Mustatee vs. vihreätee... Laihduttajalle sopiva tee?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskit kuriin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läskit kuriin

Vieras
Olen aina juonut noita kaupan teepussiteitä ja juuri sitä mustaateetä. Nyt ostin vihreääteetä ja huomasin, että onhan siellä jotain valkoistakin teetä!
Mitä eroja niillä on ja mikä olisi sopivin tee laihduttajalle?
 
Vihreä ainakin saa nesteet liikkeelle. Ei kannata automatkalla huoltsikalla juoda ;) En osaa sanoa pitemmän päälle, ite ehkä vihreää joisin. Green tea with mint eli mintulla maustettuna on yksi oma suosikki, ei kuitenkaan liene kaikkien makuun. Valkoisesta en kovin pitänyt kun ostin ja olen testaillut.
 

Yhteistyössä