Muutama vapaaehtoinen

Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:
Kipinää ilmassa? ;) Kortista tuli mieleen lause "Uitte samassa vedessä, mutta toinen on rapu ja toinen kala" Sinun pitäisi luottaa vahvaan intuitioosi tässä asiassa ja unistakin saat vihjeitä. ;) Tilanne voi olla haastava, mutta rohkeutta peliin niin uusi maailma avartuu. Unohda järki ja luota tunteisiisi sekä tähän hetkeen.
Hyvinhän sä näät :) Vähän pelottaa, ja järki jarruttelee asiaa. Intuitioni nyt huutelee milloin mitäkin, en tiiä kannattaako siihen juurikaan luottaa

:D Ehkäpä olen tällä kertaa rohkea ja katson mitä tapahtuu.

Kiitokset sulle :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
:wave:
vaalea, sinisilmäinen, pienikokoinen 162cm/50kg
Sulle vastaukseksi annettiin vanhempi mies, hyvin menestynyt työssään, varakaskin. Ehkä vaaleahko ennemmin kuin tumma :saint:
:eek: Hmmm - missäs mun ajatukset on harhaillu...yritin kovasti kyllä miettiä, että tuleeko meille lapsia :whistle:
Heh :D
Jos ois edes jätkänä tullut, niin oisin voinut sen poikalapseksi määrittää mutta tuota korttia en kyllä saa lapseksi muutettua millään :D
No jos ehdit vielä niin olis kiva kuulla, mikä olisi vastaus kysymyksen kera, eli mietin, minkälaista meille kuuluu tämän lastensaamisen suhteen...
No niin, minusta näyttää nyt siltä, että saatte tosiaan sen poikalapsen vielä. Aika metkaa kun vertaa aiempaan vastaukseeni.. Hmm.
ok. Kiitos =) Siitä minäkin olen melkei varma, että jos lapsi saadaan niin se on poika :D

Mea
Vauva-asioista minäkin haluaisin tietää, kun meillä on ollut vähän surua ja murhetta sillä saralla...

Tulenko vielä joskus raskaaksi ja kumpaa sukupuolta mahdollinen tuleva vauva on =) ?

Minulla on tummat aika pitkät hiukset, olen 174 cm (M-kokoinen), siniset silmät.

viola
Alkuperäinen kirjoittaja viola:
Vaalea hiuksinen, kaunis, sopivan mittainen NAINEN.
Minkätakia minä en saa koskaan vastausta??? Miksi et mulle vastaa?
Mä mietin sitä kysymystä mielessäni kuten sanoit...pitääkö se sittenkin laittaa tähän esillekkin?

Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
Kokeilenpa minäkin onneani josko vastauksen saisin.

Tummat hiukset (pitkät), 173/70, silmälasit, sinertävät silmät.
Kiinnostaisi työrintama ja se onko helpotusta esikoisen kanssa tiedossa.
Työrintamalla .. kuin koettaisit jopa uhrautuajonkun asian puolesta, jotta saisit mitä tahdot. Valitettavasti tämä tie johtaa pettymykseen joka ymmärrettävästi saa mielen maahan. Niin paljon annoit, ja niin vähän sait takaisin. Älä murehdi, sillä voit vielä kiertää tuon. Ja jos tahdot sen läpi käydä, niin entistä vahvempi olet sen jälkeen. Työasioihisi nousee myös jokin pahansuopa naisihminen, jolla taipumusta juoruiluun ja sitä kautta toisten ihmisten sabotoimiseen. Tämä kaikki johdattaa sinut siihen ratkaisuun, että lähdet ja haet uutta suuntaa elämällesi. Tässä vaiheessa tuntuu lohduttomalta, ehkä pelottavaltakin mutta samalla helpottavalta. Tiedät että pahin on jo takana ja edessä on vain parempaa. Löydätkin uuden työn joka tuo positiivista virettä ja uutta energiaa elämääsi. Kaikki kääntyy hyväksi :)

Onko esikoisesi nuori poika? Kun sellainen tänne esikoisestasi kysyttäessä nousi, ja helpotusta elämään kumppanuuden/ihmissuhteen ja/tai uuden ystävyyden myötä. Minusta asiat siis kääntyvät sillä saralla parempaan, pahin on jo takanasi.

kiits
Mä laitan itseni kans tänne,jos vaikka kuitenkin vastaisit. ( toivossa on hyvä elää )
tummahiuksinen, 164/60, sinivihreät silmät.

