Muuttaisitko Poriin vai Raumalle, jos pakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kump kampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Niin tietty, mutta onko Raumalla ja Porissa verrattain yhtä halpaa? Meinaan omakotitaloa tai rivaria.

parhaan tiedon tästä saat kun laitat esim etuoven sivulle vahdin joka ilmoittaa sun sähköpostiin molempien paikkakuntien myynnissäolevat kohteet.
Saanet aika pian realistisen kuvan hinnoista.

Alkuperäinen kirjoittaja onnea matkaan!:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Niin tietty, mutta onko Raumalla ja Porissa verrattain yhtä halpaa? Meinaan omakotitaloa tai rivaria.

parhaan tiedon tästä saat kun laitat esim etuoven sivulle vahdin joka ilmoittaa sun sähköpostiin molempien paikkakuntien myynnissäolevat kohteet.
Saanet aika pian realistisen kuvan hinnoista.

Kiitti vinkistä; näin teen!

Porissa on halvempi asuntojen hintataso. Paremmat palvelut on Porissa. Plussaa Porissa on Pelle Hermanninpuisto, Kirjurinluoto muutenkin, Yyteri, hyvät liikuntamahdollisuudet (tekojäärata, uimahallit, urheilutalo, kuntosaleja, maauimala kesäisin, Isonmäen liikunta-alue) , uusi uimahalli tulossa, keskussairaalatason palvelut, synnytyspaikka lähempänä, kävelykatu (etenkin kesäisin ihana paikka), paljon tapahtumia kesäaikaan, hyvä ravintolatarjonta...

Typerä kysymys. Tietysti Pori. Olkoot Rauma vaikka maailman kaunein city ja asunnot maan halvimmat, mutta jos katsoo pidempää aikaväliä niin Pori. Porissa on kaupungin palvelut. Rauma pikku tuppukylä. Onko siellä Raumalla esim. mitään erikoisliikkeitä? Rauma puolet pienempi kuin Pori. Ankeudesta viis, minun mielestäni Pori on ihan kaunis ja historiallinen ja tunnelmallinen city, vaikka saattaa jostain kolkasta ankea ollakin. Itse olen ainakin siellä käydessäni viihtynyt. Miinuksena sanon ettei ole kunnon liikenneyhteyksiä mihinkään, junayhteydet vaatimattomat, ei motaria. Ja paikalliset ajelee miten sattuu, saa varoa kokoajan noissa valottomissa risteyksissä, että tuleeko joku kylkeen. Pillurallin pääkaupunki. Ajokortin uudestaan ajo paikallaan. Mutta siltikin kannattaa valita PORI!

Yhteistyössä