Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Jokos kaikki meni nukkumaan? :wave:
mä vasta tulin![]()
Hyvä ku tulit :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Jokos kaikki meni nukkumaan? :wave:
mä vasta tulin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Jokos kaikki meni nukkumaan? :wave:
Ei kaiketikkaan, tää palsta vaan on hiukka säästöliekillä!
Moikkelis vaan :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Sissus sentään, täähän rupes pelittämään B)
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Sissus sentään, täähän rupes pelittämään B)
älä sano tuollaista ääneen B) tilttaa muuten vielä samantien.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mites teidän äitenpäivät sujui. Mä käräytin naamani, kun pääosan päivästä vaan istuin pihalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Sissus sentään, täähän rupes pelittämään B)
Juuri näin! Ei maalailla niitä pirun kuvia nyt seinille B)![]()
Moi ultris :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mites teidän äitenpäivät sujui. Mä käräytin naamani, kun pääosan päivästä vaan istuin pihalla.
Mä olen kironnut ja kerännyt pihasta lasinsiruja. :xmas: On se sitten niin kiitollista hommaa, samperin kakara kuka nyt ne sinne on rikkonut :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mitäs tänne mun poissaollessani? pe meni töissä koko päivä, la tytön synttärit ja työt ja tänään nopee pyörähdys ulkona syömässä (ja sieltäkin karkasin töihin)...
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Sissus sentään, täähän rupes pelittämään B)
Ollaan Hiljaa vaan lähekkäin, eikös se jotenkin näin mennyt. :saint:
Miun piti kyllä kaikota tänään päiväl "pihan perille", kun poitsu töytäs sisään, eikä meinannu ääneen päästä, "nää, nää, tähän se kirottu sana, jota ei saa sanoa vesikengät :saint:
Oli tullu jotain hankaluuksia Crocssien ja volttien ja hyppyjen ym. kanssa.
:saint: :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mites teidän äitenpäivät sujui. Mä käräytin naamani, kun pääosan päivästä vaan istuin pihalla.
Mä olen kironnut ja kerännyt pihasta lasinsiruja. :xmas: On se sitten niin kiitollista hommaa, samperin kakara kuka nyt ne sinne on rikkonut :kieh:
lasinsirut on aika ikäviä pihalla ja jalkapohajssa.
:|
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Sissus sentään, täähän rupes pelittämään B)
Ollaan Hiljaa vaan lähekkäin, eikös se jotenkin näin mennyt. :saint:
Miun piti kyllä kaikota tänään päiväl "pihan perille", kun poitsu töytäs sisään, eikä meinannu ääneen päästä, "nää, nää, tähän se kirottu sana, jota ei saa sanoa vesikengät :saint:
Oli tullu jotain hankaluuksia Crocssien ja volttien ja hyppyjen ym. kanssa.
:saint: :saint: :saint:
onko varmasti lapsi, rikkovat ne aikuistekinAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mites teidän äitenpäivät sujui. Mä käräytin naamani, kun pääosan päivästä vaan istuin pihalla.
No on. Kun vain saisin kiinni sen, joka niitä jatkuvasti rikkoo. Ja takuulla on joku lähistön lapsista. |O Kun vain tietäisi kuka |O Arvatkaa hyppäisinkö ikkunasta jos olisi oma. Luultavasti aivot paukahtaisi takaraivosta pellolle ja savu nousisi korvista :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Mitäs tänne mun poissaollessani? pe meni töissä koko päivä, la tytön synttärit ja työt ja tänään nopee pyörähdys ulkona syömässä (ja sieltäkin karkasin töihin)...
Me oltiin koko lauantai Riihimäellä ja perjantaina oli ne apinanmätkijäiset (tyttärellä oli ne synttärit)Teilläkin siis juhlittu
Onnea sinne päin! Ja toisellekin mussun toukokuupikkuiselle onnea. Unohdin, vaikka ovat niin lähekkäisinä päivinä syntyneet :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:onko varmasti lapsi, rikkovat ne aikuistekinAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mites teidän äitenpäivät sujui. Mä käräytin naamani, kun pääosan päivästä vaan istuin pihalla.
No on. Kun vain saisin kiinni sen, joka niitä jatkuvasti rikkoo. Ja takuulla on joku lähistön lapsista. |O Kun vain tietäisi kuka |O Arvatkaa hyppäisinkö ikkunasta jos olisi oma. Luultavasti aivot paukahtaisi takaraivosta pellolle ja savu nousisi korvista :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:onko varmasti lapsi, rikkovat ne aikuistekinAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mites teidän äitenpäivät sujui. Mä käräytin naamani, kun pääosan päivästä vaan istuin pihalla.
On takuulla lapsi. Tai siis jos on joku näistä lähistön aikuisista, niin mie lupaan vilauttaa ehtoollisella :ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Ja tältä erää taidan taas luovuttaa...rankkaa tää työntekeminen... *huoh* öitä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:onko varmasti lapsi, rikkovat ne aikuistekinAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mites teidän äitenpäivät sujui. Mä käräytin naamani, kun pääosan päivästä vaan istuin pihalla.
On takuulla lapsi. Tai siis jos on joku näistä lähistön aikuisista, niin mie lupaan vilauttaa ehtoollisella :ashamed: :snotty:
![]()
vaikka tuo lasien rikkominen on kyllä aika :|
meilläpäin rikotaan boomina polkupyöriä |O