Muutto Englannista Tampereelle (Holvasti)!!!!!!

Tervetuloa Suomeen :wave:

Holvasti on tosi mukava ja rauhallinen asuinalue, sopiva seutu juuri lapsiperheille :) Ulkoilumaastoja on paljon, mutta pientä kauppaa ei taida olla :whistle: Elintarvikekioski holvastista kyllä löytyy. Lähellä on myös leipomo (taitaa mennä juuri ja juuri Kangasalan puolelle, Nattariin). Posti, Videofirma Makuuni, Apteekki, Pub/ruokaravintola ja pian myös Prisma-keskus löytyy Koilliskeskuksesta, Linnainmaalta (matkaa n.2km, riippuen missäpäin Holvastia tulette asumaan). Ja jossain vaiheessa samalla alueella nousee myös K-Citymarket. Pitkä matka ei myöskään ole Vehmaisiin jossa Valintakauppa.

Hmm... Mitäs vielä... Linnainmaan ja Holvastin "rajan" tuntumassa on myös elintarvikekioski Linnatupa. Niin eikä matkaa kauheasti ole Kangasallekaan, ehkei ihan kävelymatkan päässä mutta autolla pääsee nopeasti :) Sieltä löytyykin sitten jo paljon enemmän kauppoja: Prisma, HongKong-sekatavarakauppa, Tokmanni (vähän kuin Vapaa Valinta), Jysk-huonekalu-ja sisustuskauppa, Tekniset ja Kirpputori, niin ja Lastenvaatekauppa jonka nimeä en muista :D

Tässähän näitä jo olikin! Itse olen asunut Linnainmaalla ja omistanut ravintolan Kangasalta ja nyt asun Tampereen Viialassa, joka on lähellä Kaukajärveä, ja Kaukajärvi on lähellä Vehmaisia eli Holvastiin ei taida olla matkaa kuin 5km. Miehen tytär on asunut Holvastissa ja kohta muuttaa sinne takaisin äitinsä kanssa joten siksi myös Holvasti on tuttua seutua :) Olen myös kotiäitinä tai teen samalla töitä kotoa käsin ja perheeseemme kuuluu minä (30v.), mies (35v.), tytär 1v3kk ja saksanpaimenkoira sekä puolet kuukaudesta miehen lähes 14v. tytär. Niin ja tällä hetkellä odotan syysvauvaa :heart:

Toivottavasti tarinastani ja esittelystä oli sinulle edes jotain apua! Ja korjatkaa muut jos olen kertonut vääriä tietoja (esim. kangasalla en ole käynyt pariin kuukauteen, joten reaaliaikaista tietoa ei ole)

Nora
 
tiinaholland, meillä tamperelaisilla äideillä on oma kerho, Pipariporras 03-alue nimeltään, ja sitä kautta olemme kahvitelleet ja shoppailleet viikottain. Sitä kautta on todella helppo löytää uusia tuttavuuksia! Jos kiinnostaa niin lähetä yv, kerron miten pääsee mukaan!

Minä olen 4 lapsen äiti täältä Annalasta, Kaukajärven tuntumasta. Lapset ikähaarukalla 6v- 5 kk... Ja Skotlannissa olen aikoinani asunut. ;)

HM
 
Heissan! Meillä olisi nyt muutto edessä Tampereelle ja juurikin tuonne Holvastiin =) Uusia ystäviä kaipailisin niin itsellenikin kuin pojalle 5v. Myös pariskuntiin olisi kiva tutustua, sillä itseltänikin löytyy mies, joka ei tunne tuolta vielä ketään =)
 

Yhteistyössä