mvllä kusi sukassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
ei tainnutkaan puukottaja olla mamu,vaikka kovasti yritettiin niin väittää, ja nyt yllättäen taas keksistään Ylen toimittajan huumejutusta uusi "käänne" kun puukotuksesta epäillyn vangitsemisoikeudenkäynti on tänään..jospa vaikka joku ei tajuais asiaa kysellä..
hyvin on molemmat uutiset mamupuukottajasta kadonneet etusivulta, ei edes lisäkommenttia siitä et ko puukottaja on perjantaina itse poliisille ilmottautunut..

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016041921440528_uu.shtml

Ihan mielenkiinnosta, oletko sitä mieltä, että jos iltasanomat julkaisee virheellisen uutisen, heidän ei pitäisi uutisoida mistään muusta sen jälkeen?

no jos uutisessa uhotaan et seurataan tilannetta ja kerrotaan totuus, niin joo, olettaisin että uusia tietoja kun tulee, ne myös kerrotaan.. etkö itse ole samaa mieltä?

Selvitellään. Poliisi ei ole tiedottanut tapauksesta mitään.

Jos uutinen on niin sanottu ankka, kerrotaan sekin.

http://mvlehti.net/2016/04/14/nyt-on-liikkeella-hurja-huhu-partalapsi-puukotti-eilen-helsingissa/

no jos uutisessa uhotaan et seurataan tilannetta ja kerrotaan totuus, niin joo, olettaisin että uusia tietoja kun tulee, ne myös kerrotaan.. etkö itse ole samaa mieltä?

Selvitellään. Poliisi ei ole tiedottanut tapauksesta mitään.

Jos uutinen on niin sanottu ankka, kerrotaan sekin.

http://mvlehti.net/2016/04/14/nyt-on-liikkeella-hurja-huhu-partalapsi-puukotti-eilen-helsingissa/

Siis kyseisessä linkissähän kerrotaan, että kietää tällainen huhu, jota ei voida vahvistaa?

Ja mitään uutta tietoa tapaukseen ei vielä julkaistu ymmärtääkseni?

Ja jos on virheellisesti väitetty jotain tapahtuneen jonkun toimesta niin tietysti sellainen pitää korjata. Tuossa nyt kuitenkin on uutisoitu huhun kietämisestä...

Siis kyseisessä linkissähän kerrotaan, että kietää tällainen huhu, jota ei voida vahvistaa?

Ja jos on virheellisesti väitetty jotain tapahtuneen jonkun toimesta niin tietysti sellainen pitää korjata. Tuossa nyt kuitenkin on uutisoitu huhun kietämisestä...

Ehkäpä suvakit tietää että huhu ei itse asiassa kierrä vaan joko matelee tai leviää. Siksi vaativat MV:ltä oikaisua.

kannattaiskohan sun lukea EDES aloitusviesti ennen kun alat pätemään ?

???
Luin kyllä. Miestä esitettiin eilen vangittavaksi, joten eiköhän nimet ym. selviä pikkuhiljaa?
Juttu, jota kommentoin sisälsi linkin mv:n juttuun, jossa kerrottiin huhun leviämisestä.

Missä kohtaa mielestäsi yritin "päteä"?

väitit ettei asiasta ole tullut uusia tietoja, näinhän ei ole eihän? tuo Mv juttu ei muuten ole ainoa tästä tapauksesta, tuon linkkasin vastatakseni sun kysymykseen.
mut joo, eihän se ole mikään iso juttu et epäilty on otettu kiinni ja et on vangittu, mitä niistä nyt uutisoimaan.. :ROFLMAO:

väitit ettei asiasta ole tullut uusia tietoja, näinhän ei ole eihän? tuo Mv juttu ei muuten ole ainoa tästä tapauksesta, tuon linkkasin vastatakseni sun kysymykseen.
mut joo, eihän se ole mikään iso juttu et epäilty on otettu kiinni ja et on vangittu, mitä niistä nyt uutisoimaan.. :ROFLMAO:

Kysyin, että ymmärtääkseni tapauksesta ei juurikaan ole uutta tietoa, en väittänyt.

Jos tekijä on vangittu, niin hänen nimensä selviää varmasti lähiaikoina, joten eiköhän se sitten tule taas puheeksi, kun tietoa on enemmän.

Sori, mutta mä en nyt vaan oikein ymmärrä, että mistä sä vauhkoat?

Mun tietääkseni ei. Yritin miettiä syytä suvakkien pillastumiseen enkä keksinyt muuta kuin sen, että heillä täytyy olevan huhuista ja niiden kiertämisestä tai leviämisestä parempaa tietoa.

Kun tämä on justiinsa se, mitä en tajua. Jos kerrotaan, että tällaisia huhuja liikkuu, niin mitä oikaisemista siinä sitten on? Sellainen huhu ilmiselvästi liikkuu.

Jos minä kerron, että Hämeenlinnassa huhutaan, että siellä tanssii alaston mies talojen katoilla täyden kuun aikaan. Kun huhu ei pidäkkään paikkaansa, niin miten voin oikaista sen tiedon, että sellaista huhua on liikunut, koska se piti paikkansa, että kyseisestä asiasta on huhuttu.

Kysyin, että ymmärtääkseni tapauksesta ei juurikaan ole uutta tietoa, en väittänyt.

Jos tekijä on vangittu, niin hänen nimensä selviää varmasti lähiaikoina, joten eiköhän se sitten tule taas puheeksi, kun tietoa on enemmän.

Sori, mutta mä en nyt vaan oikein ymmärrä, että mistä sä vauhkoat?

edelleen, lue aloitus, siinä se lukee..ei voi olla noin vaikeaa?

mvllä jo tapana et kun joku vangitaan, on nimi samana päivänä isoilla kirjaimilla otsikoissa JOS se sopii heidän linjaansa, nyt kun se mitä ilmeisemmin ei ole, asia unohdetaan kertoa.

kummallista että tämä on monelle niin ok, vaikka hehkutetaan kuinka mv korjaa aina virheelliset tietonsa..

jos kuitenkin huhu pitäisi paikkansa, ja nimi tulisi mvlle niin mä pystyn myöntämään olleeni väärässä, ei se sen kummempaa ole.

edelleen, lue aloitus, siinä se lukee..ei voi olla noin vaikeaa?

mvllä jo tapana et kun joku vangitaan, on nimi samana päivänä isoilla kirjaimilla otsikoissa JOS se sopii heidän linjaansa, nyt kun se mitä ilmeisemmin ei ole, asia unohdetaan kertoa.

kummallista että tämä on monelle niin ok, vaikka hehkutetaan kuinka mv korjaa aina virheelliset tietonsa..

jos kuitenkin huhu pitäisi paikkansa, ja nimi tulisi mvlle niin mä pystyn myöntämään olleeni väärässä, ei se sen kummempaa ole.

???
MV tunnetusti julkaisee ja tiedottaa maahanmuuttajia/pakolaisia/turvapaikanhakijoita/poliitikoita/pedofiilejä koskevia epäilyjä. Onko sillä siis velvollisuus julkaista kaikkien rikosepäiltyjen nimet?

Edelleen, voitko valaista, mitä virheellistä tietoa MV on tämän asian tiimoilta antanut? Se on kertonut huhun liikkuvan, se ei ole väittänyt tietävänsä asiasta yhtään mitään.

Mä nyt en edelleenkään oikein ymmärrä, miten sinä tämän asian näet.

Yhteistyössä