Muutama vapaaehtoinen

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:
Yritän silti :D 160cm tukevahko, tumman ruskeat hiukset ja vihreät silmät

Muoks. Lisään kysymyksen: Miltä miehen työrintamalla näyttää? :)
Näyttää tosi hyvältä. Jokin uusi sopimus tai alku, joka heijastuu positiivisesti myös kotiinne saakka. Siis todella hyvät kortit nousi tälle, uusia alkuja teidän koko perheelle tämän myötä :)
Oiiiii! Ihanaa, kiitos tosi paljon :)

Itekin kattelin samaa asiaa tarot-korteista ja hyvät kortit sieltäkin nousi. Piti kuitenkin varmistaa, koska en osaa vielä luottaa omiin "lukutaitoihin" :)

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
missä mun on..? :|
Mä tarvin sen kysymyksen...
aih :ashamed: no millons mä löydän sen elämäni rakkauden vai löydänkö ollenkaan :D
Löydät kyllä. Ja nimenomaan elämäsi rakkauden, sillä tämä mies tuli tähän todella rakastuneena ja lämpimin tuntein. Mies on hyvinkin käytännöllinen ja älykäs. Kunnianhimoakin löytyy, mutta toisaalta hänelle on pehmeät arvot sen verran tärkeämpiä, että uraohjusta tai työnarkomaania hänestä ei sen takia tule. Ristiverinen tai siitä vaaleampaan suuntaan, siniset silmät.
Ajat on vaikeita sanoa, mutta kevättä korttini väittäisivät olevan kun jotain merkityksellistä tässä tapahtuu.

Näyttää tosi hyvältä. Jokin uusi sopimus tai alku, joka heijastuu positiivisesti myös kotiinne saakka. Siis todella hyvät kortit nousi tälle, uusia alkuja teidän koko perheelle tämän myötä :)

Itekin kattelin samaa asiaa tarot-korteista ja hyvät kortit sieltäkin nousi. Piti kuitenkin varmistaa, koska en osaa vielä luottaa omiin "lukutaitoihin" :)
Haluaisitko nostaa minulle yhden tai muutaman tarotkortin? ;) Lupaan antaa palautetta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
:wave:
vaalea, sinisilmäinen, pienikokoinen 162cm/50kg
Sulle vastaukseksi annettiin vanhempi mies, hyvin menestynyt työssään, varakaskin. Ehkä vaaleahko ennemmin kuin tumma :saint:
:eek: Hmmm - missäs mun ajatukset on harhaillu...yritin kovasti kyllä miettiä, että tuleeko meille lapsia :whistle:
Heh :D
Jos ois edes jätkänä tullut, niin oisin voinut sen poikalapseksi määrittää mutta tuota korttia en kyllä saa lapseksi muutettua millään :D
No jos ehdit vielä niin olis kiva kuulla, mikä olisi vastaus kysymyksen kera, eli mietin, minkälaista meille kuuluu tämän lastensaamisen suhteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Olen 162 cm pitkä, painan reilut 50 kg. Brunette sekä ruskeasilmäinen
Haluaisin tietää parisuhteen tilan, mitä se mies ajattelee?
Ei mies ole valmis luovuttamaan teidän suhteenne, vaikka rehellisesti sanoen kortteihini ei nyt tähän hetkeen palavaa rakkautta ja intohimoa nousekaan. Murhetta miehen mielessä, liittyisikö työasioihin, mutta myös sisukkuutta. Teille yhdessä uudelleen yrittämistä ja solmujen aukomista, työstätte yhdessä parisuhdettanne. Hieman hankalia aikoja nousee, riitoja mutta korostetaan erityisesti sitä että hätiköityjä johtopäätöksiä ei tule tehdä. Tsemppiä ja voimia koitokseen.

Haluaisitko nostaa minulle yhden tai muutaman tarotkortin? ;) Lupaan antaa palautetta :)
Juu, totta kai :) Laitatko jonku kysymyksen :)

Wilmuska
Olen 162 cm pitkä, painan reilut 50 kg. Brunette sekä ruskeasilmäinen
Haluaisin tietää parisuhteen tilan, mitä se mies ajattelee?
Ei mies ole valmis luovuttamaan teidän suhteenne, vaikka rehellisesti sanoen kortteihini ei nyt tähän hetkeen palavaa rakkautta ja intohimoa nousekaan. Murhetta miehen mielessä, liittyisikö työasioihin, mutta myös sisukkuutta. Teille yhdessä uudelleen yrittämistä ja solmujen aukomista, työstätte yhdessä parisuhdettanne. Hieman hankalia aikoja nousee, riitoja mutta korostetaan erityisesti sitä että hätiköityjä johtopäätöksiä ei tule tehdä. Tsemppiä ja voimia koitokseen.
Kiitos! Kyllä tuosta aikamoinen totuuden siemen löytyi.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
No koitetaan josko kävis onni myötä toisenkin kerran :D
Tummat pitkähköt hiukset, sinivihreät silmät ja 164/49.
Jos raskit jaksaa, niin pistänpä tänne vielä että näetkö mun broidilla mitään toivoa?
Toivoa on, mutta se on saavutettavissa määrätietoisuudella ja "työlläkin". Viesti vanhemmalta mieheltä on jostain syystä tässä kaikessa avainasemassa.