Miesasioita näkyvillä? Entäs työn saralla? näetkö mitään muuta tulevaisuudesta?

Mä mietin sitä kysymystä mielessäni kuten sanoit...pitääkö se sittenkin laittaa tähän esillekkin?
Olisi kauhean mukavaa, jos ihmiset lukisivat viestejäni. :/
Ensinnäkin, olen ilmoittanut että en enää tee sillä tavalla, että kysymys on mielessä. Se oli pelkkä testaus itselleni ja totesin etten osaa niin. Joten aivan turhaa sitten arvuutellakaan mitään. Joten pyysin teitä kirjoittamaan kysymyksen.
Toiseksi, olen ilmoittanut jo senkin että ketju on jo täynnä..
Voittehan te minun puolestani kirjoitella vaikka viistoista sivua kysymyksiä, mutta sitten ei saa valittaa miksi en vastaa. En yksinkertaisesti jaksa enkä edes ehdi vastaamaan jokaiselle joka vastausta toivoo.

No niin.
Olisitko ystävällinen ja kertoisit sen kysymyksesi vai katsonko ihan yleisesti sulle?

hipsu
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:
Kokeilenpa minäkin onneani josko vastauksen saisin.

Tummat hiukset (pitkät), 173/70, silmälasit, sinertävät silmät.
Kiinnostaisi työrintama ja se onko helpotusta esikoisen kanssa tiedossa.
Työrintamalla .. kuin koettaisit jopa uhrautuajonkun asian puolesta, jotta saisit mitä tahdot. Valitettavasti tämä tie johtaa pettymykseen joka ymmärrettävästi saa mielen maahan. Niin paljon annoit, ja niin vähän sait takaisin. Älä murehdi, sillä voit vielä kiertää tuon. Ja jos tahdot sen läpi käydä, niin entistä vahvempi olet sen jälkeen. Työasioihisi nousee myös jokin pahansuopa naisihminen, jolla taipumusta juoruiluun ja sitä kautta toisten ihmisten sabotoimiseen. Tämä kaikki johdattaa sinut siihen ratkaisuun, että lähdet ja haet uutta suuntaa elämällesi. Tässä vaiheessa tuntuu lohduttomalta, ehkä pelottavaltakin mutta samalla helpottavalta. Tiedät että pahin on jo takana ja edessä on vain parempaa. Löydätkin uuden työn joka tuo positiivista virettä ja uutta energiaa elämääsi. Kaikki kääntyy hyväksi :)

Onko esikoisesi nuori poika? Kun sellainen tänne esikoisestasi kysyttäessä nousi, ja helpotusta elämään kumppanuuden/ihmissuhteen ja/tai uuden ystävyyden myötä. Minusta asiat siis kääntyvät sillä saralla parempaan, pahin on jo takanasi.

Kiitos, työasiat taisivat osua aika nappiin... eräs palaamassa äitiyslomalta ja muutenkin kuulosti järkeenkäyvältä.

Esikoinen on tyttö, ekaluokkalainen. Käytösongelmia sun muuta...

viola
Olisi kauhean mukavaa, jos ihmiset lukisivat viestejäni. :/
Ensinnäkin, olen ilmoittanut että en enää tee sillä tavalla, että kysymys on mielessä. Se oli pelkkä testaus itselleni ja totesin etten osaa niin. Joten aivan turhaa sitten arvuutellakaan mitään. Joten pyysin teitä kirjoittamaan kysymyksen.
Toiseksi, olen ilmoittanut jo senkin että ketju on jo täynnä..
Voittehan te minun puolestani kirjoitella vaikka viistoista sivua kysymyksiä, mutta sitten ei saa valittaa miksi en vastaa. En yksinkertaisesti jaksa enkä edes ehdi vastaamaan jokaiselle joka vastausta toivoo.

