Mutakakusta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sussu

Vieras
Pitäisi puuhata muutama mutakakku tänään valmiiksi, mutat tarjoilla vasta huomenna. Onnistuuko mitenkään? Voiko sen lämmittää huomenna, jos pykään sen tänään jääkaappiin säilymään (ja kovettumaan)? Onko se sitten huomenna enää yhtä hyvää jäätelön kanssa, jos sen lämmittää?

Minun mielestäni parhaan makuista jääkaappi kylmänä.. Luulenpa ettei kannattaisi ruveta kakkua lämmittämään, ei varmasti ole saman makuista kuin suoraan uunista tullessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sussu:
Tervetuloa vaan! Maailman helpoin tehdä! Todella hyvää vaniljajäätelön kanssa! Fazerin tumman leivontasuklaan takaa löytyy hyvä ohje!!

Miksi mä en sitten onnistu? Jää aina liian "märäksi" tai sitten liian kypsäksi. Ja reunoilta on senttejä korkeampi kuin keskeltä. Hyvää on toki, mutta en kyllä vieraille kehtaa tarjota.

Mä olen leiponut pari kertaa juuri tuon Fazerin suklaan ohjeella ja laittanut sen pakkaseen.
Ja se on ollut ihan hyvää. Eihän se mitenkään voi maistua "uunituoreelta", mutta silti ;) Olen ottanut ajoissa huoneenlämpöön sulamaan ja lämmittänyt vähän uunissa (noin sadassa asteessa) ennen tarjoilua :p :p :p

Yhteistyössä