Mustat- kirjoitteletteko tänne harmaana henk. koht. asioita?

• Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23695120:
En kirjoita harmaana, kun en jaksa kirjautua ulos. Eikä mulla nyt ole varmaan mitään älykön imagoa täällä, ettenkö kehtais kysyä tyhmempiäki juttuja. :xmas:
Joskus kyllä tekis mieli sanoa kärkkäästi harmaana jollekin toiselle, mutta ei se olis kumminkaan reilua. Jos on jotain sanottavvaa, niin sanon omalla nikilläni.
Mulla on joku ongelma ton "tyhmyyden" kanssa. Toitotettu niin paljon pitkin elämää että miten vajaa mä olen... Sit siitä on tullut näköjään jonkinnäköinen ongelma ja pelkään näyttää ns. tyhmyyttäni. Jännää juttu on silti että ne tyhmät kysymykset joita olen täällä harmaana esittänyt, eivät olekaan osoittautuneet tyhmiksi vaan tosi monipuolisia ja asiallisia vastauksia olen saanut...

Mulla on joku ongelma ton "tyhmyyden" kanssa. Toitotettu niin paljon pitkin elämää että miten vajaa mä olen... Sit siitä on tullut näköjään jonkinnäköinen ongelma ja pelkään näyttää ns. tyhmyyttäni. Jännää juttu on silti että ne tyhmät kysymykset joita olen täällä harmaana esittänyt, eivät olekaan osoittautuneet tyhmiksi vaan tosi monipuolisia ja asiallisia vastauksia olen saanut...
Sulle on toitotettu sitten väärin. Mie ainaki olen saanu sinusta viisaan ja älykkään kuvan, eikä se varmaan muuttuis vaikka kyselisitki typeriä kysymyksiä ihan mustana. :)

Lunatic
Mitä ihmeen väliä sillä on kirjottaako mustana, harmaana vai kusenkeltasena. Yhtälailla ne viestit tohon ruutuun lävähtää.
Minua jaksaa aina huvittaa tämä kun jotkut "MUSTAT" pitää niin häpeällisenä jos kirjottaa harmaana.
Eli olen kirjottanut myös harmaana. Yleensä kyllä kirjaudun kun tulen, mutta aina en.
Provoaminenkin on helpompaa ilman tätä nikkiä.. tyyliin "ukkoni vatkasi itseään puuhun" jne. Te tiedätte ettei mulla ole ukkoa (ainakin oon sanonut teille niin, kukaan ei oikeesti tiedä).
:popcorn:

Mä en kirjoita ylipäätään millekään palstalle asioita, mitkä koen henkilökohtaisiksi. Jos kirjoitan harmaana niin nikkinä on joko kivis tai ihan tää KiviäkinKiinnostaa. Ketään ei ole tapanani loukata ja toivottavasti kukaan ei ole kirjoittelujani loukkauksena ottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23695410:
Sulle on toitotettu sitten väärin. Mie ainaki olen saanu sinusta viisaan ja älykkään kuvan, eikä se varmaan muuttuis vaikka kyselisitki typeriä kysymyksiä ihan mustana. :)
:O Nyt mä en taas tiedä mitä sanoisin.... :D

Mutta ehkä mä uskallan vastedes kysellä myös "tyhmiä" ihan mustana :D

ok
Mitä ihmeen väliä sillä on kirjottaako mustana, harmaana vai kusenkeltasena. Yhtälailla ne viestit tohon ruutuun lävähtää.
Minua jaksaa aina huvittaa tämä kun jotkut "MUSTAT" pitää niin häpeällisenä jos kirjottaa harmaana.
Eli olen kirjottanut myös harmaana. Yleensä kyllä kirjaudun kun tulen, mutta aina en.
Provoaminenkin on helpompaa ilman tätä nikkiä.. tyyliin "ukkoni vatkasi itseään puuhun" jne. Te tiedätte ettei mulla ole ukkoa (ainakin oon sanonut teille niin, kukaan ei oikeesti tiedä).
:popcorn:
Häh, onko se koivunkuksija SUN? :D :flower: Se oli hyvä.

Ja joo, kerron henkilökohtaisia sekä vittuilen harmaana. Mustana käyn lähinnä tuolla odotuspuolella ja harvoin täällä kun en jaksa kirjautua ulos.

"vieraana"
En, sillä joutuisin kehittelemään itselleni kokonaan toisen alter egon, joka kirjoittaisi myös toisella tyylillä. Joskus olen täällä harmaana, ei mistään erityisestä syystä, mutta en vaan halua aina kirjautua.

Ehkä joitain henkilökohtaisempia juttuja saatan kertoa, mutten oikeastaan mitään sellaista, mikä kaataisi maan..

"vieras"
Mä teen vittumaiseksi laskettavia aloituksia meidän naapureista harmaana, ei voi omalla nikillä kun on näyttänyt täällä naamaansa ja pihapiirissä on palstalaisia :snotty:

yksi vieraista
HöpöHöpö.
Lakatkaa se paskanjauhanta heti alkuunsa! :D

Kukaan ei muka koskaan harmaana vittuile. 100 % nämä harmaat aukojat ovat pasdkahousu mustia, jotka eivät kehtaa mielipiteitään nikillä laukoa.

Mustana livotaan toisten perseitä, harmaana vittuillaann samoille ihmisille täysillä :D.

Itse oli joskus vuonna kivi ja keppi musta, mutta kerroin istestäni täällä liikaa, jota kaden todella paljon nyt. Sittemmin harmaannuin, enkä koskaan aio enää itselleni mustaa nikkiä luodakaan =).

"vieraana"
Mä oon huomannut sellaisen, että jos kirjoitan ihan täysin saman sävyisen vastauksen mustana ja harmaana, niin se harmaan kirjoittama vastaus otetaan hyvin usein vittuiluna tai ilkeilynä, toisin kuin se mustana kirjoitettu melko identtinen vastaus :confused: Jos esimerkiks kirjoitan mustana jollekin, että sun kannattais hankkia ammattiapua masennusoireisiin, niin ei tuu mitään paskaa niskaa. Jos kirjoitan niin harmaana, niin käydään päälle. Mistähän sekin johtuu? Ehkä mun mustalla nikillä on joku kiltin ja fiksun ihmisen maine, eikä sitä oteta vittuiluna.

Mä muutun harmaaksi varsinkin silloin kun kirjoitan jotain sellaista josta voisi tunnistaa. Saatan tosin käyttää semmoisia sanoja tai lauserakenteita joista joku voi hoksia, että Har mihan se siellä mutta satunnainen lukija ei hoksaa eikä selviä jos mun profiilia jälkeenpäin tutkii.

Jos kirjoitan kännykällä niin silloin en mustaannu mutta olen har maa tunnistettavasti.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä