sinna
saadaanko me lapsia vielä?Alkuperäinen kirjoittaja sinna:Nyt huuhaaharjoittelija minulle!!!!
tumman ruskeat puoliåitkät hiukset,silmälasit, vihertävät silmät,pituus 169cm ja paino 78kg
saadaanko me lapsia vielä?Alkuperäinen kirjoittaja sinna:Nyt huuhaaharjoittelija minulle!!!!
tumman ruskeat puoliåitkät hiukset,silmälasit, vihertävät silmät,pituus 169cm ja paino 78kg
Oiiiii! Ihanaa, kiitos tosi paljonAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Näyttää tosi hyvältä. Jokin uusi sopimus tai alku, joka heijastuu positiivisesti myös kotiinne saakka. Siis todella hyvät kortit nousi tälle, uusia alkuja teidän koko perheelle tämän myötäAlkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Yritän silti 160cm tukevahko, tumman ruskeat hiukset ja vihreät silmät
Muoks. Lisään kysymyksen: Miltä miehen työrintamalla näyttää?
Jos raskit jaksaa, niin pistänpä tänne vielä että näetkö mun broidilla mitään toivoa?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No koitetaan josko kävis onni myötä toisenkin kerran
Tummat pitkähköt hiukset, sinivihreät silmät ja 164/49.
Tuleekohan meille vielä lapsia? Milloin? =)Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Mä oon pitkä ja hoikka. Vaaleat hiukset, siniharmaat silmät.
ja kysyn että millon ongelmani helpottuu?Alkuperäinen kirjoittaja utelias:vieläkö ehtisit? oon aina myöhässä näissä jutuissa..
olen blondi, pitkät hiukset ja ruskeat silmät. 164cm ja 66kg.
Löydät kyllä. Ja nimenomaan elämäsi rakkauden, sillä tämä mies tuli tähän todella rakastuneena ja lämpimin tuntein. Mies on hyvinkin käytännöllinen ja älykäs. Kunnianhimoakin löytyy, mutta toisaalta hänelle on pehmeät arvot sen verran tärkeämpiä, että uraohjusta tai työnarkomaania hänestä ei sen takia tule. Ristiverinen tai siitä vaaleampaan suuntaan, siniset silmät.Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:aih :ashamed: no millons mä löydän sen elämäni rakkauden vai löydänkö ollenkaanAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Mä tarvin sen kysymyksen...Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:missä mun on..? :|
Haluaisitko nostaa minulle yhden tai muutaman tarotkortin? Lupaan antaa palautettaAlkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Oiiiii! Ihanaa, kiitos tosi paljonAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Näyttää tosi hyvältä. Jokin uusi sopimus tai alku, joka heijastuu positiivisesti myös kotiinne saakka. Siis todella hyvät kortit nousi tälle, uusia alkuja teidän koko perheelle tämän myötäAlkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Yritän silti 160cm tukevahko, tumman ruskeat hiukset ja vihreät silmät
Itekin kattelin samaa asiaa tarot-korteista ja hyvät kortit sieltäkin nousi. Piti kuitenkin varmistaa, koska en osaa vielä luottaa omiin "lukutaitoihin"
No jos ehdit vielä niin olis kiva kuulla, mikä olisi vastaus kysymyksen kera, eli mietin, minkälaista meille kuuluu tämän lastensaamisen suhteen...Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:HehAlkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Hmmm - missäs mun ajatukset on harhaillu...yritin kovasti kyllä miettiä, että tuleeko meille lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Sulle vastaukseksi annettiin vanhempi mies, hyvin menestynyt työssään, varakaskin. Ehkä vaaleahko ennemmin kuin tumma :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina::wave:
vaalea, sinisilmäinen, pienikokoinen 162cm/50kg
Jos ois edes jätkänä tullut, niin oisin voinut sen poikalapseksi määrittää mutta tuota korttia en kyllä saa lapseksi muutettua millään
Sinna, tulet vielä raskaaksi, ja korttien mukaan ei edes tarvitse kauaa odotella.Alkuperäinen kirjoittaja sinna:minä haluisin tietää,saadaanko me vielä lapsia?
