Mustasukkaisuus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistus

Vieras
Tunnen itseni tosi naurettavaksi ja lapselliseksi. Me oltiin yhdessä mieheni kanssa 6 vuotta ja naimisissakin siitä 4,5 vuotta. Meillä on 2 lasta. Erosimme viime vuoden lopulla ja virallisen eron saimme kesällä (vaikka nyt vaikuttaa siltä, että kumpikaan ei sitä edes silloin halunnut). Nyt palasimme yhteen ihan vasta muutama viikko sitten koska tunteet eivät koskaan mihinkään kadonneet.

Itse kävin kyllä treffeillä muutamienkin kanssa, mutta en kuukausiin enää. Sänkyyn en ole mennyt muiden kanssa, en pystynyt. Miehen kanssa olimme yhdessä toukokuussa sekä heinä-elokuun vaihteessa. Jostain syystä mua ei vaivaa enkä halua edes tietää kuinka paljon naisia hänellä on ollut keväällä/kesällä, mutta vaikka hän ei ollut mulle tilivelvollinen ja toki hänellä oli siihen oikeus niin mua sattuu ihan pirusti, että hän on harrastanut seksiä erään naisen kanssa muutamaan otteeseen (kaiken lisäksi tiedän naisen...pieni kaupunki) ja ilman kortsua tässä ihan vasta..siis sen heinä-elokuun vaihteen ja syyskuun puolenvälin välillä.

Ei sillä ettenkö tajuaisi sitä, että me ei oltu silloin yhdessä vaan se, että hän oli toisen kanssa. Harrasti seksiä toisen kanssa, halusi toista :( Mulla on tosi surkea itsetunto ja jotenkin olin jo kuvitellut saaneeni sen paremmaksi, mutta tää romutti sen ihan täysin. Säälittävää.

Mies vakuuttelee ettei ole koskaan rakastanut ketään muuta, eikä mua voi edes verrata kehenkään koska olen hänen mielestään täydellinen, mutta muhun sattuu silti. Sattuu vaikka kyse ei ole pettämisestä...tyhmä tyhmä ihmismieli!!! Kertokaa miten tästä pääsee yli!?? Oon tosi mustasukkainen tyyppi muutenkin ja tää on vaan taas juttu minkä tiedän pysyvän mielessä aina...

Inhottavinta on, että se tulee erityisesti mieleen sängyssä ja mietin vertailua...viimeksi purskahdin kesken kaiken itkuun. Ahdistaa ajatus, että näkisin sen naisen jossain...

Tiedän tunteen. Mun eksä meni jopa naimisiin toisen kanssa, erosi ja palas takaisin mun luokseni. Ja kyllä vaan, kumpaistakin jäytää tohon väliin mahtuvat seksittelyt ja mustasukkaisuutta on ..

Sen kanssa pitää oppia elämään, tai sitten pitää lopettaa suhde. Ei ole kuin noi kaksi vaihtoehtoa..

Ymmärrän ihan hyvin että sinulla on asiasta paha mieli. Se on täysin inhimillistä.
Tosiasia kuitenkin on ettei kukaan voi mennyttä muuttaa. On vaan hyväksyttävä tapahtunut ja jatkettava eteenpäin. Älä käännä puukkoa havassa. Asian vatvominen ei taatusti paranna oloasi. Häntä pystyyn!
Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.

Yhteistyössä