H
hä?
Vieras
Juttelin yhden naapurinrouvan kanssa tänään leikkipuistossa ja tuli puheeksi joku aivan yhdentekevä asia, jonka olin kuullut hänen mieheltään. Sanoin, että "joo, Matti kertoikin tuosta", niin naapurinrouva oli ihan kysyvän näköisenä siinä. Sanoin sitten, että satuttiin kerran samaan aikaan lähikauppaan ja käveltiin sieltä yhtä matkaan kotiin, johon naapurinrouva kommentoi, että "aijaa, ei se ole mulle kertonut" ja otta ihme nyrpistyksen naamalleen. Sinänsä ihan sama mun mielestäni, missä olin sen asian kuullut, kun harva se päivä näen sitä miestä leikkipuistossakin. Meillä on saman ikäisiä lapsia, niin tulee usein seisottua vierekkäin tönimässä keinuille vauhtia.
Oliko se nyt mustasukkainen siitä, että me oltiin kävelty kaupasta samaa matkaa? Vai harmissaan siitä, ettei sen mies raportoikaan jokaista liikettään sille? Vai mikä sille tuli?
Oliko se nyt mustasukkainen siitä, että me oltiin kävelty kaupasta samaa matkaa? Vai harmissaan siitä, ettei sen mies raportoikaan jokaista liikettään sille? Vai mikä sille tuli?