muuttaisitko jos sukusi lähes kaikki asuvat kaukana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
niin lähemmäs sinne missä siis muutkin ovat? minulla kaikki melkein asuvat kaukana, isä, sisko ja veli lähellä... mut äiti ja kaikki muu suku asuu about 500 km päässä... aunut olen jo 16v täällä mis nytki asun mut kauan olen halunnut lähemmäs etelä suomeen.... ja varsinkin nyt ku äiti ja toinen sisko lähtivät sinne.... haluaisn mut ukko ei ehkä, tai en osaa sanoa... mut minulle oslis iso asia muuttaa... vielä ei ihan kun molemmilla opsikelu paikka täällä mis asutaan niin mut sit ehkä kun töitäkin pitäs ruveta ehtimään ja meijän alan töitä eteläsuomessa on paljooon tarjollaa. miten saisin ukon lähtemään? hänellä jäis isä ja äiti tänne mut ei ole niin läheiset välit kun minulla

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Mulla ei ole suurta tarvetta olla kovin lähellä sukua, olisi kyllä tosi ihanaa kun olisi läheiset välit ja sen sellaista. Te keillä on, vaalikaa niitä välejänne. :)

No mie taas olen ruvennu aattelemaan että sukuun pitäs suhtautua samalla tavalla kun naapureihin, tervehtiä jos vastaan tulee mut muuten ei missään läheisissä tekemisissä. :whistle:

Yhteistyössä