Väitetty mitä? Ettei tekis mieli lähteä parin tunnin takia lapsia roudaamaan?Alkuperäinen kirjoittaja ?!:onko jossain näin väitetty?!Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä mä menisin, vaihtelu virkistää. Ja jos takertuu siihen ettei jaksa samana päivänä lapset takas istua autossa, niin hotellit tms on keksitty missä yöpyis.
Ei, vaan ettei lapset jaksais istua autossa.....kyllähän ne jaksaa, mutta ei silmät ristissä oo itte kovin viisasta ajaa!Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Väitetty mitä? Ettei tekis mieli lähteä parin tunnin takia lapsia roudaamaan?Alkuperäinen kirjoittaja ?!:onko jossain näin väitetty?!Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Kyllä mä menisin, vaihtelu virkistää. Ja jos takertuu siihen ettei jaksa samana päivänä lapset takas istua autossa, niin hotellit tms on keksitty missä yöpyis.
Kaiva se herne sieltä nenästä, mähän totesin mitä itse tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja ?!:Ei, vaan ettei lapset jaksais istua autossa.....kyllähän ne jaksaa, mutta ei silmät ristissä oo itte kovin viisasta ajaa!
Me ajettais äljäkkeen kanssa vuorotellen, siten miltä itsestä tuntuu, joten ei olisi ongelmaa. Toinen huilais väliin ja toinen jatkais.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Selvennän nyt vielä sen verran, ettei mulle oo ongelma lähteä sinne lasten kanssa tai ilman, nautin siitä, et lapsetkin saa kokemuksia erilaisista tapahtumista enkä vielä siis tiedä, millä kokoonpanolla tähän kyseiseen juhlaan lähdetään, mitään ei oo satavarmasti vielä lyöty lukkoon! Halusin vain kuulla mielipiteitä, että mitä muut tekis samassa tilanteessa....eihän se nyt kuitenkaan mikään unelmatilanne oo ajaa lyhyen ajan sisällä kuus tuntia autoa väsyneenä, eihän?! =)
Joo... Juhlia piisaa, mutta tiesitkö että ne sinulle vähäpätöiset juhlat ovat morsiusparille se heidän TÄRKEÄ juhla. Ja on ystävällistä kunnioittaa juhlaa paikallaolollaan, jos kutsun olet saanut.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:En menis.
Kyllä näitä juhlia piisaa. Sapettaa kun pitää ympäriinsä laukata kaiken maailman sukujuhlissa. Ei ole ilmaista hupia kun joka ikinen viikonloppu tässä kuussa saapi ajella, lahjaa ostaa ja alkukesästä piti ostaa itselle ja lapsille juhla vaatetta. Muutama hotelli yökin vielä päälle niin siinä sitä loma budjettia onkin vaikka kuinka pihistäis joka välistä.
Miksi ihmeessä ette jää hotelliin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Selvennän nyt vielä sen verran, ettei mulle oo ongelma lähteä sinne lasten kanssa tai ilman, nautin siitä, et lapsetkin saa kokemuksia erilaisista tapahtumista enkä vielä siis tiedä, millä kokoonpanolla tähän kyseiseen juhlaan lähdetään, mitään ei oo satavarmasti vielä lyöty lukkoon! Halusin vain kuulla mielipiteitä, että mitä muut tekis samassa tilanteessa....eihän se nyt kuitenkaan mikään unelmatilanne oo ajaa lyhyen ajan sisällä kuus tuntia autoa väsyneenä, eihän?! =)
Kyllä mä ainakin ymmärrän. En tosiaankaan jättäisi 2,5 -vuotiastani "kenelle tahansa" tai tuntemattomalle MLL:n hoitajalle. Olisiko teillä mahdollisuus jäädä yöksi sinne hääpaikkakunnalle? Menisitte sinne jo klo 14, kun hotsahuoneen saa ja olisitte yhden yön? Nauttisitte rauhallisesta aamiaisesta hotellilla ja lähtisitte ajelemaan puolen päivän aikaan kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no mettään meni tää arvaus!! Olen kyllä yrittänyt, et jos ois saanu lapset hoitoon, mutta kun ei, niin ei. Ja kelle tahansa en heitä hoitoon laita, eli sitten saa olla menoni menemättä, jos ei onnistu.....nuorimmaiseni on vasta vuoden ja keskimmäinenkin vasta kahden ja heräilee öisin sairautensa takia, eli ehkä joku viisas ymmärtää, miksei hoitajan järjestäminen ole aina helpointa mahdollista puuhaa!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Varmasti onnistuu hoitoon saaminen jos oikein yrität, mutta taidat käyttää lapsia sopivasti tekosyynä jäädäksesi itsekin kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:lasten saaminen hoitoon ei kyllä mitenkään onnistu eikä siinä oo sen puoleen ongelmaa, eli joko mennään kaikki tai sitten vain mies......kyllähän lapset varmasti tonne yhdeksään asti sais pysymään hereillä ja lähtis sitte kotiin, mua ei vain itse houkuta yhtään se ajomatka takasin ja entistä vähäsemmät yöunet, kun meillä sattuu kaks pienintä herättämään vielä useamman kerran yössä! Mutta en tee tästä siis kenellekään sen suurempaa ongelmaa, mielipiteitä vain kyselin