Mihin meen hakee apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee

Vieras
Meillä nyt sellainen tilanne että mies ei osallistu mihinkään täällä kotona. Ei käytä fyysistä väkivaltaa, mutta käyttää henkistä, lisäksi yrittää pitää minua erossa sukulaisistani ja ystävistäni, ei kieltämällä mutta muilla tavoilla.

Tänäänkin kävin kylässä isomman tytön kanssa isotädilläni ja isoäidilläni, pika vierailulla. matkoineen olimme poissa vähän vajaa 3h.

1,5v. ja 3,5v. huusivat suoraa huutoa kun joutuivat jäämään kotiin isin kanssa. Kun tulime kotiin, oli isosiskon virpomispalkat syöty ja murusteltu ympäri huonetta, Elefun peli rikottu! Tavaroita pitkin poikin, huivi leikattu.

Muualla kämpässä kauhea sotku, popcornit ympäri kämppää jne jne. eli näin kai yrittää kostaa minulle,

Mutta huolestuttavinta mielestäni se että pienet lapset on täysin vailla hoivaa.

Olen jo vuoden verran ajatellut että tää saa riittää, tänään taas vaan vahvistui ajatukseni....ero

Mutta mutta, en voi kuvitella että pienet menisivät isän luo joka toinen viikonloppu! en voisi päästää heitä, ..

Mihin voin ottaa yhteyttä, että saisin johonkin papereihin että isä on "epävakaa" pahoinpitelijä..... ja että olilsi jotian mustaa valkoisella.

anteeksi sekava sepostus..

Soskun kautta varmaan rupeaa asioihin löytymään selkeyttä. He ainaki osaavat sanoa kenen puoleen siun pitäis kääntyä jos ei muuta apua heiltä löytyiskään. Kasvatus- ja perheneuvola on toinen mikä tulee mieleen, mutta oisko soskun kautta sinnekki sit helpompi saada aikaa.

En tiedä missä asut, mutta isoissa kaupungeissa on ainakin tuo perheneuvola mihin ottaa yhteys. Pikku paikkakunnilla ei taida olla kuin tavallinen neuvola ja sinne voi olla kynnys kertoa. Minusta on hyvä kun meillä on tuo perheneuvola mihin voi ottaa yhteyden kaikissa perheen ongelmatapauksissa oli kyse sitten puolisosta tai lapsesta.

Yhteistyössä