muuttuko sun mielessä vauvan tulon jälkeen se

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kuka on Rakkain? Vai onko mies ja lapsi ihan yhtä rakkaita, entä kun tulee toinen/kolmas lapsi, muuttuuko?
Tarviiko sun mielestä olla rakkain vai voiko kaikki olla yhtä rakkaita - minusta voi, ehkä omalla tavallaan muttei yhtään vähempi.

Mun äiti eritteli lapset kuka on rakkain jne, ja se oli kauheeta ja sitä en ees sano kumman se erotteli ekas, puolison vai lapset - senkin kun se teki.

Lapsia rakastan kumpaakin yhtä paljon, ja miestä kanssa, mutta loppujen lopuksi lapset tulee ennen miestä - siis tilanteessa kenet pelastaisin ekaks vaaratilanteessa.

ja sanonkin sen heille ääneen kun nuorempi itse tätä joskus kysyy että kumpaa rakastat enemmän.
Lapset ovat nro 1 mies tulee perässä ja samoin ajattelee mun mies.

Kaikki lapset on yhtä rakkaita, mutta esikoisella on kuitenkinn ihan oma erityisasemansa sydämessä (vaikka en sitä koskaan kenellekään ääneen sano...)
Mies on rakas eritavalla kun lapset, mut jos esim. pitäis valita mies tai lapset niin lapset veis voiton..

Lapset kaikki tasa-arvoisen rakkaita, mies toki yhtä rakas, mutta jos pakko olisi valita lasten ja miehen välillä, lapset menisivät etusijalle, toivottavasti myös miehelläni =)

Kyllä mulle lapsi on rakkain ja tärkein. Puoliso tulee selvästi kakkosena. Jos olisi useampi lapsi, niin en voi kuvitella että heitä pystyisin luokittelemaan vaan he olisivat yhtä tärkeitä kaikki.

Yhteistyössä