mvllä kusi sukassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Palstasuvakki näyttää olevan palstan innokkain MV-lehden lukija.

mun mielestä aika huvittavaa et mä tiedän mitä olen lukenut ja perustan mielipiteeni siihen, kun taas teistä suurinosa näyttää puolustelevan mv julkaisua vaikkette edes tiedä mitä siellä lukee.. mut toisaalta, siihenhän se mv juttu perustuukin, luuloihin, huhuihin ja olettamuksiin ja siihen et luotetaan ettei julkaisua ihannoivat edes ole kiinnostuneet totuudesta.

mun mielestä aika huvittavaa et mä tiedän mitä olen lukenut ja perustan mielipiteeni siihen, kun taas teistä suurinosa näyttää puolustelevan mv julkaisua vaikkette edes tiedä mitä siellä lukee.. mut toisaalta, siihenhän se mv juttu perustuukin, luuloihin, huhuihin ja olettamuksiin ja siihen et luotetaan ettei julkaisua ihannoivat edes ole kiinnostuneet totuudesta.
Sä tiedät mitä olet lukenut, mutta uskotko sä kaiken mitä sä olet lukenut?

Kun tämä on justiinsa se, mitä en tajua. Jos kerrotaan, että tällaisia huhuja liikkuu, niin mitä oikaisemista siinä sitten on? Sellainen huhu ilmiselvästi liikkuu.

Jos minä kerron, että Hämeenlinnassa huhutaan, että siellä tanssii alaston mies talojen katoilla täyden kuun aikaan. Kun huhu ei pidäkkään paikkaansa, niin miten voin oikaista sen tiedon, että sellaista huhua on liikunut, koska se piti paikkansa, että kyseisestä asiasta on huhuttu.
Tämä. Suvakit jaksavat käännellä ja väännellä asiat mieleisekseen. Vaikka niiden nenän eteen tuotaisiin punainen auto, ne väittäis ja inttäis vaikka maailman tappiin asti sen olevan sininen mikäli se vaan sopisi heidän agendaansa.

Tämä. Suvakit jaksavat käännellä ja väännellä asiat mieleisekseen. Vaikka niiden nenän eteen tuotaisiin punainen auto, ne väittäis ja inttäis vaikka maailman tappiin asti sen olevan sininen mikäli se vaan sopisi heidän agendaansa.

mv kirjoittaa:

Selvitellään. Poliisi ei ole tiedottanut tapauksesta mitään.

Jos uutinen on niin sanottu ankka, kerrotaan sekin.

eli eikös ne tuossa lupaa kertoa jos sen on ankka? miten tän voi muuten ymmärtää?

ja miten mä käännän asian toiseksi jos odotan nyt sitä uutisointia joko varmistaa huhun, tai varmistaa jutun olleen ankka?

mv kirjoittaa:

Selvitellään. Poliisi ei ole tiedottanut tapauksesta mitään.

Jos uutinen on niin sanottu ankka, kerrotaan sekin.

eli eikös ne tuossa lupaa kertoa jos sen on ankka? miten tän voi muuten ymmärtää?

ja miten mä käännän asian toiseksi jos odotan nyt sitä uutisointia joko varmistaa huhun, tai varmistaa jutun olleen ankka?
Huhu ei ole yhtä kuin uutinen. Sitä sinä et näköjään ymmärrä. Mutta se nyt ei sinänsä tietenkään yllätä minua.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Palstan mv-palvoja (ent. palstaperse) on saanut iilimato-iljalta lupauksen, että kohta alkaa ruplat ropista tilille, kunhan hän levittää mahdollisimman paljon Iljan "kirjallisia tuotoksia" netissä, tällä palstalla. Mv-palvoja on mennyt pahan kerran halpaan :D

Yhteistyössä