Mustien miesten PENISharha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja QWAID
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Morpho:
ympärysmitaltaan 150mm kalu ei ole mikään paksu, täällä on ilmeisesti vain idiootteja kun eivät muista koulumatematiikasta mitään(3.14),

Falconilla ja Holmesilla ovat ympärysmitat olleet paremminkin 200mm paremmalla puolella ja katsoin sen dokumentin.

jakakaa se 150mm 3,14 ja piirtakää sitten paperille kalu joka on 34cm pitkä ja 47.7mm leveä varsinainen kynä siis. Falconin kalu oli sanojensa mukaan yli 70mm leveä(halkaisia).

Höpö höpö
Holmesilla oli omien sanojensa mukaan kalun ympärysmitta n 15cm. Pituutta n. 24cm. Pituusmitta varmaan täsmää, mutta paksuutta on tainnut olla vähän enemmän. On ihan sama mitä vanhaa Holmesin pätkää katsoo, niin 30cm on niin kaukainen haave, ettei mitään rajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Alkuperäinen kirjoittaja Maa kutsuu:
Olen kuullut seuraavan selityksen legendalle, jonka mukaan neekereillä on valkosia miehiä isompi:

Sirppisoluanemia on yleinen Saharan eteläpuolella asuvilla ihmisillä.
Sirppisoluanemia aiheuttaa sen, että lepotilassa peniksen paisuvaiskudokset ovat koko ajan osittain täyttyneet verellä, joten penis näyttää lepotilassa huomattavan suurelta. Peniksen kokoon erektiossa sirppisoluanemia ei juurikaan vaikuta.

Ahaaaa !
Mistähän tuon taudin saisi ? Saharan takaako ?

Se tauti pitää periä, sorry!
Osalle kantajista tauti antaa suojaa malarialta, mistä johtuu sen levinneisyys juurikin malarian esiintymislaueilla.

Alkuperäinen kirjoittaja iso munainen mies:
mulla on 22 cm pitkä ja vain 9cm levee kyll naisii saap kunha vain haluu(muistakaa kool ei oo välii sanovat naiset )

Kyllä omistat aikamoisen jöötin.Jos leveys on 9 senttiä,eikös se ole sama kuin halkaisija.Todennäköisesti sinunkin pippeli on pyöreä poikkileikkaukseltaan,joten ympärysmitta noin 30 senttiä.Kyllä tuollasella vehkeellä saa isonkin pimpin omistajan tyydytettyä.Onnittelut sinulle.Eikös tuollanen pikku pippeli jo painakin aikalailla?

Nii... tosiaan oon 17v kohta ja 20-22 senttiä pitkä muna. En oikeen usko noita tilastoja että tänne ois jo noin monta ihmistä siitä 1/1000sta pistäny viestiä. Kyllä niitä pitkiä peniksiä on enemmänki.

Kauhea stressi on kun oma mulkku on vaan noin 13cm..

Kummasti tuntuu täällä netissä nuo mulkun koot kasvavan. "MULLA ON 25CM LÖYSÄNÄ" -tyylin kommentit voisi mielestäni sulkea pois.

Voisiko naiset vastailla, onko tuon kokoinen ns. riittävä.

Kiitokset.

No onko naisen reikä sopiva? Onko tissit sopivat? Roikkuuko miehen pallit tarpeeksi vähän/paljon? Istuuko pappi kurkun päällä? Onko pylly kipeä?

V-t-u mitä juttuja. Ei kai aikuiset ihmiset oikeasti veivaa ketjutolkulla mittatikun kanssa vehkeitään ja mieti yökaudet tämmösiä!

Olen nyt 26v ja olin vielä 18v. kun mittasin kaluni. Muhkeat 19,5/20cm. Lepotilassa hyvin tavallinen, kenties jopa "pieni", mutta täysin latautuneena se on sen 20cm.

Siitä on ollut sekä iloa ja huolta. Kokemuksella voin siis sanoa että koolla "ON" väliä. Mutta sillä ei tee mitään, ellet osaa sitä käyttää. Vaikka mela olisikin iso, niin täytyy muistaa että naisen alapäätä ei pidä tuhota - vaan ottaa rennommin/hitaammin, jossa siis nuo isomunaiset miehet pääsevät jonon eteen.

Huonoja puolia voi olla että jos seurustelet, niin se osoittautuu liiankin isoksi.. saatat vähän aiheuttaa kipuja.. mm. takaa paneminen on usein "ongelma", sillä työntyy aivan liian syvälle..