Ei mies ole valmis luovuttamaan teidän suhteenne, vaikka rehellisesti sanoen kortteihini ei nyt tähän hetkeen palavaa rakkautta ja intohimoa nousekaan. Murhetta miehen mielessä, liittyisikö työasioihin, mutta myös sisukkuutta. Teille yhdessä uudelleen yrittämistä ja solmujen aukomista, työstätte yhdessä parisuhdettanne. Hieman hankalia aikoja nousee, riitoja mutta korostetaan erityisesti sitä että hätiköityjä johtopäätöksiä ei tule tehdä. Tsemppiä ja voimia koitokseen.Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:Haluaisin tietää parisuhteen tilan, mitä se mies ajattelee?Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:Olen 162 cm pitkä, painan reilut 50 kg. Brunette sekä ruskeasilmäinen
Juu, totta kai Laitatko jonku kysymyksenAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Haluaisitko nostaa minulle yhden tai muutaman tarotkortin? Lupaan antaa palautettaAlkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Oiiiii! Ihanaa, kiitos tosi paljonAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Näyttää tosi hyvältä. Jokin uusi sopimus tai alku, joka heijastuu positiivisesti myös kotiinne saakka. Siis todella hyvät kortit nousi tälle, uusia alkuja teidän koko perheelle tämän myötäAlkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Yritän silti 160cm tukevahko, tumman ruskeat hiukset ja vihreät silmät
Itekin kattelin samaa asiaa tarot-korteista ja hyvät kortit sieltäkin nousi. Piti kuitenkin varmistaa, koska en osaa vielä luottaa omiin "lukutaitoihin"
Kiitos! Kyllä tuosta aikamoinen totuuden siemen löytyi.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Ei mies ole valmis luovuttamaan teidän suhteenne, vaikka rehellisesti sanoen kortteihini ei nyt tähän hetkeen palavaa rakkautta ja intohimoa nousekaan. Murhetta miehen mielessä, liittyisikö työasioihin, mutta myös sisukkuutta. Teille yhdessä uudelleen yrittämistä ja solmujen aukomista, työstätte yhdessä parisuhdettanne. Hieman hankalia aikoja nousee, riitoja mutta korostetaan erityisesti sitä että hätiköityjä johtopäätöksiä ei tule tehdä. Tsemppiä ja voimia koitokseen.Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:Haluaisin tietää parisuhteen tilan, mitä se mies ajattelee?Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:Olen 162 cm pitkä, painan reilut 50 kg. Brunette sekä ruskeasilmäinen
Toivoa on, mutta se on saavutettavissa määrätietoisuudella ja "työlläkin". Viesti vanhemmalta mieheltä on jostain syystä tässä kaikessa avainasemassa.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Jos raskit jaksaa, niin pistänpä tänne vielä että näetkö mun broidilla mitään toivoa?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No koitetaan josko kävis onni myötä toisenkin kerran
Mitenkäs minä ja eräs mies.. Tummia molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Juu, totta kai Laitatko jonku kysymyksenAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Haluaisitko nostaa minulle yhden tai muutaman tarotkortin? Lupaan antaa palautettaAlkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Oiiiii! Ihanaa, kiitos tosi paljonAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Näyttää tosi hyvältä. Jokin uusi sopimus tai alku, joka heijastuu positiivisesti myös kotiinne saakka. Siis todella hyvät kortit nousi tälle, uusia alkuja teidän koko perheelle tämän myötäAlkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Yritän silti 160cm tukevahko, tumman ruskeat hiukset ja vihreät silmät
Katsos, kiitos.. siehän oot etevä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Toivoa on, mutta se on saavutettavissa määrätietoisuudella ja "työlläkin". Viesti vanhemmalta mieheltä on jostain syystä tässä kaikessa avainasemassa.Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Jos raskit jaksaa, niin pistänpä tänne vielä että näetkö mun broidilla mitään toivoa?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No koitetaan josko kävis onni myötä toisenkin kerran
Tuota.. kun ei nyt annettu selkeää juuta eikä jaata. Periaatteessa mahdollisuus on, mutta aivan kuin mies jotenkin vastustaisi asiaa? Jokin ristiriitatilanne tähän nyt kuitenkin tulee, joka jarruttelee asiaa kääntymästä sulle positiiviseen suuntaan. Kevät on teillekin merkityksellistä aikaa tämän asian suhteen jotenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Tuleekohan meille vielä lapsia? Milloin? =)Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Mä oon pitkä ja hoikka. Vaaleat hiukset, siniharmaat silmät.
