Vihreä tee- iho menee huonoksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelen"

Vieras
Olen alkanut juomaan vihreää teetä, nyt juonut pari viikkoa ehkä vajaan litran päivässä. Ihoni on mennyt tosi huonoon kuntoon, en keksi muuta syytä mikä olisi nyt muuttunut kuin tämä vihreä tee. Vihreän teenhän pitäisi auttaa kai ennemminkin ihoa kuin pistää sitä huonoon kuntoon?! Vai voiko tämä olla nyt jotain kuona-aineiden poistumista ja iho on kohta parempi.. Kellään tietoa/kokemuksia?

Ihoni tuntuu kyllä päinvastoin rasvaiselta...Siis kiiltää helposti ja on muutenkin tosiaan tosi hankala nyt. :( On ollut ennenkin, mutta näitä mustapäitä ja finnejä ei ole tälläistä määrää ikinä ollut mitä nyt ja uusia pukkaa koko ajan. :(

[QUOTE="Vieras";28001052]Sun elimistösi puhdistuu ja osa kuonasta ym. tulee ihon kautta ulos, helpottaa vähän ajan päästä.[/QUOTE]
Mulla alkaa iho aina kukkimaan kun alan syödä terveellisest,i mutta kohta se sitten hehkuu :)

Tää on kyllä tosi kamalaa tää että uutta isoa finniä vaan pukkaa koko ajan ja kestää parantua viikkoja. :( Voiko tää todella johtua vihreästä teestä..Mut mitään muuta uutta mun elämässä ei kyllä ole, paitsi tämän teen lisäksi ostin joku aika sitten kasvovettä mitä en ennen ole käyttänyt. Mutta ei kai sekään nyt tällstä tee..Ikinä ei ole oikeesti ollut iho tässä kunnossa, ja olen kuitenkin jo 35v nainen!

Mikset lopeta sitä teen juomista jos se kerran tekee tuollaista? Eihän vihreä tee ole mikään välttämätön elimistölle ja litra päivässä kuulostaa kyllä jo aika paljolta.

No just siks, että vihreän teen pitäs nimenomaan parantaa ihoa...Että sitä odotellessa..kai. Ja sillä on niin paljon muita hyviä ominaisuuksia ettei viittis lopettaa jos tää iho tästä paranis vielä..mut en tiedä kauan viittii ootella.

Jos alat juoda yhtäkkiä vettä paljon enemmin kuin normaalisti, käy todennäköisesti ihan samoin. Jos vielä jätät samaan aikaan kahvin ja alkoholin pois, ihan varmasti käy noin. Elimistö puhdistuu. Inhottavaa, mutta kestää vain aikansa. Ja kertoo siitä, kuinka paljon skeidaa kaikesta sisään kertyy. Toki huomioi, ettei kyse ole mistään allergiasta tms. siinä tapauksessa lääkäriin.

[QUOTE="vieras";28022046]Mennessäsi kauppaan, avasitko oven oikealla vai vasemmalla kädellä ?[/QUOTE]

Viittaatko ehkä tuohon kysymykseeni mistä olet ostanut?

Jos vaikka on tuonut Intiasta tuliaisina niin saattaa juoda vaikka vaatteiden värjäys paljussa värjättyä sahanpurua.

Juon ihan kaupan vihreetä teetä pussista, joko maustettuna sitruunalla tai muulla (lähinnä töissä näin) ja kotona on ihan tee "hiutaletta" mitä laitan suoraan sellaiseen sihtiin . Ei ole ulkomailta tuotua siis. Hiutaleen merkkiä en nyt muista mut pitäs olla kai ihan ok laatua.

[QUOTE="Ihmettelen";28022087]Juon ihan kaupan vihreetä teetä pussista, joko maustettuna sitruunalla tai muulla (lähinnä töissä näin) ja kotona on ihan tee "hiutaletta" mitä laitan suoraan sellaiseen sihtiin . Ei ole ulkomailta tuotua siis. Hiutaleen merkkiä en nyt muista mut pitäs olla kai ihan ok laatua.[/QUOTE]

Kyllä ne täällä on sitä mitä pitäisikin.

Mä vaihdoin mustan teen vihreään, juon teetä tosi paljon - ja nyt iho on kyllä aika karmee... :/ Meneekö tämä siis ohi, onko se niin että kaikki kuonat puskee nyt ulos ja sitten paranee??

Yhteistyössä