No mutta! Täytyy kuitenkin muistaa, kun löydät oikean kumppanin niin koolla ei ole "niin" paljon väliä. Sillä seurustelussa/avioelämässä on paljon muutakin kun paneminen. Ja oli mela kuinka iso tahansa - siihenkin voi kyllästyä. Silti sanon kiitos niille keneltä kaluni olen perinyt.. Koska alle 10cm:n pätkällä ei seksielämä toimi. Ja jos nainen on eri mieltä, niin uskallan väittää että on jäänyt kokematta.

Jännää.. Koska minulla on lepotilassa erittäin pieni, melkeinpä semmoinen 6-7 cm mutta "asennossa" se nousee viellä noin 13-14cm lisää. Tekee noin 19-20cm.

Voin sanoa että joskuskin naiset ovat katsonneet että "Noin pieni" ilmeellä, mä vastaan: Katso vain kuin se herää :)

Tämä ketju on nimetty aivan päin honkia - kukahan perskoulun kymppiluokan kertaaja lie ollut väsäämässä otsikkoa: mustan miehen penisharhat eli mitä harhoja mustalla miehellä on peniksistä. Koko ketjun aihehan on valkoisen miehen harhakuvitelmat, kateeliisuus ja alemmuudentunnot mustien miesten edessä. Jo aloitusviestin väsääjä todistaa tätä pitkine "tilastotietoineen". Siinä on vietetty tovi netin kimpussa pää alemmuudentunnosta kihisten ja todisteita hakien.

Uskomattomia ruudin keksijöitä!! Itsellä normaali. 16cm ja 2 krt naimisissa. 1 hieno tyttö! Asiat kaatui muihin asioihin. Ei pippeliin. Onko kukaan ikinä kuullut Charles Darwinista? Luonnon valinnasta? Jos evoluution kannalta on oleellista, että miehellä on jättiläismulkku, niin meillä kaikilla olis sellainen?! Eikö? Eli onko mahdollista, että suurin osa tykkää ihan tavallisesta? I rest my case eli lepuutan juttuni.

ongelma taitaakin olla siinä,että miehet luulevat peniksen mitan olevan jotenkin tärkeitä naiselle ja ovat väärässä. Pieni menee mukavasti sisään ja isolla ei ole mitään plussavaikutusta. Muut asiat merkkaa kuin koko joka on siis aivan turha juttu. Miehet homoseksissä voivat katella toisiaan sillä silmällä mutta ei naiseen merkkaa mitään.

Kyllä totuus on että mustilla on valkoista pidempää yleensä. Oman kokemuksen perusteella sanoisin että suomalais miesten keskipituus on n.13-14cm ja mustilla miehillä n.18cm. Silti selvästi suurin johon olen törmännyt oli 2m pitkällä nuorella suomalais miehellä. Mittasin sen itse ja pituutta löytyi vakuuttavat 26cm, lkisäksi kestävyyttä ja taitoa löytyi, (kai poikkeus vahvistaa säännön)

Itse olen törmännyt vain isoihin mustiin, yli 20-senttisiin. Suurin jonka olen nähnyt on tosin ollut suomalaisella 67-vuotiaalla äijällä jonka kanssa hässin laivalla pikkujouluissa viime vuonna, tällä miehellä oli 26 cm pituutta ja paksuuttakin riitti. Lisäksi vielä seisoi luonnollisesti, oli kyllä aikamoinen yllätys kun alettiin touhuamaan, mitä sieltä pöksyistä ilmestyi. Se oli kuin ongenvapa joka kasvoi kasvamistaan, kyllä täytyy sanoa että tunsin olevani ahdas ja haluttu.

Viimeksi muokattu:
Itse olen törmännyt vain isoihin mustiin, yli 20-senttisiin. Suurin jonka olen nähnyt on tosin ollut suomalaisella 67-vuotiaalla äijällä jonka kanssa hässin laivalla pikkujouluissa viime vuonna, tällä miehellä oli 26 cm pituutta ja paksuuttakin riitti. Lisäksi vielä seisoi luonnollisesti, oli kyllä aikamoinen yllätys kun alettiin touhuamaan, mitä sieltä pöksyistä ilmestyi. Se oli kuin ongenvapa joka kasvoi kasvamistaan, kyllä täytyy sanoa että tunsin olevani ahdas ja haluttu.
Ihan keskikokoinen oli, sillä penisten keskimitta on 13 cm.

Ja tuon yksilön keskimitta on juuri tuo 13 cm.

Viimeksi muokattu: