V
vierailija
Vieras
Niin, pilkkasivat K:ta toisen artistin keikalla siinä yhdessä kohtaa (kun muka lopettivat fanituksen liittyikö nyt Israel halaukseen vai mihkä)Pilkkalaulu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, pilkkasivat K:ta toisen artistin keikalla siinä yhdessä kohtaa (kun muka lopettivat fanituksen liittyikö nyt Israel halaukseen vai mihkä)Pilkkalaulu?
Mikä viikko?Menikö jo viimeinen viikko?
*ts. videoitaSirpalla kivoja kuvia harjoituksista torstailta, joissa Boitsu
Ja oho, Prodigy on Provinssissa! Siellä olen heidät nähnytkin, oli ehkä paras keikka ikinä. Nyt vain puuttuu Keith Flint.
Kärtsän se yksi aiemmista lookeista ois voinut mennä tänään korvaamaan![]()
Voi vttu nyt taas.Nyt kun muistelen turkoosin matonkin haastista niinEn pidä todellakaan läppänä. Jere oli täysin rakastunut.
Ja no siis näkihän sen silloinkin, mutta silloin sen ajatteli voivan olla jotain muutakin, kun henkilön julkisuuskuvaa ei tuntenut. Mutta eipä ole vastaavaa sen jälkeen enää ollut (jos ois joku oma vakiomeemiläppä.)
Sitä kun K esim. kehuu yleisössä olevaa miestä ja kysyy tämän hotellihuoneen numeroa hieroen samalla omaa nänniään tai nämä roisit alatyyliset jutut mm. Basshuterin, Bambin tai Bojanin kanssa.Minua kiinnostaa nyt määritelmä siitä, mikä on homoläppää. Onko homoilua halailla toista miestä lavalla tai lavan takana? Saako ketään toista miestä koskea vai onko se homoilua? Mikä on se homoläpän määritelmä vai onko se ylipäätään kaikkea sanoin ja kosketuksin tapahtuvaa samaa sukupuolta koskevaa huomiota?
Just oli yhdellä videolla. Ehkä oppinut olemaan ryömimättä aitojen ali bäkkärille.Ainahan fandomit elää. Jotkut lähtee, toiset tulee. Harva fanitus on elinikäistä. Mihin katosi esimerkiksi se teini, joka tunki itseään joka paikkaan. Jopa presidentti Niinistön ja Kärtsän väliin säätämään omia juttujaan. Silloin kyllä hävetti.
Tämä. Jos naiset tekee tätä toisilleen, se on ihan normaalia naisten bondailua. Kärtsä nyt vaan on tollanen omana itsenään ja lavahahmonaan. Voi sitä ihastella miesten kauneutta ihan heteronakin. Annetaan ihmisten pitää suuntautumisensa omana asianaan eikä aleta spekuloimaan. Ainoa mitä tiedetään on se, että hänen kumppaninsa ovat olleet naisia ja todennäköisesti siis on hetero. Ei tätä tarvii sen kummemmin miettiä. Kärtsä tekee lavalla sitä omaa showtaan ja on mitä on siinä roolissa.Minua kiinnostaa nyt määritelmä siitä, mikä on homoläppää. Onko homoilua halailla toista miestä lavalla tai lavan takana? Saako ketään toista miestä koskea vai onko se homoilua? Mikä on se homoläpän määritelmä vai onko se ylipäätään kaikkea sanoin ja kosketuksin tapahtuvaa samaa sukupuolta koskevaa huomiota?
Toi on kuvattu Tukholmassa Abba-museossa ja siellä just voi laulaa tollasessa silent karaokessa nimenomaan Abban biisejä. Tää on kuvattu jo edellisellä Tukholman reissulla, koska silloin jo postasi yhden jutun tuolta.Jeren uusin tik tok. Nyt Gimme gimme gimme a man at the midnight vitsinä kun laulaa biisiä mukana kuulokkeet korvilla. Tuohon ois sopinut aika moni muukin biisi.
Itse on kyllä kilpaillut huomiosta ja eturivin parhaista paikoista. Vähän erikoista valitusta.Suurin syy mihin hän on pettynyt näyttää hänen kirjoituksensa perusteella olevan fandomissa oleva kilpailuhenkisyys, eli että kilpaillaan kaikesta, kuten siitä kuka saa eniten huomiota ja kenellä on parhaat kuvat ja kuka saa eniten katselukertoja. Tietenkin se fanitus muuttuu aika ikäväksi, jos kokee tarvetta kilpailla kaikesta.