Mitenkäs minä ja eräs mies.. :D Tummia molemmat.

No koitetaan josko kävis onni myötä toisenkin kerran :D
Tummat pitkähköt hiukset, sinivihreät silmät ja 164/49.
Jos raskit jaksaa, niin pistänpä tänne vielä että näetkö mun broidilla mitään toivoa?
Toivoa on, mutta se on saavutettavissa määrätietoisuudella ja "työlläkin". Viesti vanhemmalta mieheltä on jostain syystä tässä kaikessa avainasemassa.
Katsos, kiitos.. siehän oot etevä :D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Mä oon pitkä ja hoikka. Vaaleat hiukset, siniharmaat silmät.
Tuleekohan meille vielä lapsia? Milloin? =)
Tuota.. kun ei nyt annettu selkeää juuta eikä jaata. Periaatteessa mahdollisuus on, mutta aivan kuin mies jotenkin vastustaisi asiaa? Jokin ristiriitatilanne tähän nyt kuitenkin tulee, joka jarruttelee asiaa kääntymästä sulle positiiviseen suuntaan. Kevät on teillekin merkityksellistä aikaa tämän asian suhteen jotenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
vieläkö ehtisit? oon aina myöhässä näissä jutuissa..
olen blondi, pitkät hiukset ja ruskeat silmät. 164cm ja 66kg.
ja kysyn että millon ongelmani helpottuu?
Mulla ei ole sitten mitään takeita antaa siitä, että nämä "milloin" kysymyksiin suunnatut vastaukset pitää paikkansa.. mutta kysyvälle vastataan, ja korttini sanovat että syksyä eletään..

Mä oon pitkä ja hoikka. Vaaleat hiukset, siniharmaat silmät.
Tuleekohan meille vielä lapsia? Milloin? =)
Tuota.. kun ei nyt annettu selkeää juuta eikä jaata. Periaatteessa mahdollisuus on, mutta aivan kuin mies jotenkin vastustaisi asiaa? Jokin ristiriitatilanne tähän nyt kuitenkin tulee, joka jarruttelee asiaa kääntymästä sulle positiiviseen suuntaan. Kevät on teillekin merkityksellistä aikaa tämän asian suhteen jotenkin.
Noo, se jarrutteilija taidan olla mä. Mies haluaa, mä jahkailen. =)
Kiitos! =)

:wave:
vaalea, sinisilmäinen, pienikokoinen 162cm/50kg
Sulle vastaukseksi annettiin vanhempi mies, hyvin menestynyt työssään, varakaskin. Ehkä vaaleahko ennemmin kuin tumma :saint:
:eek: Hmmm - missäs mun ajatukset on harhaillu...yritin kovasti kyllä miettiä, että tuleeko meille lapsia :whistle:
Heh :D
Jos ois edes jätkänä tullut, niin oisin voinut sen poikalapseksi määrittää mutta tuota korttia en kyllä saa lapseksi muutettua millään :D
No jos ehdit vielä niin olis kiva kuulla, mikä olisi vastaus kysymyksen kera, eli mietin, minkälaista meille kuuluu tämän lastensaamisen suhteen...
No niin, minusta näyttää nyt siltä, että saatte tosiaan sen poikalapsen vielä. Aika metkaa kun vertaa aiempaan vastaukseeni.. Hmm.

Mitenkäs minä ja eräs mies.. :D Tummia molemmat.
Kipinää ilmassa? ;) Kortista tuli mieleen lause "Uitte samassa vedessä, mutta toinen on rapu ja toinen kala" Sinun pitäisi luottaa vahvaan intuitioosi tässä asiassa ja unistakin saat vihjeitä. ;) Tilanne voi olla haastava, mutta rohkeutta peliin niin uusi maailma avartuu. Unohda järki ja luota tunteisiisi sekä tähän hetkeen.

hipsu
Kokeilenpa minäkin onneani josko vastauksen saisin.

Tummat hiukset (pitkät), 173/70, silmälasit, sinertävät silmät.
Kiinnostaisi työrintama ja se onko helpotusta esikoisen kanssa tiedossa.

Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
Milloin mä tulen raskaaksi vai tulenko enää ylipäätänsä ollenkaan. Toinen olisi haaveissa. Kiitos että vastaat.
Kyllä sinä raskaaksi tulet ja vauvankin saatte, mutta alkuun näkyy jotain viivytystä. Jotain raha-asioihin liittyvää juttua tulee tähän ensin jonka jälkeen vasta raskaus. Eivät siis sinällään muuten tekemisissä keskenään, vastasi varmaan tuohon "milloin" kysymykseen..

Yhteistyössä