M
muurametalo
Vieras
Onko jollain? Mitä olette tykänneet ja oliko toimitus yms toimivaa? Kokemuksia muutenkin ja kuvia olis kiva nähdä ja kuulla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistäs lähtien tuotevastuutakuu on katkennut väliaikaisen velkojen uudelleen järjestelyn eli velkasaneerauksen vuoksi?Kiertäisin firman kaukaa. Yritys parhaillaan velkasaneerauksessa. Jos firma menee nurin, niin jäät ongelmien kanssa yksin ja saat vastuut talosta pitkälle tulevaisuuteen. Itse ostin talon ennen velkasaneerausta ja firma pyyhki pöydän puhtaaksi vanhoista velvoitteistaan saneerausohjelmassaan. Samoin käy, jos firma ajautuu konkurssiin.
Täällä on näköjään keskustelu virinnyt uudestaan muurametaloista kun on johtaja siellä vaihtunut. Itse en ole suurempaa ulostuloa heiltä nähnyt, mutta jonkun verran on juttuja alkanut kuulumaan. Olen töissä rautakaupassa. Rakennutin itse muurametalon kaaaauan sitten ja olen tykännyt. Voi olla edessä muutto toiselle paikkakunnalle ja harkitsen samaisen talon tekemistä uudelleen. Mitä olette mieltä? Vähän kuin kävisi lomalla samassa kohteessa peräkkäin. Maailma jää ehkä näkemättä, mutta ei tule ainakaan pettymystäMoi palstalaiset!
Meillä muutto pian. Olen ollut tyytyväinen toimitukseen. Kiitettävää arvosanaa en voi antaa kokonaisuudesta, koska viime hetken muutokset olivat vähän työläitä. Toki vikaa itsessäkin, mutta mainostavat kyllä toteuttavan myös yksilöllisiä toiveita. Alkuun olimme hyvinkin tyytyväisiä perusvarusteluun, mutta kun takkoja tutkittiin niin haluttiinkin takka leivinuunilla.
Tuo saneeraus ei ole vaikuttanut millään tavalla. Tai ehkä niin että toimitusaika saatiin vähän nopeammin muuramelta kuin muilta oltaisiin saatu. Tuosta uudesta lämpimästä alapohjasta sain runsaasti kehuja rakennustekniikkaan tutustuneelta tuttavalta. Olihan se kaikessa alumiinisessa ulkoasussaan vaikuttava näky, kun perustukset avattiin pressuista ja talopaketti tuli rekoilla paikalle. Yhdessä päivässä oli liitokset tehty.
Voin suositella rakennustapaa muillekin. Lopultahan se on siitä kiinni miellyttääkö pohjaratkaisu. Meille löytyi tosi hyvä pienin muutoksin.
Terkuin
Ilkka uuden talon portailta!!
Mutta sehän on saneerauksessa eikä konkurssiuhan alla. Velkojat ovat yhdessä omistajien kanssa löytäneet mallin joka on velkojille sopinut. Heillähän siinä on ollut päätäntävalta. Ei ymmärtääkseni ole mitään ongelmaa tilata heiltäkin jos talomalleista tykkääKiertäisin firman kaukaa. Yritys parhaillaan velkasaneerauksessa. Jos firma menee nurin, niin jäät ongelmien kanssa yksin ja saat vastuut talosta pitkälle tulevaisuuteen. Itse ostin talon ennen velkasaneerausta ja firma pyyhki pöydän puhtaaksi vanhoista velvoitteistaan saneerausohjelmassaan. Samoin käy, jos firma ajautuu konkurssiin.
Juuri näin. Konkurssi ja velkasaneeraus on kuin yö ja päivä. Saneeraukseen pääsee talousvaikeuksien ollessa lieviä. Velkojat näkevät saataviensa palautuvan.Mutta sehän on saneerauksessa eikä konkurssiuhan alla. Velkojat ovat yhdessä omistajien kanssa löytäneet mallin joka on velkojille sopinut. Heillähän siinä on ollut päätäntävalta. Ei ymmärtääkseni ole mitään ongelmaa tilata heiltäkin jos talomalleista tykkää