Mustasukkaisuus...väsyttävä ja alistava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alistettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoa, että huomenna soittelet jo! Hienoa! Se on ensimmäinen askel tästä pois tavalla tai toisella. Perheneuvontaan on pitkät jonot ja heillä vähän vapaita aikoja, ettei kannatta odottaa, että heti pääsisi sinne. Mutta kuuntelevat ja neuvovat puhelimessa, ainakin minua neuvoivat. Ihan hirveästi voimia. Ja minä nyt jaksan tätä kanssasi jauhaa, koska olen niin onnellinen, että se hirveä karmea käytös päättyi ja voin elää täyttä elämää omana itsenäni :) Tsemppiä kovasti! Ja hyvää yötä!

Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Hienoa, että huomenna soittelet jo! Hienoa! Se on ensimmäinen askel tästä pois tavalla tai toisella. Perheneuvontaan on pitkät jonot ja heillä vähän vapaita aikoja, ettei kannatta odottaa, että heti pääsisi sinne. Mutta kuuntelevat ja neuvovat puhelimessa, ainakin minua neuvoivat. Ihan hirveästi voimia. Ja minä nyt jaksan tätä kanssasi jauhaa, koska olen niin onnellinen, että se hirveä karmea käytös päättyi ja voin elää täyttä elämää omana itsenäni :) Tsemppiä kovasti! Ja hyvää yötä!

Kiitos <3 Hyvää yötä!

Alkuperäinen kirjoittaja alistettu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siihen ei ole lääkettä keksitty.
Isäni kärsi samasta sairaudesta, kokemusta on.
Ero on hengenvaarallinen, mutta en usko että haluat loppuikää elää noinkaan, henki on jo vaarassa eli et häviä mitään kun eroat.
kun otat eron, muuta hyvin kauas tästä miehestä.. ja mieluummin kerrostaloon jonka rapun ovet on aina lukossa, ja aukeevat vaan sillä puhelinsysteemillä.
Olisi myös hyvä kantaa mukana jotain "asetta" eron jälkeen.

Oikeasti?

Ihan karmeeta. Mutta tahdon vaan muistuttaa, että tapaukset ovat yksilöllisiä. Kaikille tilanne ei ole hengenvaarallinen. Mutta miehestä voi olla tosi vaikeaa päästä eroon. Minä kyllä pelkäsin tosi paljon miten mies reagoi eroon. Mutta ei minun mieheni ollut väkivaltainen yhtään. Mutta tähän voisi auttaa juurikin ammattiauttajan arvio tilanteesta. Nyt hyvää yötä, taas!

Kyllä vain.
Lapsuus meni sellasta sekopäätä katsellessa, oli myös väkivaltanen. Siihen toi sinunkin suhde johtaa jos ei ole vielä johtanut. Mitä se miehesi tekee jos et noudata hänen sääntöjään, ellei käy käsiksi?

Näin "lapsen näkökulmasta" sanon, että eroa ennen kuin lapsesi saavat elinikäset traumat. Turha sitä ukkoa on sääliä, sen virheen äitinikin teki.

Ero vireille ja pakene.

Kysyy aina kuka laittoi viestin, tarkistaa jos koneelle olisi jäänyt sivuhistoriaan jotain mielenkiintoista jne.. Yksi pahimmista mitä hän tekee on se vaatteiden kontrolloiminen jos ollaan lähdössä vaikka viihteelle hän päättää mitä laitan, etten näytä liian hyvältä :( Mistä tähän voisi saada apua? Missä sellaista terapiaa järjestetään? Olen monesti yrittänyt vihjailla miten muut ystävämme tekevät, että naiset pitävät tyttöjen iltoja jne ja että se on normaalia, mutta ei mene jakeluun.. Olen nyt viimeisen viikon ollut hyvin väsynyt tähän ja hyvin surullinen..mies sitten viimeksi äsken hillui miksi olen ollut niin hiljainen ja surullinen, mutta ei ymmärrä..

Lakkaa vihjailemasta ja sano suoraan juuri siten kuin sinusta tuntuu! Alistumalla saat homman entistä hullummaksia. Mikä teitä vaivaa kun ette pidä ihmisarvostanne kiinni ja tanssitte alistajan pillin mukaan!

Mulla oli samanlainen typerä ukko ja jätin mokoman kontrolloijan. Argh!