Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä pikkuhiljaa alkaa silmätkin aukeamaan, kiitos kahvin.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra::wave:
Mukavasti oon aamu alkanu, mites siellä suunnassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs tässäTahtoo maitoo |O Et pääsee keittelee kahvia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin, toisesta ketjusta luinkin että sulla on maito loppu.Oisko naapuri kiltti ja lainaisi sulle?
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs tässäTahtoo maitoo |O Et pääsee keittelee kahvia
![]()
älä valita![]()
Meillä olisi maitoa, harmi etten saa sitä virtuaaliväyliä pitkin sinne.
No hyvä! Päivä ilman kahvia ja tytön päikkymaitoa olisi voinut olla hankalahko.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin, toisesta ketjusta luinkin että sulla on maito loppu.Oisko naapuri kiltti ja lainaisi sulle?
Äiskä tuo onneksi puolen tunnin päästä töihin lähtiessään.Pitää ton likankin saada maitoa ennen päikkyjäPitää sit iltapäivästä lähteä ulkoilemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tässä pikkuhiljaa alkaa silmätkin aukeamaan, kiitos kahvin.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra::wave:
Mites se teidän muutto sujuu?
Ai niin, pitääkin muistaa ettei valita turhaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs tässäTahtoo maitoo |O Et pääsee keittelee kahvia
![]()
älä valita![]()
Ahaa, se onkin onneksi vasta sitten se pahin rumba! Ootko sä muuten silloin nettipimennossakin? :/Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tässä pikkuhiljaa alkaa silmätkin aukeamaan, kiitos kahvin.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra::wave:
Ei se sen kummemmin oo alkanu vielä. Turhempia kamoja oon pakannu pois ja kaappeja siivonnu. Talo tyhjenee vasta helmikuun loppuun ja rappuset vaatii fiksauksen ennen kun me päästään kotiutuun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin, pitääkin muistaa ettei valita turhaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs tässäTahtoo maitoo |O Et pääsee keittelee kahvia
![]()
älä valita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ahaa, se onkin onneksi vasta sitten se pahin rumba! Ootko sä muuten silloin nettipimennossakin? :/Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tässä pikkuhiljaa alkaa silmätkin aukeamaan, kiitos kahvin.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra::wave:
Ei se sen kummemmin oo alkanu vielä. Turhempia kamoja oon pakannu pois ja kaappeja siivonnu. Talo tyhjenee vasta helmikuun loppuun ja rappuset vaatii fiksauksen ennen kun me päästään kotiutuun.![]()
Niin. Paitsi etten mä valita turhasta, asiasta vaan. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin, pitääkin muistaa ettei valita turhaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs tässäTahtoo maitoo |O Et pääsee keittelee kahvia
![]()
älä valita![]()
Juu ollaan ihan hissuksiin vaan. Valittaminen on syntiä..![]()
:'( Kurjaa! :'(Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ahaa, se onkin onneksi vasta sitten se pahin rumba! Ootko sä muuten silloin nettipimennossakin? :/Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tässä pikkuhiljaa alkaa silmätkin aukeamaan, kiitos kahvin.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra::wave:
Oon :'(
Nii, ja turhastakin SAA valittaa!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niin. Paitsi etten mä valita turhasta, asiasta vaan. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin, pitääkin muistaa ettei valita turhaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs tässäTahtoo maitoo |O Et pääsee keittelee kahvia
![]()
älä valita![]()
Niin saakin. Tämä palsta on kyllä välillä uskomaton.Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Nii, ja turhastakin SAA valittaa!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niin. Paitsi etten mä valita turhasta, asiasta vaan. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai niin, pitääkin muistaa ettei valita turhaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mitäs tässäTahtoo maitoo |O Et pääsee keittelee kahvia
![]()
älä valita![]()