O
"outoa"
Vieras
Musta on alkanut tuntua nololta, kun miehen siskon tyttö (pian 2v.) tuntuu tulevan aina kylässä ollessa mun syliini ja tuo kirjoja luettavaksi yms. Eihän siinä muuten mitään, mutta tämän lapsen isä näyttää olevan asiasta jotenkin mustasukkainen ja kutsuu lapsen monesti luoksensa mun sylistä tai sitten heittää jotain tyyliin "ai ei iskän syli kelpaa". En erityisemmin edes pyydä tyttöä koskaan luokseni, mutta osaan kyllä jutella lasten kanssa ja kaipa se tyttö sitten jostain syystä minusta tykkää. Usein tulee sohvalla just mun viereeni temppuilemaan ja halimaan. Jotenkin tuntuu toisaalta tyhmältä torjuakaan tyttöä, että isä voisi ottaa lapsen omaan syliinsä. En ole edes lapsen kummi (mieheni on), joten kai hän jotenkin katsoo, ettei mun tarvitsisi olla niin paljon heidän lapsensa kanssa. Tosi typerä tilanne, etenkin kun mulla on aika paljon kokemusta lasten hoidosta (vaikkei omia vielä olekaan) ja vietetään aika paljon aikaa miehen siskon perheen kanssa. Pitää vissiin kohta alkaa välttelemään tyttöä ettei isä loukkaannu... :O