Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomenta! :wave: Kuis sun aamu? Joko silmät on auenneet?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Huomenta mussut :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Huomenta! :wave: Kuis sun aamu? Joko silmät on auenneet?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Huomenta mussut :heart:![]()
Silmiä just koitan aukoa.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Huomenta! :wave: Kuis sun aamu? Joko silmät on auenneet?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Huomenta mussut :heart:![]()
Aukes jo puol kuus |O Mut eiköhän tää tästä lähde sujumaan, onneks on helppo päivä tulossa.
Mites siellä?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Silmiä just koitan aukoa.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Huomenta! :wave: Kuis sun aamu? Joko silmät on auenneet?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Huomenta mussut :heart:![]()
Aukes jo puol kuus |O Mut eiköhän tää tästä lähde sujumaan, onneks on helppo päivä tulossa.
Mites siellä?Oon mä kyllä jo herännyt kuuden paikkeilla, mut oon hiukan hitaasti lämpiävää sorttia.
![]()
Päivänkulusta ei mitään hajua vielä, kaupassa pitää kyllä kävästä aamupäivällä. Saas nähdä mitä sitä keksii.![]()
Sää oot ollut reipas.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:mä oon siivonnu jo ja pyykit pyörii. =) ukko lähti 6.30 töihin..ei tullut uni enää..loppupäivästä kostautuu tää tämmönen..![]()
Onko sun huonot voinnit aamulla vai illalla enempi?pojista oli aamut ja likasta illat..no nyt tytpy heräs..
näkytään mussukka :wave: :heart:
Oiskai niitä varmaan, ja olis ostettavaakin, mutta taidan jättää väliin tänään.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Silmiä just koitan aukoa.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Huomenta! :wave: Kuis sun aamu? Joko silmät on auenneet?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Huomenta mussut :heart:![]()
Mites siellä?Oon mä kyllä jo herännyt kuuden paikkeilla, mut oon hiukan hitaasti lämpiävää sorttia.
![]()
Päivänkulusta ei mitään hajua vielä, kaupassa pitää kyllä kävästä aamupäivällä. Saas nähdä mitä sitä keksii.![]()
Eiks alennusmyyntejä ole vielä jäljellä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oiskai niitä varmaan, ja olis ostettavaakin, mutta taidan jättää väliin tänään.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Silmiä just koitan aukoa.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Huomenta! :wave: Kuis sun aamu? Joko silmät on auenneet?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Huomenta mussut :heart:![]()
![]()
![]()
Miten on, kuulostaisko laiskottelu hyvältä?![]()
Hyvä kun muistutit, munkin pitää kerätä joulukoristeet pois.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oiskai niitä varmaan, ja olis ostettavaakin, mutta taidan jättää väliin tänään.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Silmiä just koitan aukoa.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Huomenta! :wave: Kuis sun aamu? Joko silmät on auenneet?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Huomenta mussut :heart:![]()
![]()
![]()
Miten on, kuulostaisko laiskottelu hyvältä?![]()
Kuullostaa varsin loistavalta!Harmi kun ei vaan itseltä onnistu. :/
Tänään pitäs töiden ohessa keräillä joulukoristeet pois, kuusi saa kyl olla veilä ja valot.
Nyt voikin alkaa odottaan juhannusta.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Kiva että mustakin jotain hyötyä.Alkaa taas normaali arki kun saa ne koristeet pois pyörimästä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt voikin alkaa odottaan juhannusta.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Kiva että mustakin jotain hyötyä.Alkaa taas normaali arki kun saa ne koristeet pois pyörimästä. :xmas:
![]()
Dääm, kato ei vanha enää muista.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt voikin alkaa odottaan juhannusta.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Kiva että mustakin jotain hyötyä.Alkaa taas normaali arki kun saa ne koristeet pois pyörimästä. :xmas:
![]()
Jos nyt pääsiäinen ja vappu ensin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Dääm, kato ei vanha enää muista.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt voikin alkaa odottaan juhannusta.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Kiva että mustakin jotain hyötyä.Alkaa taas normaali arki kun saa ne koristeet pois pyörimästä. :xmas:
![]()
Tai sit mää toivon että juhannus ois äkkiä.
![]()
Mää oon vissiin vanhempi kuin sää, eikö niin? 34v siis oon.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Dääm, kato ei vanha enää muista.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nyt voikin alkaa odottaan juhannusta.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Kiva että mustakin jotain hyötyä.Alkaa taas normaali arki kun saa ne koristeet pois pyörimästä. :xmas:
![]()
Tai sit mää toivon että juhannus ois äkkiä.
![]()
Olis ainakin kesä ja lämmintä.Vanhaks tässä jo alkaa muutenkin itsensä tuntemaan :ashamed:
Vauvakuume on vaarallinen tauti.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Tulee vauvakuumeNo hiukka vanhempi oot, täytän 32 tänä vuonna.
Moikka, palaillaan. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Nyt pitää poistua kun poitsu heräilee ja muutenkin työt kutsuu. :wave: