V
"vieras"
Vieras
Onko kukaan joutunut samaan tilanteeseen? Ärsyttää niin vietävästi, mitä tästä tulee. Joudutaan muuttamaan kauaksi kaikista sukulaisista miehen työn perässä. Ollaan kituuteltu pienellä rahalla koko perhe pari vuotta, kun mies jäi ilman töitä. Mä hoidan lapsia kotona. Nyt mies sai työpaikan pienestä kaupungista/kunnasta keskeltä ei mitään. Päätettiin että on pakko muuttaa, koska siellä asuminen puoli ilmaista ja miehellä todella hyvä palkka. No se kuulostaa mukavalta, mutta sitten tää minun rooli asiassa.. Omat vanhempani asuvat sieltä uudesta paikasta n. 150km päässä, miehen vanhemmat n. 500km päässä, läheisempiinkin sukulaisiin(miehen sisko) on matkaa n.80km.. Ketään ei siis asu lähimainkaan. Mies tulee olemaan koko ajan töissä ja vie perheen ainoan auton, kun tarttee sitä työmatkaansa välttämättä. Ja mä..olen sitten lasten kanssa päivät pitkin "yksin".. Apuja!?! Ajatuskin kauhistuttaa, järkyttää ja kaikkea mahollista. En kuitenkaan voi olla estämässä miehen työtä, koska tosiaan tilanne on rahallisesti katastrofi asua täällä missä vielä asutaan, mutta vaikka rahallinen tilanne korjaantuu muuton myötä täysin, pelkään että jään ihan yksin vieraassa paikassa...