Muumimukimenetelmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lila";22644746]Eikös tämä termi ole ollut jo vuosia käytössä? Ainakin itse olen kuullut siitä jo aika kauan sitten.[/QUOTE]

Minä muistan sen ja tässä yhteydessä nimenomaan käytetyn ainakin 15 vuotta sitten. Täällä palstalla kerran joku oli närkästyvinään kauheasti, että hänelle rakkaat muumimukit on häpäisty:rolleyes:

Minä muistan sen ja tässä yhteydessä nimenomaan käytetyn ainakin 15 vuotta sitten. Täällä palstalla kerran joku oli närkästyvinään kauheasti, että hänelle rakkaat muumimukit on häpäisty:rolleyes:

:laugh:
Minäkin muistan termin todella pitkän ajan takaa.

Mieheni kuoleman jälkeen sain tokana jouluna ystävältä ja hänen vaimoltaan lahjaksi muumimukin jossa oli pohjalla jotain valkoista pakastemönjää.
Jäi kuitenkin käyttämättä kun mietin että mitä siitäkin tulisi; mikrossa sulatettua, isänsä korvat ja minun sulavat muotoni:
Pimeässä hehkuva pieni lentävä elefantti?

;)

Muumimukimenetelmä on tapa yrittää raskautta, jos yhdyntä miehen kanssa ei onnistu. Heterotkin käyttävät tuota menetelmää toisinaan, olen kuullut.
Kotipakastin ei ihan riitä sperman pakastamiseen, saati että siitä tulis sulatettuna käyttökelpoista :D Mutta olishan se ainakin erikoinen lahja :D

Muumimukimenetelmä on tapa yrittää raskautta, jos yhdyntä miehen kanssa ei onnistu. Heterotkin käyttävät tuota menetelmää toisinaan, olen kuullut.
Kotipakastin ei ihan riitä sperman pakastamiseen, saati että siitä tulis sulatettuna käyttökelpoista :D Mutta olishan se ainakin erikoinen lahja :D

En minä usko että siellä oli sitä oikeaa tavaraakaan.
Vitsi se oli, mutta sillä porukalla ja siinä elämäntilanteessa hauska.

Yhteistyössä