Mutta kun mä en vaan pysty..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pauliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pauliina

Vieras
kerta kaikkiaan täyttämään aviovelvollisuuksiani eli tyydyttämään miestäni. :( mua hävettää niin paljon ja pelottaa pelkkä seksin ajatteleminen! mulla on kyllä tosi ihana mies, kun se jaksaa odottaa ja tukea mua, mutta ei kai sekään jaksa loppu elämäänsä odotella ja en halua löytää sitä vieraasta sängystä jonku toisen kanssa. en kyllä usko että se pettäisi mua, mutta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Miksi et pysty? Oletko koskaan harrastanut seksiä? Hae nyt ihmeessä apua joltakin terapeutilta, jos tuo on oikeasti todellinen ongelma.

koska mua pelottaa että se sattuu ja mua hävettää ihan kamalasti. :ashamed: en ole koskaan harrastanut seksiä.

Miehes varmaan tietää ettet oo koskaan vielä seksiä harrastanut? Eli osaa ottaa sen huomioon, lähestyä varovasti jne.? =)
Miten pitkään olette ollut yhdessä?Jos saa udella?

Seksi on kivaa ja luonnollista. Jäät paljosta paitsi,sanoisin. Sun tarvisi saada kyllä jotain apua,auttaisikohan joku lääkitys,joku nappi joka rentouttaisi ennen petipuuhia. Jos kävisit vaikka psykologille puhumassa? Hän neuvoisi sitten mihin seuraavaksi ottaa yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja pauliina:
Miksi et pysty? Oletko koskaan harrastanut seksiä? Hae nyt ihmeessä apua joltakin terapeutilta, jos tuo on oikeasti todellinen ongelma.

koska mua pelottaa että se sattuu ja mua hävettää ihan kamalasti. :ashamed: en ole koskaan harrastanut seksiä.

ei voi tietää etukäteen sattuuko..

jos on rakastava oma mies se eka niin sitten voi ollakkin että ei satu ja kun alottaa ihan hitaasti ja kauniisti..

siis herkällä aamiaisella, kävelyllä kauniissa kevät säässä, hiljaisella musiikilla ja kynntilän valossa istumisella käsikädessä.. ja antaa asian vaan johtaa yhdestä toiseen niin voisin sanoa että ei sen jälkeen ahdista ainakaan niin paljon.

minulla on lapsuudessa ollut ikäviä kokemuksia ja hirvittää vieläkn ne kaikki peikkona mielessä, mutta kun tiedän minkälainen mieheni on ja tunnen oloni turvalliseksi hänen seurassaan niin asiat hoituu kuin itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miehes varmaan tietää ettet oo koskaan vielä seksiä harrastanut? Eli osaa ottaa sen huomioon, lähestyä varovasti jne.? =)

kyllä tietää, juu. vaikka emme ole sitä vielä tehneet, niin mieheni on todella ihana ja hellä. hän suutelee ja halaa minua usein. tiedän ettei hän satuta minua ikinä, mutta minulla on pahoja kokemuksia lapsuudesta ja nuoruudesta. olemme olleet 5 vuotta yhdessä ja niistä yli vuoden naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:

kyllä tietää, juu. vaikka emme ole sitä vielä tehneet, niin mieheni on todella ihana ja hellä. hän suutelee ja halaa minua usein. tiedän ettei hän satuta minua ikinä, mutta minulla on pahoja kokemuksia lapsuudesta ja nuoruudesta. olemme olleet 5 vuotta yhdessä ja niistä yli vuoden naimisissa.

Mukava kuulla että mies on kärsivällinen ja ymmärtäväinen :)
Kyllä se siitä, koita vaan ottaa rennosti :hug:

Haleja sinulle. Hae apua ja juttele ammattiauttajan kanssa.
Kun kiirehtii rauhallisesti eteenpäin niin ei tunnu niin kovasti. Rakastava ja hellä mies kyllä osaa hommansa. Lisä liukkaus helpottaa tilannetta.
minulla eka kerta sattui, mutta muutaman kerran jälkeen kaikki oli vain ihanaa. Sekin helpottaa, että jos mies laukiaa ekan kerran käsien avulla ja vasta sen jälkeen jatkatta hommia, jolloin hänen enimmät paineet ovat pois ja sinulla ei tunnu niin kovalta. Siinä kerkiät rentoutua. Otatte asialle aikaa sängyssä.
Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja aina:

ei voi tietää etukäteen sattuuko..

jos on rakastava oma mies se eka niin sitten voi ollakkin että ei satu ja kun alottaa ihan hitaasti ja kauniisti..

siis herkällä aamiaisella, kävelyllä kauniissa kevät säässä, hiljaisella musiikilla ja kynntilän valossa istumisella käsikädessä.. ja antaa asian vaan johtaa yhdestä toiseen niin voisin sanoa että ei sen jälkeen ahdista ainakaan niin paljon.

minulla on lapsuudessa ollut ikäviä kokemuksia ja hirvittää vieläkn ne kaikki peikkona mielessä, mutta kun tiedän minkälainen mieheni on ja tunnen oloni turvalliseksi hänen seurassaan niin asiat hoituu kuin itsestään.

millanen on herkkä aamiainen? :D

Yhteistyössä