No niin.
Olisitko ystävällinen ja kertoisit sen kysymyksesi vai katsonko ihan yleisesti sulle?
OK. Miten suhde vanhempaan naiseen (jo vuoden ollut muuttunut) tulee jatkossa menemään? (Miksi hän käyttäytyi kuten teki kun meidän elämäntilanne muuttui?)

Järjestyykö mun asiat vielä parhain päin?
Olen aito punapää, 168cm, sekaväriset silmät ja xxxxl kokoinen :ashamed: :D

Mää tonne edelliselle sivulle jo laitoin tän kysymyksen joten nostan jos aikka meni ohi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Järjestyykö mun asiat vielä parhain päin? :ashamed:
Olen aito punapää, 168cm, sekaväriset silmät ja xxxxl kokoinen :D
Kyllä ne asiat järjestyy :hug:
Nyt on murhetta mielessäsi ja niin saa ollakin. Anna itsesi käsitellä suru ja murhe, niin se häipyykin nopeammin. Yllättävän nopeasti kuitenkin sinä selviät tästä koettelemuksestasi, sillä uutta alkua ja onnellisuutta nousee. Muuttokin tulee. Ja vaikka nyt ei siltä varmasti tunnukaan, niin olet hyvinkin rakastunut vielä tuolla tulevassa, kotisi on onnea täynnä ja rakastunut ihminen rinnalla jonka jo tunnet entuudestaan.
Ei huolta, asiat menee hyvin =)

Nyt on murhetta mielessäsi ja niin saa ollakin. Anna itsesi käsitellä suru ja murhe, niin se häipyykin nopeammin. Yllättävän nopeasti kuitenkin sinä selviät tästä koettelemuksestasi, sillä uutta alkua ja onnellisuutta nousee. Muuttokin tulee. Ja vaikka nyt ei siltä varmasti tunnukaan, niin olet hyvinkin rakastunut vielä tuolla tulevassa, kotisi on onnea täynnä ja rakastunut ihminen rinnalla jonka jo tunnet entuudestaan.
Onko tuo rakastunut ihminen sama ihminen kuin tällä hetkelläkin?
Ollaan nimittäin ottamassa asumusero, mutta ei avioeroa..

Alkuperäinen kirjoittaja Mea:
Vauva-asioista minäkin haluaisin tietää, kun meillä on ollut vähän surua ja murhetta sillä saralla...

Tulenko vielä joskus raskaaksi ja kumpaa sukupuolta mahdollinen tuleva vauva on =) ?

Minulla on tummat aika pitkät hiukset, olen 174 cm (M-kokoinen), siniset silmät.
Tulet raskaaksi, sillä sydämen toiveen toteutuminen tuli tähän. Sukupuolta ei nyt kerrota kortein, tytöksi veikkaan.

Varmaksi en pysty sanomaan, mutta avioeroa ei kyllä kortteihini tullut. Oletin että olet jo eronnut ja aloitin siis katsomaan tästä hetkestä eteenpäin. Ehkä sitten voi olla, että kyseessä on sama. En tiedä :)

Varmaksi en pysty sanomaan, mutta avioeroa ei kyllä kortteihini tullut. Oletin että olet jo eronnut ja aloitin siis katsomaan tästä hetkestä eteenpäin. Ehkä sitten voi olla, että kyseessä on sama. En tiedä :)
Toivottavasti on sama ihminen, kiitos sinulle :hug:

Mea
Alkuperäinen kirjoittaja Mea:

Tulet raskaaksi, sillä sydämen toiveen toteutuminen tuli tähän. Sukupuolta ei nyt kerrota kortein, tytöksi veikkaan.
Voih, iso kiitos ennustuksestasi :heart: Hassua, miten tällainen ennustus voi jollain jännällä tavalla antaa toivoa omaan sydämeen :hug:

