Mustasukkaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Kyselen täältäkin puolelta:
Olen rv 30+ raskaana ja nyt pari kuukautta ollut mustasukkainen.
Mies ei ole antanut aihetta epäilyyn ja järkevästi ajatellen en usko pettävän.

Mies tekee kuitenkin reissuhommia ja on usein naistyökavereidensa (myös miesten kanssa välillä) kanssa kaksistaan jossain kaupungissa yötä.
Nyt kuvittelen, mitä touhuaa siellä näiden nuorten naisten kanssa illalla/yöllä. Nyt ollut viime aikoina useamman kerran saman naisen kanssa reissussa.
Mies ei siis ole koskaan jäänyt kiinni pettämisestä eikä muutenkaan käyttäydy niin, että olisi aihetta epäillä.
Mies saattaa soittaa mulle näiden naisten kuullen eli ei yritä leikkiä naisten nähden poikamiestä.

Itse olen kuitenkin miesvaltaisella alalla ja tiedän kuinka monet "todella kunnolliset" perheenisätkin ovat valmiita pettämään. Muakin on monet yrittäneet, vaikken olisi koskaan heistä uskonut.
Mieheni on valehdellut mulle muista asioista (esim. uhkapelaamisesta) ja siksi on varmaan vaikea luottaa tässäkään asiassa.

Meillä on kaksi lasta ennestään ja ensimmäisessä raskaudessa olin myös mustasukkainen. Normaalisti en ole mustasukkainen.
Olen myös mustasukkainen siitä, mitä mahtavat puhua naisten kanssa ja siitä, että ylipäänsä viettää aikaa näiden kanssa syömässä ja esim. hotellin aulabaarissa kaljalla.
Tosin itsekin saattaisin toimia vastaavasti.

Onkohan aihetta? Olisitko mustasukkainen vastaavassa tilanteessa?

Yhteistyössä