Mustasukkaisuuttako vai sairautta ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Perheeseemm kuuluu kaksi tytärtä 12 ja 15 v sekä mieheni ja minä. Yleensä saunomme niin että tyttäremme käyvät ensin ja sen jälkeen minä ja mieheni. Eilen meillä oli saunailta ja kun sauna oli kylpykunnossa ja tytöt menivät ensin sekä mieheni tuijotti jotakin hänelle mielenkiintoista tv-ohjelmaa totesin että taidan käydä tyttöjen kanssa jo saunassa kun tuntui että olin vähän väsynyt työpäivän jälkeen. Mieheni tokaisi äkäisesti "mene ja laita kaikki ovetkin lukkoon". Mitä tästä pitäisi ajatella ??? Minä loukkainnuin sanomisesta kyllä tosi pahasti. Mielestäni ei ole mitään pahaa jos lastemme kanssa mene saunaan. Siellä on mukava keskustella kaikenlaisesta asiasta (tosin keskustelemme muutenkin).

Todennäköisesti ei ole kumpaakaan. Jos miehesi ei yleensä vastaile lyhyesti ja äreästi, niin hänellä oli todennäköisesti ollut hiukn hankalampi päivä. Vai kuinka tämä juttu illan mittaan selkeni, jos kysyä sallit?

hän halunnut juuri tänään tehdä vähän lähempää tuttavuutta kanssasi:), ollut mielessä ja olet saattanut torjua hänet niin, että se vieläkin loukkaa? Minusta tuo oli ihan selvä vihje. Sauna on intiimi ja varmasti hänestä mukavaa tiirailla sinua siellä ja nyt on jo tämäkin oli viety?

öh, jos noin vaivaa niin kannattaisiko kysyä mitä miehesi tarkoitti? Varmaan tulisi oikeampi vastaus kuin ventovieraiden arvaukset nettipalstalla lyhyen selostuksen perusteella. Sori nyt, mutta hieman vaikutat ylireagoivan, ei ainakaan näin vieraan korviin kuulosta mitenkään erityiseltä tilanteelta. Välillähän sitä tulee ärähdeltyä puolin ja toisin typerästi vaikkei tarkoittaisi, ja hetikohta ärähdystä jo tulee pyydettyä anteeksi - tai unohdettua, jos oli mitätön asia.

Yhteistyössä