Mutta entäs jos HALUAA viedä lapset hoitoon ja mennä töihin? Vaikka ei olisi pakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aurora

Vieras
Kun täällä toistuu jatkuvasti tuo, että kenenkään ei ole PAKKO viedä lapsiaan hoitoon, ja sitä kiivaasti kommentoidaan. Mitäs mieltä olette siitä, että joku ei käytä tuota "pakkoa" syynään, vaan ihan rehellisesti sanoo, että haluaa mennä töihin ja viedä lapset hoitoon?

Ei saa haluta !!
Kun on tehnyt lapsia niin ei saa haluta muuta kuin hoitaa niitä kotona.

Ei saa haluta matkustaa ilman lapsia,
ei saa haluta viettää kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa, ei saa haluta käydä baarissa kavereiden kanssa, ei saa haluta tehdä työtään kodin ulkopuolella.

Kun olet lapset tehnyt olet nalkissa. siitä ei pääse mihinkään seuraavan 18 vuoteen :D

Mä jo ajattelin, että kaikki mammat täällä on fanaattisia kotiäitejä, palautitte uskoni palstaan ;) Eipä nyt noita fanaatikkoja näy tätä ketjua kommentoimassa, kumma juttu!?

Ok, älä sit sano kenellekään, että oli pakko.

Saat haluta töihin ja saat mennä! Mut anna mun jäädä kotiin.

Lapsen parasta tosin voisit ajatella viemällä lapsi pieneen ryhmään, esim. perhepäivähoitoon tai kotiin oma hoitaja. Ja lyhyet hoitopäivät.

t. toisen ketjun ap

VOisin vielä lisätä, että näin just pitää olla. Siis menet töihin, koska haluat. Toki lapsen etua myös ajatellen ja joskus se voi olla äiti töissä, joskus ei. Minä en mene töihin, koska en halua ja koska ei ole pakko. Peace and love.

t. toisen ketjun ap

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ei saa haluta !!

ei saa haluta viettää kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa, ei saa haluta käydä baarissa kavereiden kanssa, ei saa haluta tehdä työtään kodin ulkopuolella.

Kun olet lapset tehnyt olet nalkissa. siitä ei pääse mihinkään seuraavan 18 vuoteen :D

Tällainen asenne paistaa kyllä tällä palstalla !!!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs ap:

Lapsen parasta tosin voisit ajatella viemällä lapsi pieneen ryhmään, esim. perhepäivähoitoon tai kotiin oma hoitaja. Ja lyhyet hoitopäivät.

t. toisen ketjun ap

Mistäs tiedät miten olen tehnytkin? Ja kiitos vaan, pärjäämme hyvin ilman neuvojasi. Saat minun puolestani olla vaikka maailman tappiin asti kotona. Minä en tarvitse sinun lupaasi mennä töihin, vaikka sen armollisesti annoitkin. Elä ja anna toisten elää, arvostelematta muiden valintoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs ap:

t. toisen ketjun ap

Mistäs tiedät miten olen tehnytkin? Ja kiitos vaan, pärjäämme hyvin ilman neuvojasi. Saat minun puolestani olla vaikka maailman tappiin asti kotona. Minä en tarvitse sinun lupaasi mennä töihin, vaikka sen armollisesti annoitkin. Elä ja anna toisten elää, arvostelematta muiden valintoja.

sori, sä kysyit mielipiteitä. Ja mä annoin. Älä suutu...
pitää mennä, heippa

Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:
Kun täällä toistuu jatkuvasti tuo, että kenenkään ei ole PAKKO viedä lapsiaan hoitoon, ja sitä kiivaasti kommentoidaan. Mitäs mieltä olette siitä, että joku ei käytä tuota "pakkoa" syynään, vaan ihan rehellisesti sanoo, että haluaa mennä töihin ja viedä lapset hoitoon?

Hyvä hyvä ja papukaija-merkki!

Just noin; rehellisesti kun sanoo miten asiat on, niin hyväksytään. Sitten voidaan reilusti kertoa sulle että olet itsekäs. Jää turha lässytys pois siltä osin, oliko pakko tai ei. Koska useimmiten just ei oo pakko. Valintakysymys. Kuka arvottaa mitäkin asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ei saa haluta !!

Näin se on :'(

Yhteistyössä