R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:mua vaivaa se että muumimamma ja muumipappa ei nuku yhteisessä sängyssä. Joinakin aamuina ne näyttävät heräävän jopa eri huoneista!![]()
Ilmankos niillä on vaan yksi lapsi....
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tuutikki on Tuulikki Pietilä ja Toven elämänkumppani.
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:ja sen nipsun identiteetti, niin seksuaalinen kuin muutenkin, on tosi hukassa. Joku ihmeviheltäjä.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Millaset vanhemmat sitte löytyy Niiskulta ja Niiskuneidiltä ku kahestaan asuvat? J
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Siis onko tämä nyt ihan oikeasti totta??? Eli oliko Tove Jansson todella homoseksuaali? Itse ainakin mietin asiaa nyt tarkkaa, jos tämä todella on totta (en kyllä usko?)
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Siis onko tämä nyt ihan oikeasti totta??? Eli oliko Tove Jansson todella homoseksuaali? Itse ainakin mietin asiaa nyt tarkkaa, jos tämä todella on totta (en kyllä usko?)