muututaanpa harmaaksi ja kysellään vähän ahistavaa asiaa liittyen seksiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona..

Vieras
Elikkäs ongelmana on tällainen..Mieheni, joka on maailman ihanin ja täydellisin mies, omistaa aika tympeen vian...En tän takia ajatteliskaan et eroaisin tai muuta vastaavaa, mutta kyllä tää vähän mua haittaa kieltämättä..

Mun rakas mies on aika lyhytkestoinen..Ei montaakaan työntöö niin tulee jo :( siis mulle ei oo ikinä seksi ollu mitenkään mielettömän tärkee juttu, mut se harmittaa ku itellä tekee mieli, niin akti kestää vaan vähän aikaa ja sit se onki jo ohi..en ehi nauttia hommasta paljo ollenkaan..

Siispä kaipaisin kipeästi apua tähän!!Onko olemassa jotain, joka voisi auttaa tähän ongelmaan??

JA KUN TUNNEN TÄN PALSTAN HARMAILIJAT, NIIN TOIVON ETTEI TÄTÄ NYT VEDETÄ LEIKIKSI SILLÄ TÄÄ ON TOTISTA TOTTA JA MULLE JA MIEHELLE TÄRKEE ASIA, joten asiallista kommenttia kiitos!!

Pitää harjotella kestoja, eli aina kun meinaa tulla niin keskeyttää. Mun mies on aika haka tossa hommassa :) Ja yks on.. Noh ehkä hiukan tympeää.. Mut runkkaaminen ennen hommaa niin et oot sit mukana ns. toisella kierroksella.

On olemassa leluja joilla kestoa voi koittaa pidentää.. Joskus sitä vaan on herkemmällä tuulella mutta onneks on muitakin tapoja tehdä hyvää toiselle kuin yhdyntä, ja sitä tapaa voi käyttää silloin jotta toisellekin jää seksistä hyvä mieli :D

Pitääkää huoli kunnon esileikistä, ainakin sinun osalta. Ja sitten hirmu tehokas keino on että kun miehestä tuntuu että tulee niin puristaa ihan tooooosi tiukasti siitä ihan varresta. Asia erikseen malttaako mies siitä mainita ja jompikumpi puristaa...

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Auttaisko jos mies hoitelis sut ekaksi muulla tavalla ja sitten tulis ite?

tätä ajattelin myös. Jos muutenkin virittäydyt hyvissä ajoin, niin olet paremmin vauhdissa. Ehkä mies voisi itsekin perehtyä asiaan, on varmasti erinäisiä juttuja, joilla asiaa voi autta - siis muitakin kuin runkkaaminen ennen yhteistä aktia.

kiitos teille vinkeistä..juu penisrenkaita ollaan kokeiltu mut eipä paljoo oo apua..ja sitäkin kokeiltu et ku miehestä tuntuu et tulee, nin on keskeyttäny ja jatkettu taas kohta, mut tuo on tosi rasittavaa sillä aina ku alkaa itestä tuntuun hyvältä niin mies pitää taukoa..ääh..no jospa tähän jokin ratkaisu keksittäis..nolottaa jotenki miehenkin puolesta sillä aina pyytelee anteeksi ja mä nöyränä sanon vaan et ei se mitään kulta..vaikka tosiasiassa harmittaa aika paljon..

Yhteistyössä