Myöhään plussanneet!!

• Viestiketjun aloittaja Toiveikas
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja carita:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:
Mun kuukautiset oli pari viikkoa myöhässä kun sain heikon positiivisen, jotta älä hätäile :attn:
siihenkö asti oli ollu negaa? millä testillä sait? vai olitko tk:ssa?
Juu, siihen asti kolme negaa parin-muutaman päivän välein. Kaikki testit apteekista, merkkejä en muista mutta se jolla viimein plussasin oli aivan halpis.

carita
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:
Alkuperäinen kirjoittaja carita:
menkat edelleen myöhäs 41/31.. eilen aamullaki vielä negaa näytti.. kummallista, ku ei oikein tiedä et mitä ajattelis..
Käy tk:ssa tai neuvolassa testillä? Pidän peukkuja =)
no mä jo perjantaina pyysin itelleni rt:n (oon tk:s osastolla hoitajana) mutta ku ei millää uskaltais mennä, ku sitte jos se onki negaa.. juttelin toki yhen sairaanhoitajan kans ja se sano ettei se välttämättä näy vielä, ja sano että jos ei ens viikolla ala menkat ja ed. negaa näyttää niin sit lääkäriin.. toki yksityiselle meen, tk:hon en halua, ku sielä joutuu ite oleen joka päivä töis..

19
Mulla tuli menkat normaaliin aikaan, tosin väri oli erilainen. Kolmantena kiertopäivänä muistaakseni sitten aloin kokeilee ovistikuilla, + tuli... siitä ehkä viikko, niin uskalsin tehdä r-testin ja plussa tuli

ihmeissään
Edelliset menkat 4.10, jotka silloinkin myöhässä. Ja sitä edelliset alkoi 22.8.

Jos tuon kierron mukaan mennään niin nyt olis 46/44 menossa. Ei kyllä yleensä ole noin pitkä väli ollut, vaan kierto yleensä joku 30-35.

Tein viime viikolla kolme predictorin testillä (eri paketit) jokaisella haamuplussa, kuitenkin selkeä viiva.

Tän viikon tiistaina labran tulos oli nega (eli 44/44).
Myös muutamalla muulla merkillä olen tehnyt negat (selvät negat) viime viikon aikana.

Tilasin nyt pari testiä lisää ja teen ens viikolla, jollei viikonlopun aikana menkat ala...

Mutta toiveissa olisi esikoinen.

Yhteistyössä