OK. Miten suhde vanhempaan naiseen (jo vuoden ollut muuttunut) tulee jatkossa menemään? (Miksi hän käyttäytyi kuten teki kun meidän elämäntilanne muuttui?)
Tähän tulee vahvasti koko ajan mukaan myös vanhempi mieshenkilö vaikuttamaan asioihin, myös tämän kysymäsi naisen puolelta. Suoranaista pahansuopuutta ei tule esiin, mutta kylläkin jotenkin perheylpeyttä johon liittyy sitten epävarmuutta ja mustasukkaisuuttakin mukaan. Tulevassa suhteessanne pysyttelee tämä mies mukana, josta jo aiemmin kerroin. Välinne eivät katkea, mutta eivät kyllä paranekaan tästä. Kireät välit, jotenkin ahdistava tunne tästä välittyy ..

Alkuperäinen kirjoittaja kiits:
Mä laitan itseni kans tänne,jos vaikka kuitenkin vastaisit. ( toivossa on hyvä elää )

Oi voi.. miesasioihin ihan lähiaikoina tulossa viestiä rakastuneelta ihailijalta :heart: Tästä kuule voi poikia vaikka mitä, vau .
Työasioihin luvataan onnea ja menestystä, käännettä parempaan joka vaikuttaa myös taloudellisessa mielessä positiivisesti.
Ei sulla ole hätäpäivää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mussukka:
sanohan miten mulle kuitenkin käy? Saanko sen vihreäsilmäisen miehen vai en? Edes hetkeksi? Olen 170/80kg?
Sie ja vihreäsilmäinen..
voi sentään kun nyt on pöytä täynnänsä muitakin ihmisiä.Siis teillä on tunteita toisianne kohtaan, kyllä. Mutta koko ajan tähän tulee merkit siitä että ette ole kaksin vaan jomman kumman (vai molempien?) puolelta tulee muitakin ihmisiä mukaan. Kolmidraamaa, vähintään.. petoksia. Enpä tiedä saatko hetkeksi, kun sen verran myrskyisältä näyttää että tuolla kauempana tienne eroavat kokonaan.

kiits
Alkuperäinen kirjoittaja kiits:

Oi voi.. miesasioihin ihan lähiaikoina tulossa viestiä rakastuneelta ihailijalta :heart: Tästä kuule voi poikia vaikka mitä, vau .
Työasioihin luvataan onnea ja menestystä, käännettä parempaan joka vaikuttaa myös taloudellisessa mielessä positiivisesti.
Ei sulla ole hätäpäivää ;)
Voi kiitos sulle. :) :) Ihanaa, piristit harmaan päiväni.

mussukka
Alkuperäinen kirjoittaja Mussukka:
sanohan miten mulle kuitenkin käy? Saanko sen vihreäsilmäisen miehen vai en? Edes hetkeksi? Olen 170/80kg?
Sie ja vihreäsilmäinen..
voi sentään kun nyt on pöytä täynnänsä muitakin ihmisiä.Siis teillä on tunteita toisianne kohtaan, kyllä. Mutta koko ajan tähän tulee merkit siitä että ette ole kaksin vaan jomman kumman (vai molempien?) puolelta tulee muitakin ihmisiä mukaan. Kolmidraamaa, vähintään.. petoksia. Enpä tiedä saatko hetkeksi, kun sen verran myrskyisältä näyttää että tuolla kauempana tienne eroavat kokonaan.
hei kiitos..näin se varmaan onkin:( Täytyy vaan itsekunkin miettiä mielessään mikä on tärkeetä ja viitsiikö hetken huuman takia laittaa tavallaan koko elämäänsä likoon. varsinkin jos näyttää siltä ettei se kanna edes kauan.
Mutta tavallaan sekin helpottaa, jos kerran toisellakin on tunteita minua kohtaa, että ehkä hänkin ajattelee mua, edes ohikiitävän hetken harmaassa arjessa.

kiitos paljon

Yhteistyössä