Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kohta musmus. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mää meinasin taas hetkellisesti olla tyhmä ja kysyy et miks mun nimen alla ei oo kirjekuorta.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mää meinasin taas hetkellisesti olla tyhmä ja kysyy et miks mun nimen alla ei oo kirjekuorta.. :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:independence day on muuten todella tyhmä elokuva :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Onko kaik hävinny jo?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:independence day on muuten todella tyhmä elokuva :snotty:
mä en oo tainnu koskaan nähä ku alun...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:independence day on muuten todella tyhmä elokuva :snotty:
mä en oo tainnu koskaan nähä ku alun...![]()
katso ensi kerralla loppu ja joskus toiste keskikohta.
elokuva päättyy onnellisesti muiden kuin alieneiden kannalta
Mie toivotin siellä musmus, juu nou...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:no mihis se rajis hävis... eihän tässä voi men nukkuu ennen ku se toivottaa hyvät yöt..:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mie toivotin siellä musmus, juu nou...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:no mihis se rajis hävis... eihän tässä voi men nukkuu ennen ku se toivottaa hyvät yöt..:saint:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:independence day on muuten todella tyhmä elokuva :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:independence day on muuten todella tyhmä elokuva :snotty:
Minkähän vuoksi mä muistin, että se oli komedia? Kuitenkin nuo näyttivät suhteellisen tosissaan olevan :kieh:
Leffasta mulla tulee mieleen vaan yhden tytön kommentti, rinnakkaisluokalta luokiossa.
"Kyllä mä uskon, että jos oikeesti noin kävis niin kyllä ne olis amerikkalaiset jotka pelastais meidät kaikki"
Aamen ja hallelujaa. (Pahoittelen, jos olen rienaava)