Muutama vapaaehtoinen

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaharjoittelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
:wave:
vaalea, sinisilmäinen, pienikokoinen 162cm/50kg
Sulle vastaukseksi annettiin vanhempi mies, hyvin menestynyt työssään, varakaskin. Ehkä vaaleahko ennemmin kuin tumma :saint:
:eek: Hmmm - missäs mun ajatukset on harhaillu...yritin kovasti kyllä miettiä, että tuleeko meille lapsia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Nyt huuhaaharjoittelija minulle!!!!
tumman ruskeat puoliåitkät hiukset,silmälasit, vihertävät silmät,pituus 169cm ja paino 78kg
Sulle vaan sen verran, että menneeseen jäämässä vaikeahko parisuhde, mutta seuraava joka on joko nyt tai ihan pian tässä, onkin sitten täysin toisenlainen. Täynnä kestävää rakkautta.

:wave:
vaalea, sinisilmäinen, pienikokoinen 162cm/50kg
Sulle vastaukseksi annettiin vanhempi mies, hyvin menestynyt työssään, varakaskin. Ehkä vaaleahko ennemmin kuin tumma :saint:
:eek: Hmmm - missäs mun ajatukset on harhaillu...yritin kovasti kyllä miettiä, että tuleeko meille lapsia :whistle:
Heh :D
Jos ois edes jätkänä tullut, niin oisin voinut sen poikalapseksi määrittää mutta tuota korttia en kyllä saa lapseksi muutettua millään :D

sinna
KIITOS!
Olen nykyisen miehen kanssa ollut kohta 14 vuotta yhdessä, ja kun selvittiin 7 vuoden kriisistä,niin nyt kaikki on loistavasti.
mietin kyllä,että tuleeko meille vielä lapsia,harjoittelua on ollut kovasti :D

Hei, nyt on niin, että tuli jo todistettua ettei näin pysty kortteja käyttämään. Joten peruutan koko jutun. Kenellekään kolmesta ei osunut, joten thats it :)

Katselen tässä aikani kuluksi vielä muuten vaan, voitte muokata kysymyksen mukaan.. siis vaan ne jotka jo on tässä ketjussa. Ei ole aikaa olla täällä koko päivää, joten turhaan kasvattaa ketjua kilometrin mittaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja rusty:
minä! Punainen tukka, pisamia, 168cm 67kg
Sulle vastauksena, että älä tee nyt vielä lopullisia päätöksiä. Kotona odotettavissa muutos, joku juttu peruuntuu...... Että jos kysymyksesi koski jotain muutosta liittyen perheeseesi/parisuhteeseesi niin sille kieltävä vastaus, valitettavasti.
Hui! ...Mä odotan lasta alkumetreillä ja mietin kysymystä onko tulossa tyttö vai poika. Toi vastaus kuulosti aika pahalta. Itepähän kysyin, eli kiitoksia.
Hei, älä pelästy. Kuten sanoin, niin vaan testasin pystyykö näin näkemään. Ja tulin siihen tulokseen että minä en ainakaan pysty =) Joten ole ihan turvallisin mielin.

Poikaa veikkaisin tulevaksi ;)

*muoks* keskenmeno näkyy korteissa aivan eri korteilla kuin minkä sinulle nostin. Älä hätäile. :hug:

rusty
minä! Punainen tukka, pisamia, 168cm 67kg
Sulle vastauksena, että älä tee nyt vielä lopullisia päätöksiä. Kotona odotettavissa muutos, joku juttu peruuntuu...... Että jos kysymyksesi koski jotain muutosta liittyen perheeseesi/parisuhteeseesi niin sille kieltävä vastaus, valitettavasti.
Hui! ...Mä odotan lasta alkumetreillä ja mietin kysymystä onko tulossa tyttö vai poika. Toi vastaus kuulosti aika pahalta. Itepähän kysyin, eli kiitoksia.
Hei, älä pelästy. Kuten sanoin, niin vaan testasin pystyykö näin näkemään. Ja tulin siihen tulokseen että minä en ainakaan pysty =) Joten ole ihan turvallisin mielin.

Poikaa veikkaisin tulevaksi ;)
Kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Olen pyöreä, vaaleahiuksinen 27v. Täähän on niinku jossain senssipalstalla, kuinka tarkkaan tota ulkonäköä pitää kuvailla :D

Ja mä mietin et mitenkä meidän omistusasuntohaaveen käy?
:D Tuo kuvailu riittää

Asialle käy hyvin, erittäin vahvasti myötävaikuttamassa unelman toteutumista on vanhempi mieshenkilö. Liikemiesvaistoa löytyy, tai on muutoin rahan ja talousasioiden kanssa tekemisissä. On myös joko teille hyvin läheinen ja rakas tai sitten hyvin sydämellinen ja ihana persoona.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Tuhti sinisilmäinen rastapää :wave:

Mä en ikinä ehi näihin ketjuihin.... :'(

Tuleeko mun siskosta onnellinen

ole kiltti :ashamed:
Mä en yleensä ollenkaan urki näin, mutta poikkeus vahvistakoon säännön.. siskostasi tulee onnellinen, rakastava mieshenkilö on vierellään joka tässä asiassa on suurena apuna. Onnellinen koti, se on luvassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:
Yritän silti :D 160cm tukevahko, tumman ruskeat hiukset ja vihreät silmät

Muoks. Lisään kysymyksen: Miltä miehen työrintamalla näyttää? :)
Näyttää tosi hyvältä. Jokin uusi sopimus tai alku, joka heijastuu positiivisesti myös kotiinne saakka. Siis todella hyvät kortit nousi tälle, uusia alkuja teidän koko perheelle tämän myötä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Tuhti sinisilmäinen rastapää :wave:

Mä en ikinä ehi näihin ketjuihin.... :'(

Tuleeko mun siskosta onnellinen

ole kiltti :ashamed:
Mä en yleensä ollenkaan urki näin, mutta poikkeus vahvistakoon säännön.. siskostasi tulee onnellinen, rakastava mieshenkilö on vierellään joka tässä asiassa on suurena apuna. Onnellinen koti, se on luvassa.
:flower: :hug: kiitos tieto helpotti paljon

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Olen pyöreä, vaaleahiuksinen 27v. Täähän on niinku jossain senssipalstalla, kuinka tarkkaan tota ulkonäköä pitää kuvailla :D

Ja mä mietin et mitenkä meidän omistusasuntohaaveen käy?
:D Tuo kuvailu riittää

Asialle käy hyvin, erittäin vahvasti myötävaikuttamassa unelman toteutumista on vanhempi mieshenkilö. Liikemiesvaistoa löytyy, tai on muutoin rahan ja talousasioiden kanssa tekemisissä. On myös joko teille hyvin läheinen ja rakas tai sitten hyvin sydämellinen ja ihana persoona.

Jep, taitaa olla appiukosta kyse. Kovasti on jo nyt kiinnostunut meidän asuntoasioista vaikka se on meille ajankohtainen vasta ehkä noin puolen vuoden päästä. Appi on ikänsä pelannu osakkeilla ja on perillä noista talousasioista!

Kiitos sinulle :flower:

Yhteistyössä