Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen::heart:juu.
oleks sää?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:väsyttää..yö-vuoro takana.taas. :headwall: mut ihana päivä ollut muuten,isäntä on hoidellut kodin ja kaikki .ei oo tarvinnu tehdä mitään suuria saavutuksia meikäläisen.![]()
mites teidän päivä?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:teetkö sä muuten pelkkiä öitä nykyään..??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:teetkö sä muuten pelkkiä öitä nykyään..??![]()
musta tuntuu ,et aina oon vaan yössä..seuraavakin vuoro on yö.. :headwall:
vai sait sää aamupalan petiin :heart:
me oltiin ulkona kans.pitää nauttia![]()
mitä sä sait pikkuemännältä ? oliko yllätyslahjaa? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula::wave: :heart: moi raksut
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:tuolla joku kyselee huvipuistoon liittyvää..pitäisköhän vastata jotain possujunaan liittyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:teetkö sä muuten pelkkiä öitä nykyään..??![]()
no mä kanssa aattelin et musta oot viime aikoina puhunu ain vaa yövuoroista..paljon sä muuten teet viikossa töitä?
pitää nauttia joo.. mä vähän pelkään et toi kesäkuun alku on sit simmost et sataa koko ajan.. oon meinaa menos siinä kahelle leirille ohjaamaan.. :kieh: :saint:
Yllätyksiä oli juu.. ite tehty kortti ja paita jossa lukee äiti ja selässä sydämiä.. ja runokirja, jossa tytön ite keksimiä runoja kuvituksineen.. kummitädin avulla olivat painattaneet ton oikeen karhukopiossa simmoseks kirjaseksi.. =) :heart: Paidassakin oli kummitäti vähän auttau, mutta ideat oli molemmat kuulema ihan pepin omia.:heart:
mitäs kekolaiset anto äipälle? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula::wave: :heart: moi raksut
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mä käyn vieraissa:ashamed: Mua naurattaa tosi paljon toi Petteri-läppä mitä on viime päivinä ollut :snotty:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mä käyn vieraissa:ashamed: Mua naurattaa tosi paljon toi Petteri-läppä mitä on viime päivinä ollut :snotty:
![]()
![]()
jep..jotenkin ihan hyvää läppää..semmosta yhteistä kivaa
![]()
mut toi buahaaabuu tai mitä lie taas on kans omaa luokkaansa :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:teetkö sä muuten pelkkiä öitä nykyään..??![]()
no mä kanssa aattelin et musta oot viime aikoina puhunu ain vaa yövuoroista..paljon sä muuten teet viikossa töitä?
pitää nauttia joo.. mä vähän pelkään et toi kesäkuun alku on sit simmost et sataa koko ajan.. oon meinaa menos siinä kahelle leirille ohjaamaan.. :kieh: :saint:
Yllätyksiä oli juu.. ite tehty kortti ja paita jossa lukee äiti ja selässä sydämiä.. ja runokirja, jossa tytön ite keksimiä runoja kuvituksineen.. kummitädin avulla olivat painattaneet ton oikeen karhukopiossa simmoseks kirjaseksi.. =) :heart: Paidassakin oli kummitäti vähän auttau, mutta ideat oli molemmat kuulema ihan pepin omia.:heart:
ihkuja juttuja.voi vitsi :heart:
keskimmäinen oli väkertänyt kortin ja oli hereillä kun tulin aamulla 7 kotiin..muuten nukkuu pitkään viikonloppuisin..halus antaa itse kortin.
Bobby oli ostanut kynttilän :headwall:![]()
ja se on aika härskin mallinen viel..ainakin minusta
![]()
![]()
tietty kiitin ja sanoin ,et oon aina toivonut kynttilää äitienpäivänä.
sain mä sit rahaa,jotta voin hemmotella itteä..:saint:
noist työvuoroista..nyt vaan oon tehny noita öitä ylimääräsesti ,kun ei oo saaneet tekijöitä ..aika huimaa..paljon porukka tekee kahta vuoroa ja näin..
nyt pitäis olla viikko vapaata sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mä käyn vieraissa:ashamed: Mua naurattaa tosi paljon toi Petteri-läppä mitä on viime päivinä ollut :snotty:
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:teetkö sä muuten pelkkiä öitä nykyään..??![]()
ihkuja juttuja.voi vitsi :heart:
keskimmäinen oli väkertänyt kortin ja oli hereillä kun tulin aamulla 7 kotiin..muuten nukkuu pitkään viikonloppuisin..halus antaa itse kortin.
Bobby oli ostanut kynttilän :headwall:![]()
ja se on aika härskin mallinen viel..ainakin minusta
![]()
![]()
tietty kiitin ja sanoin ,et oon aina toivonut kynttilää äitienpäivänä.
sain mä sit rahaa,jotta voin hemmotella itteä..:saint:
noist työvuoroista..nyt vaan oon tehny noita öitä ylimääräsesti ,kun ei oo saaneet tekijöitä ..aika huimaa..paljon porukka tekee kahta vuoroa ja näin..
nyt pitäis olla viikko vapaata sitten![]()
Ihana et sait kortin heti kotiin tullessa.:heart:
Ja kivan kynttilänkin sait![]()
![]()
:heart:
Okei.. ihmettelinkin että ei kai sulla aina ihan noin paljon öitä oo.. mut kiva et nyt vapaata! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mä käyn vieraissa:ashamed: Mua naurattaa tosi paljon toi Petteri-läppä mitä on viime päivinä ollut :snotty:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mä käyn vieraissa:ashamed: Mua naurattaa tosi paljon toi Petteri-läppä mitä on viime päivinä ollut :snotty:
![]()
niin muakin.. oikeen hävetti päivällä miten paljon mää niille jutuille nauroinkaan..:ashamed:
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mä käyn vieraissa:ashamed: Mua naurattaa tosi paljon toi Petteri-läppä mitä on viime päivinä ollut :snotty:
![]()
![]()
![]()
Aivan samaa mieltä :| Jostain kumman syystä ei sitten naurata yhtään. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mä käyn vieraissa:ashamed: Mua naurattaa tosi paljon toi Petteri-läppä mitä on viime päivinä ollut :snotty:
![]()
![]()
![]()
Aivan samaa mieltä :| Jostain kumman syystä ei sitten naurata yhtään. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mä käyn vieraissa:ashamed: Mua naurattaa tosi paljon toi Petteri-läppä mitä on viime päivinä ollut :snotty:
![]()
niin muakin.. oikeen hävetti päivällä miten paljon mää niille jutuille nauroinkaan..:ashamed:
![]()
![]()
Sama vika rahikaisella. Täällä kikattelin kuin mielipuoli :snotty: :ashamed:![]()
![]()