Sairaslomaa silmätulehduksesta???

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Kävin tänään päivystyksessä kun iski yön aikana silmätulehdus. Ei mikään hirmu paha, mut huomenna en kyl ehdi mihinkään lääkäriin, eikä sitä tiiä miten hurjaks se ens yön aikana äityy. Lääkäri kyseli oireita ja oonko huomenna töissä. Vastasin juu olen, ja tää kysyy, et mites, tuntuuko että jaksat olla töissä huomenna :o Enpähän oo ikinä kuullutkaan et silmätulehdus vois olla niin pahana ettei töihin kykene :whistle:

Ole kotona. Meillä on töissä pyörinyt ihan h*tillinen silmätulehduspöpö melkeenpä jokaisella. Ja kyllä se tuntuukin ikävältä jos pahaksi pääsee. Ei oikein töissä viitsisi olla.
Niin, ja itse oon ollut 2 viikkoa saikulla silmätulehduksen takia. Kaikenkaikkiaan tuo koko homma kesti 3 vuotta :(

Mulloli tossa muutamia vuosia takaperin niin pahana silmätulehdus, että muurautu koko silmä umpeen jos ei huuhdellut sitä jatkuvasti. Ei sen puoleen, ei sillä mitään nähnyt vaikka auki olisikin pysynyt. Silloin tuli sairasloma kyseeseen kyllä, kun oli silloinkin tuota työmatkaa sen verran ajettavana, etten täysin kyklooppina halunnut autoa liikutella.

kyllä se kostaantuu kun ei pidä sairaslomiaan. tiedän kokemuksesta. itse jätin kurkkukivun ja nuhan takia saamani sairasloman pitämättä, olin kolme viikkoa kipeenä ja 5päivää poissa töistä.siitä seuras sitte vähän vakavempaa sen jälkeen..

Kyllä se silmätulehdus voi tosi pahana olla, mulla oli viime kuussa niin paha silmätulehdus, että en nähnyt edes 5 cm eteenpäin. Ekana päivänä näytti siltä kuin silmistä olisi valunut paksua räkää... Pakko olo ottaa pari päivää sairaslomaa, kun olin käytännössä sokea.

No kyllä se silmätulehdus on sellainen juttu oikein äityessään ettei silloin parane töihin mennä eikä ulos viimaan. Sairaslomaa joka kerta, riippuu työstäkin, ei joka paikkaan voi edes mennä silmät möhnässä, vaikka miten luulis olevansa korvaamaton...

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Kyllä se silmätulehdus voi tosi pahana olla, mulla oli viime kuussa niin paha silmätulehdus, että en nähnyt edes 5 cm eteenpäin. Ekana päivänä näytti siltä kuin silmistä olisi valunut paksua räkää... Pakko olo ottaa pari päivää sairaslomaa, kun olin käytännössä sokea.

No joo, tässä tapauksessa ilman muuta pitäs olla kotona ku työnteostakaan ei tulis mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No en jää kotiin, kun tipat sain, enkä voi sitä kuulemma enää tartuttaa. Ja todellakin on ihan lievä tämä mun tulehdus, sillä sitä ihmettelinkin että mitä se saikkua tyrkyttää.

Millanen tulehdus se sellanen on, joka vielä päällä, eikä muka tartu? Silmätulehdukset kun tarttuu TODELLA helposti!! Tosin jos et keneenkään ole kosketuksissa töissä, niin silloin et sitä tartuttele..

Minulla päällä ehkäpä silmätulehdus (lääkäri 9.20) työt alkais 9.00 soitin töihin että tulen EHKÄ lääkärin jälkeen, näin asiakaspalvelutyössä en ehkä välttämättä halua enkä aiokkaan istua kassalla toinen silmä ummessa :D

Yhteistyössä