Mulla ei ole sitten mitään takeita antaa siitä, että nämä "milloin" kysymyksiin suunnatut vastaukset pitää paikkansa.. mutta kysyvälle vastataan, ja korttini sanovat että syksyä eletään..Alkuperäinen kirjoittaja utelias:ja kysyn että millon ongelmani helpottuu?Alkuperäinen kirjoittaja utelias:vieläkö ehtisit? oon aina myöhässä näissä jutuissa..
olen blondi, pitkät hiukset ja ruskeat silmät. 164cm ja 66kg.
Noo, se jarrutteilija taidan olla mä. Mies haluaa, mä jahkailen. =)Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Tuota.. kun ei nyt annettu selkeää juuta eikä jaata. Periaatteessa mahdollisuus on, mutta aivan kuin mies jotenkin vastustaisi asiaa? Jokin ristiriitatilanne tähän nyt kuitenkin tulee, joka jarruttelee asiaa kääntymästä sulle positiiviseen suuntaan. Kevät on teillekin merkityksellistä aikaa tämän asian suhteen jotenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Tuleekohan meille vielä lapsia? Milloin? =)Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Mä oon pitkä ja hoikka. Vaaleat hiukset, siniharmaat silmät.
No niin, minusta näyttää nyt siltä, että saatte tosiaan sen poikalapsen vielä. Aika metkaa kun vertaa aiempaan vastaukseeni.. Hmm.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:No jos ehdit vielä niin olis kiva kuulla, mikä olisi vastaus kysymyksen kera, eli mietin, minkälaista meille kuuluu tämän lastensaamisen suhteen...Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:HehAlkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Hmmm - missäs mun ajatukset on harhaillu...yritin kovasti kyllä miettiä, että tuleeko meille lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Sulle vastaukseksi annettiin vanhempi mies, hyvin menestynyt työssään, varakaskin. Ehkä vaaleahko ennemmin kuin tumma :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina::wave:
vaalea, sinisilmäinen, pienikokoinen 162cm/50kg
Jos ois edes jätkänä tullut, niin oisin voinut sen poikalapseksi määrittää mutta tuota korttia en kyllä saa lapseksi muutettua millään
Kipinää ilmassa? Kortista tuli mieleen lause "Uitte samassa vedessä, mutta toinen on rapu ja toinen kala" Sinun pitäisi luottaa vahvaan intuitioosi tässä asiassa ja unistakin saat vihjeitä. Tilanne voi olla haastava, mutta rohkeutta peliin niin uusi maailma avartuu. Unohda järki ja luota tunteisiisi sekä tähän hetkeen.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Mitenkäs minä ja eräs mies.. Tummia molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Juu, totta kai Laitatko jonku kysymyksenAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Haluaisitko nostaa minulle yhden tai muutaman tarotkortin? Lupaan antaa palautettaAlkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Oiiiii! Ihanaa, kiitos tosi paljonAlkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:Näyttää tosi hyvältä. Jokin uusi sopimus tai alku, joka heijastuu positiivisesti myös kotiinne saakka. Siis todella hyvät kortit nousi tälle, uusia alkuja teidän koko perheelle tämän myötäAlkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Yritän silti 160cm tukevahko, tumman ruskeat hiukset ja vihreät silmät
Kyllä sinä raskaaksi tulet ja vauvankin saatte, mutta alkuun näkyy jotain viivytystä. Jotain raha-asioihin liittyvää juttua tulee tähän ensin jonka jälkeen vasta raskaus. Eivät siis sinällään muuten tekemisissä keskenään, vastasi varmaan tuohon "milloin" kysymykseen..Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:Milloin mä tulen raskaaksi vai tulenko enää ylipäätänsä ollenkaan. Toinen olisi haaveissa. Kiitos että vastaat.