Tuolla on aiemmin selitetty et mistä on kyse. Jos jatkossa lukisit kommentit kunnolla ennen kuin alat puhumaan ohi itse aiheen. Kukaan ei ole missään vaiheessa väittänyt etteikö miehet voisi halata tai koskea toisiaan. Jos homoläppä on sulle epämiellyttävä ilmaisu, niin käytä vaikka termiä miesten välinen leikillinen flirtti tai sano rehellisesti et ronskit jutut.Minua kiinnostaa nyt määritelmä siitä, mikä on homoläppää. Onko homoilua halailla toista miestä lavalla tai lavan takana? Saako ketään toista miestä koskea vai onko se homoilua? Mikä on se homoläpän määritelmä vai onko se ylipäätään kaikkea sanoin ja kosketuksin tapahtuvaa samaa sukupuolta koskevaa huomiota?
Eiköhän kyse ole taas vain hakea huomiota.Itse on kyllä kilpaillut huomiosta ja eturivin parhaista paikoista. Vähän erikoista valitusta.
Tätä on Kärtsällä ollut ihan alusta asti. Se on osa tuota hahmoa eli on kaikkiruokainen ja kaikelle avoin. ENTÄ SITTEN?Sitä kun K esim. kehuu yleisössä olevaa miestä ja kysyy tämän hotellihuoneen numeroa hieroen samalla omaa nänniään tai nämä roisit alatyyliset jutut mm. Basshuterin, Bambin tai Bojanin kanssa.
Tuolla on aiemmin selitetty et mistä on kyse. Jos jatkossa lukisit kommentit kunnolla ennen kuin alat puhumaan ohi itse aiheen. Kukaan ei ole missään vaiheessa väittänyt etteikö miehet voisi halata tai koskea toisiaan. Jos homoläppä on sulle epämiellyttävä ilmaisu, niin käytä vaikka termiä miesten välinen leikillinen flirtti tai sano rehellisesti et ronskit jutut.
VASTAA MULLE KIITOS, esitätkö tyhmää vai ootko sellainen?Tätä on Kärtsällä ollut ihan alusta asti. Se on osa tuota hahmoa eli on kaikkiruokainen ja kaikelle avoin. ENTÄ SITTEN?
Ihmeen huumorintajutonta porukkaa täällä. K ja B nauraa räkättävät kaikelle hullulle, ns.huonolle läpälle - pidätte sitten varmaan heitäkin vajakkeina.Niinpä. Vain vajakki pitää sellaisesta huumorista.
Just oli yhdellä videolla. Ehkä oppinut olemaan ryömimättä aitojen ali bäkkärille.
Esitätkö tyhmää vai ootko sellainen? Ei kaikella tekemisellä tarvii olla mitään ihmeellisen syvällisiä syitä. Toi hahmo nyt vaan on muovautunut tuollaiseksi, koska sekä yleisö että Kärtsä itse siitä tykkäävät ja pitävät hauskana. Miksi kaikki jutut muutenkaan pitäisi analysoida ja selittää puhki. "Mysteerihamo, mies kuin Batman, Tuttiritari ja Jason Statham" Siinä se.VASTAA MULLE KIITOS, esitätkö tyhmää vai ootko sellainen?
Juuri näin. Alusta asti on kuulunut ronskit jutut niin miehille kuin naisille. Se, mikä tapahtuu lavalla, on osa showta mutta samalla varmaan myös kiva ja turvallinen tapa kokeilla erilaisia rooleja. Lavaflirttailu on vain niin kärsämäistä, etten ymmärrä, miksi joku kokee sen ongelmaksi. Saako homoläppää heittää vain homoiksi julistautuneet? Pitääkö tietää olevansa homo, ennen kuin voi flirttailla miehille?Tätä on Kärtsällä ollut ihan alusta asti. Se on osa tuota hahmoa eli on kaikkiruokainen ja kaikelle avoin. ENTÄ SITTEN?
Itse on kyllä kilpaillut huomiosta ja eturivin parhaista paikoista. Vähän erikoista valitusta.
Ei bäkkärille pääse vaikka kuinka olisi täysikäinen. Yritti kerran ryömiä aitojen alta sinne.Tuli täysi-ikäiseksi. Pääsee ihan ovesta K18 keikoillekin.
Ainakin vaikuttaa siltä, että on sopiva aika hänen kokeilla jotain muuta, kun pitää pahoittaa mielensä siitä, että jotkut käyvät useammilla keikoilla kuin hän itse. Taisi ottaa koville, kun ei päässyt Sloveniaan ja Kroatiaan. En oikein pysty tuntemaan myötätuntoa, kun on itse ylimpänä luonut sitä kilpailutilannetta eturivikikkailuillaan. Joku menee aina ohi, ja joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Minulle kelpaa takarivi pari kertaa vuodessa enkä koe olevani yhtään huonompi fani.Oliskohan tolla uhriutuja-fanilla vaan rahat loppu eikä varaa käydä keikoilla. Ihmiset kyselee miks ei ole näkynyt niin jotain pakko selittää.