My Little Ponyt tänne

• Viestiketjun aloittaja tt ei kirj
  • Ensimmäinen viesti
mää
en löytänyt ponia..
osaisiko kukaan sanoa siitä mitään. se on sellainen vaalenapunainen jolla pakarassa timantti sydän. hiukset siniset missä oli sellaista kiiltävää nauhaa seassa.

mää
tiimarivihko
millainen sun ponitalli oli?
mulla oli sellainen missä oli keltainen sänky ja jotain pokaleja ja olikohan vihreät iroitettavat ikkunalaudat. katon sai osittain irti ja edessä oli sellaiset keltaiset pariovet:) voi se oli niin hieno silloin kun joulupukki sen toi:)

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
tiimarivihko
millainen sun ponitalli oli?
mulla oli sellainen missä oli keltainen sänky ja jotain pokaleja ja olikohan vihreät iroitettavat ikkunalaudat. katon sai osittain irti ja edessä oli sellaiset keltaiset pariovet:) voi se oli niin hieno silloin kun joulupukki sen toi:)
Mä en muista oliko se musta edes aikanaan hieno, mutta juuri tuollainen samainen ponitalli lienee ollut kyseessä. Oli se varmaan siihen aikaan ihan hieno, mutta tosiaan kun tyttö sai sen räppänäisen tallin, niin mä jo heti mietin että milloinkohan sen voi loukkaamatta lahjanantajaa kipata roskiin :D (tyttö oli niin pieni ettei itse osannut haluta tallia säilytellä)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Määkin haluan laittaa kuvan..
Meiltä löyty tälläisiä: http://www.aijaa.com/v.php?i=6319356.jpg
Voi! Mullaki oli pienenä toi keltainen poni lilalla harjalla ja liloilla pisaroilla pienenä. Se mintun värinen vauvaponi tais kuulua mukaan ja vauvanvaunut :)

Mulla on ollut tosi paljon poneja pienenä, vieläköhän ne löytyis tuolta varastoista :) Vois omalle tyttöselle hakea leikkiin.

mää
nyt mua rupes oikeen vaivaamaan se mun poni. muistan etä vein sen kirpparille eikä sitä kukaan ostanu. mietin vain että annoinko sen tavaralahjoitukseen siellä kirpparilla. hitto jos näin on:(

"suvi"
satuin eksymään tänne keskusteluun ja jos joku on myymässä näitä omia my little poneja niin olisin kiinostunut ostamaan (erityisesti nuo 80-luvun ponit kiinostaa) jos olet myymässä pistä s-postia: suvi.virtanen1@hotmail.com :)

Yhteistyössä