Muuramen Jolla-Jungmanni...???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Auttakaa nyt. Mä en vielä tiedä, kumpaa lajia mulla tuolla alhaalla kellari kopissa on: onko kaksi jungmannia, vai toinen jungmanni ja toinen jolla. Jollahan on siis se jatkettava, sen mä tiedän (toivoisin ett mulla ois se ). Mutt jungmanni on täys mittanen: voiko niitä sänkyjä käyttää erikseen, vai vain kerrossänkynä? Siis voinko laittaa esim kaksi jungmannia lattiatasoon samaan huoneeseen..?? Help please. Mä en ihan ymmärtänyt kai kuvausta muuramen sivuilta. :ashamed:

jungmanni ei ole jatkettava ja Jolla on. Molempia voi käyttää yksittäisinä sänkyinä ja sitten niiden avulla voi eri jatkopalojen avulla tehdä joko kulmakerrossängyn tai tavallisen. Muurame on valmistanut myös toista sänkymallia (myös joku merihenkinen nimi) mutta ei ole varma, saiko siitä kerrossänkyä.

Voit katsoa huutonetin myytävistä kohteista mamen sänkyjä. Siellä on useampi kohde sitä vanhaakin mallia, Siis sitä jonka nimeä en muista, matruusi tai jotain vastaavaa. Sekin on jatkettava.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Voit katsoa huutonetin myytävistä kohteista mamen sänkyjä. Siellä on useampi kohde sitä vanhaakin mallia, Siis sitä jonka nimeä en muista, matruusi tai jotain vastaavaa. Sekin on jatkettava.

Kiitos, koitan etsiä.

Yhteistyössä