Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: |O :kieh: Helkkari sentään ku ei näy nykyään että onko toi yv- loota keltainen vai harmaa ku tunkee toi bannerimainos lootan päälle |O |O
ei miulla ainakaa oo siinä mitää päällä.
Mul on liian pitkä nikki, oli ylläpidon vastaus tuohon :kieh: Vaan enpähän vaihda tätä lyhyempään.![]()
ja se siun loota on keltane.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mul on hikka hirmuinen |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: |O :kieh: Helkkari sentään ku ei näy nykyään että onko toi yv- loota keltainen vai harmaa ku tunkee toi bannerimainos lootan päälle |O |O
Mul on liian pitkä nikki, oli ylläpidon vastaus tuohon :kieh: Vaan enpähän vaihda tätä lyhyempään.![]()
Mun lootas on kuva tällainen::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :/ :|![]()
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiire on valittettava tarttuva luonnonvara...
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiire on valittettava tarttuva luonnonvara...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiire on valittettava tarttuva luonnonvara...
Nii justiinsa :kieh: Tähänki tarttis joku rokote keksiä ni loppuis kiire :kieh:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa::kieh: |O :kieh: Helkkari sentään ku ei näy nykyään että onko toi yv- loota keltainen vai harmaa ku tunkee toi bannerimainos lootan päälle |O |O
Mun lootas on kuva tällainen::kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :/ :|![]()
miulla tuo on lootan vieressä.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eiii saaaaaatana tätä hikkaaaaaaa |O |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiire on valittettava tarttuva luonnonvara...
Nii justiinsa :kieh: Tähänki tarttis joku rokote keksiä ni loppuis kiire :kieh:![]()
![]()
Sellanen mulle, kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Kiire on valittettava tarttuva luonnonvara...
![]()
Sellanen mulle, kiitos!
Jos mä kehittäisin ens viikolla sen rokotteen ni saiskohan sillä Nobelin palkinnon![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eiii saaaaaatana tätä hikkaaaaaaa |O |O |O |O |O
jos asusit lähempänä tulisin siut säikyttään ni joha helpottas.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Jos mä kehittäisin ens viikolla sen rokotteen ni saiskohan sillä Nobelin palkinnon![]()
![]()
ihan varmasti sais.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eiii saaaaaatana tätä hikkaaaaaaa |O |O |O |O |O
Sanoisiksää että BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ? Toi ei tehoa, eikä lasillinen vettäkään :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Jos mä kehittäisin ens viikolla sen rokotteen ni saiskohan sillä Nobelin palkinnon![]()
![]()
ihan varmasti sais.![]()
Tottahan kai!
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Eiii saaaaaatana tätä hikkaaaaaaa |O |O |O |O |O
Sanoisiksää että BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ? Toi ei tehoa, eikä lasillinen vettäkään :kieh:
en sanois vaan,TERPPA SE OON MIE JOKA TULI SIUTA KATTOMAAN!!!!!!!! ja tää tapahtus aamulla aikaseen monen huonosti nukutun yön jälkee eli oisin tosi hehkee näky siin teijen oven takana.![]()
![]()
![]()