Muutto asuntoon, jonka edellinen asukas oli alkoholisti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin vain.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietin vain.

Vieras
Minulla olisi nyt mahdollisuus muuttaa asuntoon, joka olisi muuten minulle mieleinen (hyvällä paikalla lähellä keskustaa, työmatka lyhenisi yli puolella nykyiseen, palvelut olivat kävelymatkan päässä, vuokra olisi melko halpa, luontoa olisi lähellä jne.) mutta minua mietityttää se, että tietääkseni sen edellinen asukas oli tietääkseni alkoholisti.

Lähinnä mietin sitä, että ei kai elämä tuollaisessa asunnossa ole kovin levotonta siis siinä mielessä, että jos siellä on edellisen asukkaan aikana vietetty kovinkin levotonta elämää ja siellä on ollut vaikka paljonkin tämän alkoholistin kavereita juomassa hänen kanssaan. Entä jos muutan sinne ja sitten siellä käykin oven takana vähän väliä kolistelemassa ja soittamassa ovikelloa sen edellisen asukkaan kavereita, jotka eivät ehkä tiedä, että siellä on uusi asukas ja yrittävät päästä sisään, koska luulevat siellä asuvan yhä sen kaverinsa, jonka luokse he haluaisivat päästä.

Kannattaako siis muutto tuohon asuntoon vai ei?

No ei ny kukaan tollasen syyn takia jätä asuntoo ottamatta! Asui munkin kämpässä mua ennen yks juoppo, ei ole kukaan koskaan tullu ovelle kyseleen. Ja jos joku sinne tulis, niin oisko niin kamalaa sanoo vaan ettei heppu enää asu siel? Ja jos porukka jatkuvasti kävis kyselee, nii teippaat oveen lapun jossa lukee että ""Matti" ei asu täällä enää". Ja sitäpaitsi et ees oo varma onko se juoppo vai ei.

Yhteistyössä