Mun kuukautiset oli pari viikkoa myöhässä kun sain heikon positiivisen, jotta älä hätäile :attn:
siihenkö asti oli ollu negaa? millä testillä sait? vai olitko tk:ssa?Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Mun kuukautiset oli pari viikkoa myöhässä kun sain heikon positiivisen, jotta älä hätäile :attn:
Juu, siihen asti kolme negaa parin-muutaman päivän välein. Kaikki testit apteekista, merkkejä en muista mutta se jolla viimein plussasin oli aivan halpis.Alkuperäinen kirjoittaja carita:siihenkö asti oli ollu negaa? millä testillä sait? vai olitko tk:ssa?Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Mun kuukautiset oli pari viikkoa myöhässä kun sain heikon positiivisen, jotta älä hätäile :attn:
Käy tk:ssa tai neuvolassa testillä? Pidän peukkuja =)Alkuperäinen kirjoittaja carita:menkat edelleen myöhäs 41/31.. eilen aamullaki vielä negaa näytti.. kummallista, ku ei oikein tiedä et mitä ajattelis..
no mä jo perjantaina pyysin itelleni rt:n (oon tk:s osastolla hoitajana) mutta ku ei millää uskaltais mennä, ku sitte jos se onki negaa.. juttelin toki yhen sairaanhoitajan kans ja se sano ettei se välttämättä näy vielä, ja sano että jos ei ens viikolla ala menkat ja ed. negaa näyttää niin sit lääkäriin.. toki yksityiselle meen, tk:hon en halua, ku sielä joutuu ite oleen joka päivä töis..Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Käy tk:ssa tai neuvolassa testillä? Pidän peukkuja =)Alkuperäinen kirjoittaja carita:menkat edelleen myöhäs 41/31.. eilen aamullaki vielä negaa näytti.. kummallista, ku ei oikein tiedä et mitä ajattelis..