V
"vieras"
Vieras
Lyhyesti tilanne on se, että minulla on ihana mies joka kuitenkin juodessaan saattaa riipasta sellaiset kännit että tulee sitten hölmöiltyä. Kerran mies on minua kännipäissään pettänyt ja annoin asian anteeksi. Juominen on sen jälkeen muuttunut mutta pari ylilyöntiä on tullut. Nyt tapahtuman johdosta saan jonkinlaisia "paniikkikohtauksia" niinä öinä kun mies on poissa. Mies käy nykyään todella harvoin (ehkä 1 kerran vuodessa) missään mutta niinä kertoina kun on poissa en tiedä miten saisin itseni hillittyä.
Haluaisin toivottaa miehelleni hauskaa iltaa, mutta sen sijaan soittelen ja "kyttään" illan kulkua puhelimen välityksellä. Herään yön aikana monta kertaa ja tuntuu etten saa henkeä jos en saa puhua mieheni kanssa.
Olen itse valintani tehnyt kun anteeksi annoin ja nyt tarvitsisin vinkkejä miten saisin itseni tajuamaan, että jos mies on minua pettääkseen en voi estää sitä panikoimalla, soittelemalla yms. Se tunne on vain niin kamala. En kykene nukkumaan, saati hengittämään. En pysty hillitsemään itseäni.
Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos.
Haluaisin toivottaa miehelleni hauskaa iltaa, mutta sen sijaan soittelen ja "kyttään" illan kulkua puhelimen välityksellä. Herään yön aikana monta kertaa ja tuntuu etten saa henkeä jos en saa puhua mieheni kanssa.
Olen itse valintani tehnyt kun anteeksi annoin ja nyt tarvitsisin vinkkejä miten saisin itseni tajuamaan, että jos mies on minua pettääkseen en voi estää sitä panikoimalla, soittelemalla yms. Se tunne on vain niin kamala. En kykene nukkumaan, saati hengittämään. En pysty hillitsemään itseäni.
Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos.