Muuten tuli mieleen että koskas ne postin

paljos sit on tavallisen kirjeen maksu sen jälkeen, eli siis paljonko on ykkösluokan postimerkki kun nyt on 80 senttiä? Ja kyllä, helpompi kysyä täältä kun mennä postin sivuille. Sori.
 

Yhteistyössä