää kun ei hötkyile.

entäs jos menkat on tullu
mutta olo silti kuin olisi raskaana. Tein testin, kun todella epämääräistä vuotoa oli tullut 4-5 päivää. Testin tekoaikaan oli jo loppunut. Minun kuukautiset eivät koskaan ole olleet tuommoiset. Voinko siis olla raskaana ja tein ehkä testin liian aikaisin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja entäs jos menkat on tullu:
mutta olo silti kuin olisi raskaana. Tein testin, kun todella epämääräistä vuotoa oli tullut 4-5 päivää. Testin tekoaikaan oli jo loppunut. Minun kuukautiset eivät koskaan ole olleet tuommoiset. Voinko siis olla raskaana ja tein ehkä testin liian aikaisin?
up

Jippii:)
Minulla näytti terveyskeskuksen virtsanäytteessä kiertopäivinä 34/28 negaa, ja sitten rfsu:n testillä 36/28 plussaa! En uskonut sitä tk:n testiä, vaan jotenkin kaikki oireet ja "tunne" että olen raskaana ja tein uuden testin kotona. Tiedän kyllä pitkä odottavan aika on... Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eiköstä vaan? Aion kyllä vielä parin päivän päästä käydä terveyskeskuksessa uudelleen että se plussa on varmasti plussa..

carita
Mulla on nyt menos jo 36/31 pvä. Negatiivisiä testejä takana jo vissiin 5 kappaletta (muutama apteekin raskuastesti ja pari fist signalia).. ja menkkoja ei kuulu ei näy.. vauvahaaveet olis suuret, toki voiskohan olla mahdollista että viime kierto veny 34 päivään, että toi ovis olis tapahtunu myöhemmin? ja sen takia mahdollinen raskaus ei näy vielä testeis? vaikka oon nyt netistä kattellu et jokku plussannu vasta 50/30.. kokemusta?

carita
.... jatkoo ed... mulla ei toki oo edes ollu tunnetta et menkat alkais.. sunnuntai-iltana sit nipisteli sillee jännästi ja ihan pienesti masua oikeelta puolelta, mutta en olis sitä edes huomannu jos en olis siihen keskittyny.. ja nukkua voisin vaikka vuorokauden ympäri niin kova väsy on koko ajan, ja ruoka maistuu paremmin ku koskaa ennemmin.. voiskohan tää olla oikeesti totta et saisin pian plussata? :)

vieras
mulla tässä neljännessä raskaudessa testi näytti plussaa vasta 34/27. Ehdin pariinkin otteeseen tekemään negatestin... Aiemmin olen plussannut aikalailla samoihin aikoihin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Nyt kuitenkin ultrasta ja menkoista laskettu aika ei poikkea toisistaan. En tiedä miksi, vaikka kuvittelin, että olen ovuloinut ko. kierrossa myöhemmin.

carita
voi ihanaa.. täältä saa voimia vielä:) toki ei olis eka kerta et ne menkat kuitenki alkais.. pillerit (Jasmine) oon lopettanu 01/09 ja sen jälkeen valehtelematta 20 rt:tä on tullu tehtyä..

narikka83
Alkuperäinen kirjoittaja carita:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
plussa testi vasta viikoilla 6+6 4 negaa ennen tätä.
Mitä testejä käytit ja minä päivinä ne suurin piirtein teit?

*malttamaton*
2 apteekin raskaustestiä, 1 tk:ssa tehty ja yhtä merkkiä en muista? kaverilta sain sitte juuri vanhaksi menevän testin ja plussa tuli.

ekan testin tein menkkoen oletetun alkamis päivän jälkeen, siitä 2pvä ja kaks tehin ku oli viikon myöhässä, samana päivänä. neuvolassa ei uskottu ja pääsin utraan heti ku soitin raskudesta, oli neuvolatäti ihmeissää myöhäsestä plussasta. luuli että kierto ois heittäny pitemmäksi.

carita
Alkuperäinen kirjoittaja carita:
plussa testi vasta viikoilla 6+6 4 negaa ennen tätä.
Mitä testejä käytit ja minä päivinä ne suurin piirtein teit?

*malttamaton*
2 apteekin raskaustestiä, 1 tk:ssa tehty ja yhtä merkkiä en muista? kaverilta sain sitte juuri vanhaksi menevän testin ja plussa tuli.

ekan testin tein menkkoen oletetun alkamis päivän jälkeen, siitä 2pvä ja kaks tehin ku oli viikon myöhässä, samana päivänä. neuvolassa ei uskottu ja pääsin utraan heti ku soitin raskudesta, oli neuvolatäti ihmeissää myöhäsestä plussasta. luuli että kierto ois heittäny pitemmäksi.
no keksikö se mitään syytä sille et miks niin myöhään sait plussan? oliko oireita mitään muita ku menkkojen myöhästyminen? minkä pitunen sun kierto oli ollu?

Yhteistyössä