muut huomanneet miehissä tätä ominaisuutta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirttihirmu tällähetkellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirttihirmu tällähetkellä

Vieras
että he eivät osaa ajatella asioita omalle kohdalleen..esim just sitä mistä täälläkin on tänää ollu puhetta et jää baarireissut venyy seuraavaan päivään ja ei käy edes mielessä et asiasta voisi ehkä ilmoittaa ja et saatetaan olla huolissaan missä ukko on jne.. se jotenki nii raivostuttavaa ku saa samasta asiasta sanoa miljoona kertaa ja ei se vaan jää sinne takaraivoon tai jos jää ni siel ei kierrä sit veri ollenkaa..mulle ei tulis mieleenkään jättää ilmoittamatta tai aina ajattelen ensin muut ja sit itteni..vois kyl ehdottaa ukolle et vaihdettais rooleja vaik kuukaudeks..sais vähä tuntumaa tästä naisen elämästä..

Noh... Eihän se pippelistä johdu, jos aivot puuttuu. Mut kyl, usein nää tämmöset on just miehiä.

Onneksi mun mies ajattelee mun kannalta paljon asioita. olen huomannut ihan kaveripiirissä miten harvinaista se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Noh... Eihän se pippelistä johdu, jos aivot puuttuu. Mut kyl, usein nää tämmöset on just miehiä.

Onneksi mun mies ajattelee mun kannalta paljon asioita. olen huomannut ihan kaveripiirissä miten harvinaista se on.

se muuten on todellakin harvinaista :saint: mut onnekseni mulla sattuu sellainen harvinaisuus löytymään :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä vielä tämä:
Tohon ap:n listaan voisi lisätä myötäelämisen taidon puutteen...

tämä on kyl totta kans... et onhan tuo ukkokulta ihana ja rakastan mutta tuntuu että kuin vääntäisi uhmaikäsen kanssa... vai onks se sit nii et jotkut harvat tapaukset kasvaa aikuiseksi ja sit on tää toinen eli suurin osa jää sinne jonnekin teiniasteelle loppuiäks.

Yhteistyössä